eitaa logo
♡ ابراهیم‌ بابک‌ نویدِ دلها ♡
35.2هزار دنبال‌کننده
13.9هزار عکس
4.2هزار ویدیو
297 فایل
رفیق به محفل شهدا خوش آمدی😉 در مناسبت های مختلف موکب شهدایی داریم😍 ✤ارتباط‌‌با‌خادم↯ @ya_fatemat_al_zahra ✤تبلیغات↯ @ebrahim_navid_delha_tabligh ✤کانال‌های‌ما↯ @ebrahim_babak_navid_keramaat @ebrahim_babak_navid_mokeb
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«﷽» أُوْلَئِکَ الَّذِینَ امْتَحَن‌ اللَّهُ قُلُوبَهـمْ لِلتَّقـوَی آن‌ها کســانی‌ اند که خـــدا قــلب‌ هایشان را برای تقـــوا امتحان کرده..♥️! 🦋 😍 .
. 🟡 کرامت شهید بابک نوری 💛 سلام من کرامتهای زیادی از شهدا بخصوص رفیق شهیدم بابک نوری دیدم قبلا رفیق شهیدم یک شهید بزرگوار دیگه بود یعنی الانم هست و عکس همشون زدم به دیوار اتاقم و هر وقت دلم میگیره باهاشون حرف میزنم و هوامو دارند. ولی الان میخوام آشنایی با شهید بابک نوری رو بگم.توی یه گروه شهدایی بود فکر کنم یه درددل با شهدا کردم که یکی این شهید بزرگوار بود یعنی خیلی ها حرف دلشون رو میزدند منم نوشتم و ارسال کردم هنوز به دقیقه نرسیده بود که پیام من از بین اون همه پاک کرده بودند منم دوباره پیام گذاشتم یعنی ایقد من بد بودم و گناهکار که حتی حاضر نشدین حرف منو گوش کنید. بعد چند دقیقه ادمین پی وی پیام داد بهم که پیامتون رو دوباره ارسال کنید حتما اشتباهی شده ولی من گفتم دیگه نمیخوام دلم شکست من خیلی بنده بدی هستم و پیام نفرستادم. بعد چند روز توی گروه قرآنی استادمون پیام ارسال کرد که یه اردوی راهیان نور رایگان قراره ببرن ظرفیت فقط دونفر منم که خیلی مشتاق بودم فورا پیام دادم اسم منو بنویسین.استاد قرآن هم نوشتند بعد یاد همون گروه شهدا افتادم به ادمینش پیام دادم که درسته شما پیام منو پاک کردین ولی الان خود شهدا منو دعوت کردند شلمچه.اون گروه هم مثل شما قرعه کتاب داشتند مال شهید بابک نوری.همون لحظه گفت آدرس بگین کتاب شهید بدون قرعه کشی براتون ارسال کنم وچقد التماس دعا گفتند که شلمچه ما رو دعا کنید....اون سال نوروزش رفتم شلمچه.مهر ماه مشهد،اربعین کربلا اسفند هم کربلا و این سفرهای زیارتی رو همه از عنایت شهید بابک نوری میبینم و الانم هر وقت باهاش حرف میزنم راه رو بهم نشون میدن و هوامو دارند. یه حاجت خیلی مهم دارم که امیدوارم انشاالله شهدا به همین زودی حاجتم رو بدن. واقعا شهدا زنده اند شک نکنید🌺🌺 🌷شما هم اگر کرامتی از شهدا دیدید برامون ارسال کنید(: ↯ 🆔@ya_fatemat_al_zahra .
