eitaa logo
♡ ابراهیم‌ بابک‌ نویدِ دلها ♡
35.2هزار دنبال‌کننده
13.9هزار عکس
4.2هزار ویدیو
297 فایل
رفیق به محفل شهدا خوش آمدی😉 در مناسبت های مختلف موکب شهدایی داریم😍 ✤ارتباط‌‌با‌خادم↯ @ya_fatemat_al_zahra ✤تبلیغات↯ @ebrahim_navid_delha_tabligh ✤کانال‌های‌ما↯ @ebrahim_babak_navid_keramaat @ebrahim_babak_navid_mokeb
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
•📽🎞 وصیت نامه شهید: عــــمریست شـــــب و روزم را بـــــه عــــشق شـــــهادت گذرانده ام❤️ و هــــــمیشه اعتقادم این بوده و هست که با شهادت به بالاترین درجــــــه ی بــــــندگی مـــــیرسم✨ 🌱 .
🌹🕌°•~ ❖ توجه شهدای مدافع حرم به شـــهید ابـــراهیم هادی ❖ میلاد هر طور بود در راهیان نور به کانال کمیل می رفت و با ابراهیمش خلوت می کرد...😇 🤝🏻 🦋 .
.  کتاب‌پسرک‌فلافل‌فروش༆📕✦. شهیدمحمدهادی‌ذوالفقاری༆🌹✦. 🌸/🕊 توی خیابان شهید عجب گل پشت مسجد مغازه ی فلافل فروشی داشتم. ما اصالتاً ایرانی هستیم اما پدر و مادرم متولد شهر کاظمین می باشند. برای همین نام مقدس جوادین را که به دو امام شهر کاظمین گفته می شود، برای مغازه انتخاب کردم. همیشه در زندگی سعی میکنم با مشتریانم خوب برخورد کنم. با آنها صحبت کرده و حال و احوال می کنم. سال ۱۳۸۳ بود که یک بچه مدرسه ای مرتب به مغازه ی من می آمد و فلافل می خورد. این پسر نامش هادی و عاشق سس فرانسوی بود. نوجوان خنده رو و شاد و پرانرژی نشان می داد. من هم هر روز با او مثل دیگران سلام و علیک می کردم. یک روز به من گفت آقا پیمان من میتونم بیام پیش شما کار کنم و فلافل ساختن را یاد بگیرم گفتم مغازه متعلق به شماست، بیا. از فردا هر روز به مغازه می آمد. خیلی سریع کار را یاد گرفت و استادکار شد. چون داخل مغازه ی من همه جور آدمی رفت و آمد داشتند، من چند بار او را امتحان کردم دست و دلش خیلی پاک بود.خیالم راحت بود و حتی دخل و پولهای مغازه را در اختیار او می گذاشتم. در میان افراد زیادی که پیش من کار کردند هادی خیلی متفاوت بود؛ انسان کاری با ادب خوش برخورد و از طرفی خیلی شاد و خنده رو بود. کسی از همراهی با او خسته نمی شد. با اینکه در سنین بلوغ بود اما ندیدم به دختر و ناموس مردم نگاه کند. باطن پاک او برای همه نمایان بود. من در خانواده ای مذهبی بزرگ شده ام در مواقع بیکاری از قرآن و نهج البلاغه با او حرف میزدم از مراجع تقلید و علما حرف می زدیم. او هم زمینه ی مذهبی خوبی داشت. در این مسائل با یکدیگر هم کلام می شدیم. یادم هست به برخی مسائل دینی به خوبی مسلط بود. ایام محرم را در هیئت حاج حسین سازور کار می کرد. 🦋همراهمون باشید😉 🌸|@ebrahim_babak_navid_delha .
🤲 ↻↻ مادر دو دخــتر ســـادات ۸ میلیون از قبل برای درمان قرض گرفته بودند که با کمک های شما عزیزان پرداخت شد💸 خدا خیرتون بده 🌸 .
🤗 جمعه و شنبه ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت در جوار مـــــزار دو شــــهید گمنام " زیر طاق صـــحن مسجد مقدس جمکران " موکب داریم⛺️ پذیرایی از زائرین شرکت کننده در تشییع پیکر پاک دو شهید گمنام هم به عهد موکب ما خواهد بود ✌️ 📍زمان: جمعه ( ساعت ۱۴ تا ۲۱) شنبه (صبح تا ظهر ) 🔮پذیرایی: چای شربت آب معدنی جهت شریک شدن در موکب⇩⇩ [
6104337339003897
خدابنده لو/ملت ] ☘اجرتون با صاحب الزمان (عج) ☘ جهت هماهنگی با خیرین و ارسال فیش: 🆔@ya_fatemat_al_zahra ☎️09108818291 .
