eitaa logo
دروس الشباب
398 دنبال‌کننده
122 عکس
25 ویدیو
53 فایل
محور مباحث این کانال، علوم اسلامی و دروس حوزوی است. باز ارسال مطالب با ذکر آدرس کانال، مجاز است. ارتباط با ادمین: @Ebn_Ahmad
مشاهده در ایتا
دانلود
هم از است. ابن مالک درشرح کافیة گفته: هفتمین ازمعارف منادی نکره مقصوده است:یارجلُ. ودر شرح تسهیل گفته: تعریف منادی نکره مقصوده به إشاره بسوی آن است؛ وگفته: این حرف تصریح سیبویه است. میرزا ابوطالب: عبارت ابن مالک دو احتمال دارد: 1-منادای نکره مقصوده جزء قسم سوم از معارف است(اسم إشارة). 2-منظور ابن مالک بیان کیفیت تعریف منادای نکره مقصوده است(علت تعریف آن مواجهه و حضورحسّی یاعقلی است). نتیجه: طبق احتمال اول منادای نکره مقصوده قسم مستقلی از معارف نیست. ولی بنابر احتمال دوم،منادای نکره مقصوده،قسم مستقلی از معارف است(قسم هفتم). https://eitaa.com/joinchat/2412642376C439d1ec02d
حرف «یاء» در کلمه «مدنی» چیست؟ آیا جزء کلمه است یا ...؟ المعرب و المبنی: وَ الإسمُ مِنهُ مُعرَبٌ وَ مَبنِىّ لِشَبَهٍ مِنَ الحُرُوفِ مُدنِى‏ https://eitaa.com/joinchat/2412642376C439d1ec02d
ارتباط با ادمین: @Ebn_Ahmad
دروس الشباب
چون برخی دوستان درباره این دو بیت سؤال داشتن
دوستان: آیا بحث هم دارد؟ های برای : سوره بقره آیه 137: فَسَيَكْفِيكَهُمُ اللَّهُ سوره هود آیه28: أَ نُلْزِمُكُمُوهَا سوره حجر آیه 22: فَأَسْقَيْنَاكُمُوهُ سوره احزاب آیه 37: زَوَّجْنَاكَهَا سوره ص آیه23: فَقَالَ أَكْفِلْنِيهَا سوره محمد آیه 37: يَسْأَلْكُمُوهَا https://eitaa.com/joinchat/2412642376C439d1ec02d
دو درباره دارد یکی از خودش و یکی از اگر این دو را ببینید و کپی کنید خیلی خوب است.