8.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کسایی که بینمازن مسلمان از دنیا نمیرن
کسایی که نماز اول وقت نمیخونن نمازشون تاریک میره بالا ...
@drnyazmnd
🔺ما دو اهرم فشار اصلی در برابر متجاوزین داشتیم:
۱. تنگه هرمز (که حالا تردد را در آن تسهیل کردهایم).
۲. ذخایر اورانیوم ۶۰ درصدی (که بازرسان آژانس به شدت دنبال پیدا کردن مکان دقیق آن هستند).
🔺اگر هر دو اهرم را واگذار کنیم، آمریکا دقیقا به چه دلیلی باید تحریمها را لغو کند؟
@drnyazmnd
ملت غیرتمند ما ۸ سال اونم جنگ زمینی تو بر و بیابون، مقابل نه عراق، بلکه ۱۸ کشور جنگیدن و خم به ابرو نیوردن.
حالا با دو بار جنگ که کلا کمتر از ۸ هفته طول کشیده، یه عده از زیر پتو میگن #مذاکره نکنیم چکار کنیم؟
اون موقع بیپولی نبود؟ نابودی زیر ساختها و کشتار مردم نبود؟
@drnyazmnd
🔴نقض بند دیگر توافقنامه؛
ترامپ: تمام کشتیها را در منطقه نگه خواهم داشت!!
▪️رئیس دولت تروریستی در اظهاراتی که نقض تفاهمنامه محسوب میشود گفت: تمام کشتیها را در جای خود نگه خواهم داشت تا در صورت لزوم، محاصره را مجدداً اعمال کنم.
▪️وی با تکرار ادعای ونس معاون خود مدعی شد مبالغی که آزاد خواهیم کرد، منحصراً برای خرید مواد غذایی و پزشکی از آمریکا، مانند ذرت، گندم و سویا، استفاده خواهد شد.
@drnyazmnd
🔴 اینجا ایرانه ... خاک بر سر مسول بی غیرت فرهنگی
اینهمه بودجه را که گرفتین فایدش چی بود، حداقل یه اعتراض کنین به تصویب نشدن قانون حجاب
#مزد_بگیران_اسراییل
#زنان_خائن_هرزه
@drnyazmnd
🔴 شبکه خبر اعلام کرد هر کسی پیشنهادی برای توافقنامه ایران با آمریکا دارد را به
#سامانه 3000022
ارسال نماید
بسم الله دوستان اقدام نمایند.
انتشار بدید همه پیام بدند که مخالف مذاکره با آمریکاییم
چون خواسته رهبر شهید هست
چون آمریکا بدعهد و پیمان شکنه
به تمام افراد و گروههایی که عضو هستید و تو گوشیتون دارید
ارسال بفرمایید.
🌺نمیپذیریم!
بر خلاف شروط رهبری
توافقی امضا شود.🌺
🌺ملاک وحدت ما
شروط رهبر ما🌺
@drnyazmnd
از روزی که رفتن برای تفاهم نمیدونم چی شد که چند تا بانک حساس و ارزی دچار اختلال شد ، تجارت،ملی،صادرات...
@drnyazmnd
14.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕ چه کنیم که دشمن ناچار بشه از ترور امام سید مجتبی خامنهای صرف نظر کنه⁉️
✔ تنها راهش همین درسی هست که حضرت زهرا(س) به ما یاد دادن. خودتون و بندازید جلوی امام؛ و داغتر از امام ضربالمثل نقش (کاسه داغتر ز آش) بازی کنید جلوی دشمن تا امریکا بفهمه که با حذف امام، دردی ازش دوا نمیشه.
🔸️الآن دشمن تصوّر میکنه که امام، مردم را به میدان فرستاده! مردم باید با تصمیمات جدید و خلّاقانه، جلوجلو بار تصمیمات را از دوش امام بردارند. حرکتهای جدید جلوتر از امام لازمه بزنیم؛ مثل فتح لانه جاسوسی که خودجوش بود و بعدش امام تایید کرد.
🗣بازگشایی مجلس، صف ثبتنام اعزام زمینی، بستن نمادین تنگه، زنجیره انسانی جلوگیری از مذاکرات، کفنپوشیدن به نشانه تابآوری در جنگ؛ شعارها و مطالبات و پلاکاردهای جدید و...
@drnyazmnd
شیخ نعیم قاسم: ایران هرگز مقاومت را معامله نکرد؛ وفاداریاش را در سختترین روزها ثابت کرد /ایران پایان جنگ را بدون توقف جنگ در لبنان نپذیرفت
دبیر کل حزب الله لبنان:
🔹ایران هرگز مقاومت را معامله نکرد؛ وفاداریاش را در سختترین روزها ثابت کرد.
🔹میگفتند ایران حزبالله را خواهد فروخت، اما آنها ایران و رهبرش را نشناختهاند.
🔹ایران پایان جنگ را بدون توقف جنگ در لبنان نپذیرفت.
🔹ملت ایران و سپاه پاسداران در مکتب امام حسین(ع) تربیت شدهاند.
🔹۴۷ سال ایستادگی برای فلسطین و مستضعفان، نشانه صداقت راه ایران است.
@drnyazmnd