••{﷽}•• تـــــکیه کـــن بــــه شــــــهـــــدا 😇 شـهدا تکیه شان‌ بھ خداست.. اصـــلا کنار گل بــنشینی بوے گل میگیری(: پس گلستان کن زندگیت را با یاد شهدا🌹 🍀 ☺️ .
. 😍 💌 🔴 والله شهدا زنده اند ..‼️ سلام و عرض ادب اومدم اینجا که از کرامات شهدا و لطف هایی که در حق من داشتن بگم براتون ...اول اینکه خدا رو شاکرم که تو همچین کانالی دعوت شدم . 🤲 دوم اینکه من وقتی توی کانال خوبتون عضو شدم داستان شهید بابک نوری هریس رو هر روز داخل کانال میخوندم. خیلی خوشم اومد. و من چون احساس میکردم که بعد ها قرار هست که دیگه ایشون توی زندگی من نباشند ومن ایشون رو فراموش کنم ، خیلی دوست داشتم که یک نشانی از اون شهید داشته باشم. تا جلوی چشمام باشه و همش به یاد ایشون و رفتار هاشون بیفتم. از این ماجرا یک ماه یا دو ماهی میگذره، تا امروز که مادرم به یک مراسمی رفتند ﴿مادرم از علاقه ی من به شهد بابک نوری هیچ اطلاعی نداشت ﴾و من بی خبر از همه جا اومدم خونه بعد مامانم گفت که اون کیف رو بیار گفت یک پوشه اون تو هست اون رو باز کن... بازش کردم و از خوشحالی میخ کوب شده بودم . یک یادگاری از شهید بابک نوری بود. و جالب اینجاست که اون اخلاق هایی رو که شهید داشتند ﴿من خیلی دوست داشتم که اون اخلاق ها رو مثل شهید داشته باشم ﴾ توی اون پوشه و پشت اون یادگاری نوشته بودن. وَاللّه، وَاللّه ، وَاللّه، که شهدا زنده اند و ما رو تماشا می کنن. 🌸🌹 🌷شما هم اگر کرامتی از شهدا دیدید برامون ارسال کنید(: ↯ 🆔@ya_fatemat_al_zahra .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
••🦋•• یا صــاحِـــبَ الزَمـــان (عج) تـــو مـی آیـــی شهیدان نیز مــی آیند و روایت می کنیم آخرین فتح را...🌱 🌼 •
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
💙🕊.. ایتایی معنوی با تم های شهدایی😍 •| تم شهید محسن حججی |• 📲 / .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
{🌻✨} سخن شهید: سخنان مقام معظم رهبری را حتما گوش کنید 💯 قلب شما را بیدار می کند و راه درست را نشانتان می دهد👌 🌱 .
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تشییع پیکر شهدای گمنام 🌹🌹 .
