دایناسور کوچولو میشه من شما رو اد کنم؟: _اسکارلت
--
باعث افتخارمههسجتسحد😭😭😭😭
درودددد میشه لطفا حمایت کنید؟ تازه تأسیسه
https://eitaa.com/joinchat/3730441882Ca27005ddad
--
با کمال میل
<☆مجتمعِ عجیبناک~
نیکولای تو قراره برای تابستون چیکار کنی؟ -- واقعا هیچ ایده ای ندارم
راستش هر وقت خواستم تابستون با برنامه و هدفمندی رو پیش ببرم گند خورد توش🙏🏻
*پس ایندفعه میخوام بداهه کار کنم*
https://eitaa.com/dream_maker/1395
یعنی بچه هاشو ول کرد زنه؟
--
خب اهم اهم
بعضیا میگن:هر زمستون از دور مراقب بچههاشه
یه سری ادما ی دیگه میگن:هر بار که شدت برف کم بود ، در واقع یوکی-اونا داشت به خانوادهاش سر میزد.
و یه برداشت قشنگتر هم هست*من به این یکی بیشتر باور دارم*:یوکی-اونا از اول یه روح زمستونی بود واره دیگه انسان نبوده.
برای همین حتی اگه میخواستم، نمیتونست تا ابد مثل یه انسان زندگی کنه.