eitaa logo
تجربه گر مرگ🇮🇷
9.1هزار دنبال‌کننده
12.8هزار عکس
8.9هزار ویدیو
49 فایل
بدحجاب قبلی/مدافع حجاب فعلی. مشاهدات دیدن بی حجاب ها در دوزخ و عذاب آنها و... 🚫آقایون پیام ندهند🚫 ارتباط با دکتر/ اصالتا کُرد @Nm313_67
مشاهده در ایتا
دانلود
14.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چه کنیم که دشمن ناچار بشه از ترور امام سید مجتبی خامنه‌ای صرف نظر کنه⁉️ ✔ تنها راهش همین درسی هست که حضرت زهرا(س) به ما یاد دادن. خودتون و بندازید جلوی امام؛ و داغ‌تر از امام ضرب‌المثل نقش (کاسه داغ‌تر ز آش) بازی کنید جلوی دشمن تا امریکا بفهمه که با حذف امام، دردی ازش دوا نمیشه. 🔸️الآن دشمن تصوّر می‌کنه که امام، مردم را به میدان فرستاده! مردم باید با تصمیمات جدید و خلّاقانه، جلوجلو بار تصمیمات را از دوش امام بردارند. حرکتهای جدید جلوتر از امام لازمه بزنیم؛ مثل فتح لانه جاسوسی که خودجوش بود و بعدش امام تایید کرد. 🗣بازگشایی مجلس، صف ثبت‌نام اعزام زمینی، بستن نمادین تنگه، زنجیره انسانی جلوگیری از مذاکرات، کفن‌پوشیدن به نشانه تاب‌آوری در جنگ‌؛ شعارها و مطالبات و پلاکاردهای جدید و... @drnyazmnd
‌ای اهل ایران! سید و سالار نیامد. @drnyazmnd
شیخ نعیم قاسم: ایران هرگز مقاومت را معامله نکرد؛ وفاداری‌اش را در سخت‌ترین روزها ثابت کرد /ایران پایان جنگ را بدون توقف جنگ در لبنان نپذیرفت دبیر کل حزب الله لبنان: 🔹ایران هرگز مقاومت را معامله نکرد؛ وفاداری‌اش را در سخت‌ترین روزها ثابت کرد. 🔹می‌گفتند ایران حزب‌الله را خواهد فروخت، اما آن‌ها ایران و رهبرش را نشناخته‌اند. 🔹ایران پایان جنگ را بدون توقف جنگ در لبنان نپذیرفت. 🔹ملت ایران و سپاه پاسداران در مکتب امام حسین(ع) تربیت شده‌اند. 🔹۴۷ سال ایستادگی برای فلسطین و مستضعفان، نشانه صداقت راه ایران است. @drnyazmnd
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هیچ‌ وقت فکرشو میکردیم جسارت و جرات کنن تو روز روشن جلوی چشم تمام دنیا رهبرمون رو با حمله ی هوایی به تهران ، شهید کنند! بعد هزینه ی درخور هم ندن ، تک تک شون هم قصاص نشن! و مسولین ما روز چهلم امام شهید ، برن با قاتلانش مذاکره کنن و دست بدن تعهد بدن و بیان؟! و روز تولد قاتل امام شهید (شب اول محرم! ) با همون قاتل ، ننگ نامه ای بدتر از ترکمانچای رو امضا کنن؟! و روز سوم محرم از ننگ نامه رونمایی کنن؟! و شب تاسوعا هم برن گدایی چندغاز پولهای بلوکه و یونجه و ذرت گدایی کنن برای امت مبعوث؟! و اینطور کشور رو تحقیر کنن؟! هیچ وقت فکرشو میکردیم جامعه برای همه امن بشه الا یک نفر نایب امام زمان؟! طوری که سران بتونن برن با قاتلان نایب امام زمان تا اون سر دنیا خوش و بش کنن و دل بدن و قلوه بگیرن و جون سالم بدر ببرن! اما نائب امام زمان نتونند در کشور خودمون برای مردم رودررو سخنرانی کنند؟! و بساط دیدارهای رهبری و سخنرانی و نماز عید فطر و جمعه و ... همه جمع بشه @drnyazmnd
🔴توئیت سردار حاج سعید قاسمی در شب تاسوعای حسینی: عباس علیه‌السلام به ما یاد داد که در اوج تشنگی و تحریم هم می‌شود پای امامِ زمان ایستاد و دست رد به سینه شمرهای زمانه زد. 🔺امان‌نامه‌ی یزیدیانِ مستکبر را پاره کنید؛ خیمه‌ی مهدی(عج) عباس می‌خواهد، نه طرماح! @drnyazmnd