📚 🌷 حاج احمد، اهل اینجا نبود، اهل جای دیگری بود، برای آنجا خیلی تلاش کرد، یک صف بزرگی از شهدا جلویش ایستاده بود، او را تحویل گرفت، او کاری نکرد که شهدا ازش رو برگردونن، او دلش را به خداوند متعال سپرد،او متوسل شد به ائمه اطهار. 📖 حاج احمد ✍🏻 به قلم: محمدحسین علی جان زاده روایتی داستان‌گونه از زندگی شهید احمد کاظمی، از کودکی تا پرواز ــــــــــــــــــ 🟢قیمت کتاب 85/000ت 🟡قیمت با تخفیف 80/000ت 🔴هزینه ارسال 25/000 ت ★᭄ꦿ↬ @hasibaa2 •┈┈••✾•◈◈•✾••┈┈•
.  کتاب‌پسرک‌فلافل‌فروش༆📕✦. شهیدمحمدهادی‌ذوالفقاری༆🌹✦. 🌸/🕊 مدتی بعد مدارس باز شد. من فکر کردم که هادی فقط در تابستان می خواهد کار کند، اما او کار را ادامه دادا فهمیدم که ترک تحصیل کرده. با او صحبت کردم که درس را هر طور شده ادامه دهد، اما او تجدید آورده بود و اصرار داشت ترک تحصیل کند. کار را در فلافل فروشی ادامه داد. هر وقت میخواستم به او حقوق بدهم نمی گرفت، می گفت من آمده ام پیش شما کار یاد بگیرم. اما به زور مبلغی را در جیب او می گذاشتم. مدتی بعد متوجه شدم که با سید علی مصطفوی رفیق شده، گفتم با خوب پسری رفیق شدی. هادی بعد از آن بیشتر مواقع در مسجد بود. بعد هم از پیش ما رفت و در بازار مشغول کار شد. اما مرتب با دوستانش به سراغ ما می آمد و خودش مشغول درست کردن فلافل می شد.بعدها توصیه های من کارساز شد و درسش را از طریق مدرسه ی دکتر حسابی به صورت غیر حضوری ادامه داد. رفاقت ما با هادی ادامه داشت خوب به یاد دارم که یک روز آمده بود اینجا، بعد از خوردن فلافل در آینه خیره شد می گفت: نمی دانم برای این جوش های صورتم چه کنم؟ گفتم: پسر خوب صورت مهم نیست، باطن و سیرت انسانها مهم است که الحمدالله باطن تو بسیار عالی است. هر بار که پیش ما می آمد متوجه میشدم که تغییرات روحی و درونی او بیشتر از قبل شده. تا اینکه یک روز آمد و گفت وارد حوزه ی علمیه شده ام، بعد هم به نجف رفت.‌اما هر بار که می آمد حداقل یک فلافل را مهمان ما بود. آخرین بار هم از من حلالیت طلبید با اینکه همیشه خداحافظی می کرد، اما آن روز طور دیگری خداحافظی کرد و رفت ..... 🦋همراهمون باشید😉 🌸|@ebrahim_babak_navid_delha .
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تشییع شهدای گمنام 🌷🌷🌷 مسجد مقدس جمکران
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حال و هوای چایخانه حرم امام رضا (ع)🖤🌹
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حرم امام رضا (ع) در شب شهادت امام صادق (ع) نایب الزیاره هستم 🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ضریح امام رضا (ع) 🥀🥀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
 •° |﷽|°• عالم ز آه تیره‌ تر از صبح محشر است خون جگر به دیده آل پیمبر است🖤 شهر مدینه گشته عزا خانه وجود🏴 رخت سیاه بر تن زهرا و حیدر است..! 🕊 🥀 .
. 🌿 سلام و عرض ادب دلم نیومد این معجزه و بخشش شهدا رو تعریف نکنم من یک سال بود ک مشکل مالی سختی برام پیش اومده بود و دوبار ازشهید نوید صفری معجزه دیدم و نصف مشکلم رو ب برکت آبروی ایشون ک پیش خدا داشتند برطرف شد ولی نیمی ازمشکلم جامونده بود وسیله ای ک قیمتش یک میلیارد بودباز بابت طلبم گرفته بودم تا ۴ماه بفروش نمیرفت از همه شهرها مشتری میومدولی نمیخریدنش منم بده کار مردم بودم خیلی از ته دلم اشک ریختم تا این پیام رو تو کانال گذاشتین منم گفتم آقا ابراهیم هادی اگر هستی و صدای منو می‌شنوی آبروم رو حفظ کن این وسیله رو هم برامن بفروش تا پولش بدم ب طلب کارام بخدا قسم سه روز طول می د ک از اهواز یکی اومد خرید و بردش منم تمام بدهی مردم رو پس دادم الحمدالله برای وجود پربرکت این شهدا چله زیارت عاشورا و یه ختم صلوات برای آقا ابراهیم هم گرفتم 😭 💌 🌷شما هم اگر کرامتی از شهدا دیدید برامون ارسال کنید(: ↯ 🆔@ya_fatemat_al_zahra .
~🪴~ توســــل‌ هایش دیــــدنی بود 😇 عاشــــق امام زمــــان (عج) بود♡ مــــی‌گفت خیلی ناراحــــــتم که تا حالا برای خشنودی آقا نتوانستم کاری انجام دهم 🥲 🕊 🌹 📿۱۴صلوات‌سهم‌شما‌هدیه‌به‌شهید .
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهادت امام جعفر صادق ع🖤 حرم بنیابت اعضا محترم🌷🌱