‼️ براساس بند اول نامه، "ایران و به همراه متحدین خود، از این پس آغازگر هیچ جنگی علیه یکدیگر نیستند". یعنی ، ضمنی و ناخواسته، اسرائیل را به رسمیت شناخته و نمی‌تواند برعلیه منافع او اقدام کند! ✍ اوضاع که جای خود! اینکه قرار بود تا کامل اسرائیل تا آخرین نقطه از لبنان انجام نشه، مذاکرات جدیدی انجام نمیشه و شد، جای خود! یک سانت از لبنان عقب نرفت و امروز هم همچنان داره مواضع رو میزنه و جناب نبیه بری و جناب شیخ نعیم قاسم هم فرمودن که زیر بار این تحمیل نخواهند رفت! ✍ اگر در آینده دیدید که اسرائیل به شخم زدن لبنان ادامه داد. اگر دیدید آمریکا و متحدینش و نیروهای نیابتی او یعنی اسرائیل و و و یا هر اسم دیگه‌ای با این مشخصات به و لبنان حمله کردن و این طرف، برخی مثل ماجرای سوریه در سال ۸۹ و ۹۰، نفهمیدن که باید برای حفظ کشورمون به عراق و لبنان که ما هستند وارد بشیم، بدونید که اتومات برجام منطقه‌ای هم امضا شده! ✍ برجام_منطقه‌ای که حتما نباید ثبت سند بشه! همین که لبنان رو بزنه و شما نخوای کاری کنی، یعنی! یادتون نره، طبق نظر مرحوم هاشمی و روحانی و اوباما و ترامپ، از اول هم قرار بود که رو امضا کنیم! برجام موشکی و منطقه‌ای هم دو ضلع بعدی برجام هسته‌ای بودن! @drnyazmnd
📣 رهبری از کمک میخواد 🖼 در انتظار تحقق 🗯 رهبر انقلاب: از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، گفته‌شده خواهیم بود. ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ 1️⃣ خاتمه عملیات نظامی 2️⃣ رفع محاصره دریایی ایران 3️⃣ تثبیت حاکمیت بر تنگه هرمز 4️⃣ تأمین خسارت و بازسازی 5️⃣ لغو جامع تمامی تحریم‌ها 6️⃣ خاتمه موضوعات هسته‌ای 7️⃣ در دسترس قرار گرفتن دارایی‌های مسدو ✍ این مطلب به عنوان رهبر انقلاب و مردم ایران در قضیه تفاهم‌نامه پزشکیان با ترامپ در رسانه رهبر انقلاب منتشر شده ✍ عزیز، ما سرّ شدیم! انگار نه انگار که رهبر انقلاب صریحا فرمودن که مردم بیایید تو و فریاد بزنید که فریاد شما روی نتایج اثر داره. منظورشون واضح بود. اما ما فقط میخونیم! آقاجان، تو این کشور شده و ما مردم باید میشدیم. مبعوث و برانگیخته بشیم که چه کنیم؟ مردم بیایید متوجه شیم که رهبری دست نیاز سمت من و شما دراز کرده. رک داره میگه قیام کنید. در برابر ! ۸۰،۹۰ روز دروغگویی آقایان بس نیست؟! تا چه وقت قراره بخوریم؟! اینها یا بچه‌هاشون احتمالا پیش ترامپ و نتانیاهو، آتو دارن! وگرنه مگه میشه انقدر واضح علیه مذاکره کنن و از هیچ دریغی نکنن؟! بخدا کودتا شده تو این کشور. مسلم رو دریابید. قیام کنیم که سرنوشت ما از مردم داره بدتر میشه @drnyazmnd
دکتر خان علیزاده استاد روابط بین الملل وضعیت تفاهم در روز پنجم 1_جنگ و اشغالگری در لبنان (نقض بندهای ۱ و ۱۳) با شدت ادامه دارد و دو شهید حاصل عملیات نظامی اسرائیل بوده‌اند. ۲_تنگه هرمز بدون دریافت هزینه باز است. ۳_کشتی‌های ایرانی با هماهنگی با آمریکا در حال عبور از محاصره دریایی هستند. ۴_هیچ بخشی از پول‌های بلوکه‌شده ایران آزاد نشده است (نقض بند ۱۱). ۵_با وجود نقض سه بند از تفاهم‌نامه (بندهای ۱، ۱۱ و ۱۳)، مذاکرات هسته‌ای با حضور تیم‌های فنی و با جزئیات، و با حضور معاون وزیر خارجه در سوئیس در حال برگزاری است. ۶_رئیس‌جمهور آمریکا همچنان اقدام به تهدید نظامی ایران می‌کند (نقض بند ۱). @drnyazmnd
⚡️ثابتی: تنگه رو مفت باز کردیم بدون اینکه هیچ عوارضی بگیریم @drnyazmnd
تبلی السرائر... چه نقاب ها که در آخر الزمان میوفته! مداح اهل بیت علنا میگه رضایت امام جامعه مهم نیست، رضایت مردم فقط مهمه!! خب در کربلا هم مردم راضی بودند که امام و خاندانش رو اربا اربا کردن... تو چرا براشون روضه میخونی؟؟! مصداق بارز اینکه شعور حسینی داشته باشید، نه فقط شور حسینی! @drnyazmnd