•°🌻°• شــهید حامد جوانی، جوان دلــیر خــطــه آذربــایــجــان و اهـل تبریز اســت کــه در ســال ۱۳۹۴ هــدف اصابت حملات گروه تروریــســتی داعــش قـرار گــرفت و ابوالفضــل گــونــه دو دســـت و دو چــــــشــــم خــــــــــــود را فـــــــــــــــــ🕊ــــــــــــدای حضـرت زیــنـب "س" کـرد..(🌹" "۱۴صـلوات هدیـه به شــهید🌱" 🕊 🍃 •
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
~🌿~ ایتامون با تم های شهدا شــــــهدایی کنیم✨😍 ❁{ شهید عباس بابایی }❁ |
.  کتاب‌پسرک‌فلافل‌فروش༆📕✦. شهیدمحمدهادی‌ذوالفقاری༆🌹✦. 🌸/🤌 با توجه به اینکه کارت اقامت او هنوز هماهنگ نشده بود با این کار مخالفت کردم اما هادی تصمیم خودش را گرفته بود. آن روز متوجه شدم که پشت دست هادی به صورت خاصی زخم شده فکر می کنم حالت سوختگی داشت. دست او را دیدم اما چیزی نگفتم. هادی به بصره رفت و ده روز بعد دوباره تماس گرفت و گفت: سید امروز رسیدیم به نجف، منزل هستی بیام گفتم: با کمال میل، بفرمایید. هادی به منزل ما آمد و کمی استراحت کرد. بعد از اینکه حالش کمی جا آمد، با هم شروع به صحبت کردیم هادی از سفر به بصره و پیاده روی تا نجف تعریف میکرد اما نگاه من به زخم دست هادی بود که بعد از گذشت ده روز هنوز بهتر نشده بود! صحبت های هادی را قطع کردم و گفتم این زخم پشت دست برای چیه؟ خیلی وقته که می بینم. سوخته؟ نمی خواست جواب بده و موضوع را عوض میکرد. اما من همچنان اصرار می کردم. بالاخره توانستم از زیر زبان او حرف بکشم مدتی قبل در یکی از شبها خیلی اذیت شده بود. می گفت که شیطان با شهوت به سراغ من آمده بود. من هم چاره ای که به ذهنم رسید این بود که دستم را بسوزانم من مات و مبهوت به هادی نگاه میکردم درد دنیایی باعث شد که هادی از آتش شهوت دور شود. آتش دنیا را به جان خرید تا گرفتار آتش جهنم نشود. 🦋همراهمون باشید😉 🌸|@ebrahim_babak_navid_delha .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
•٠🕌 گفـتم بــه اذانـم کــه عـلیـاً ولـی الـلّٰـه تا کور شود هرکه امیرش تو نباشی! 🕊 •
. سلام رفقا پیشاپیش عیدتون مبارک 🎊 عـــکس شهید مــــدنظرتون رو به آیـدی زیر ارسال کنید تا طرح غدیری با عکس رفیق شهیدتون برای شما آماده بشه🙂⇣⇣ 🆔@❌ظرفیت تکمیل شد هزینه: سہ‌ صلوات‌ 💯 .
👆 ممنون که در حد توان کمک میکنید💚 مطمئن باشید چندین برابر برکتش بـــــــه خـــــــــودتـــون برمــــیگــــرده ☺️ اگر شما هم دوست دارید شب عیدی بانی خیر بشید بسم الله. "به نام آقای خدابنده‌‌لو "⇩⇩ 💳
6104337339003897
💳
6037691659728216
💳
5859831808627060
💳
6037991703204846
اجرتون با امیرالمؤمنین☘ جهت هماهنگی با خیرین و ارسال فیش: 🆔@ya_fatemat_al_zahra ☎️09108818291 .
«﷽» الْحَمْدُ‌ لِلَّهِ‌ الَّذِی‌ جَعَلَنَا‌ مِنَ‌ الْمُتَمَسِّکِینَ‌ بِـــــوِلاَیَهِ‌ أَمِـــــــیرِ‌ الْمُــــــــؤْمِــــنِیــــنَ♥️✨ عَــــلي‌ مَعنـايِ‌ دَريا؛ دَرد كـويـرداست نُفـوذَش‌ دَر عَـدالَت؛ بـي‌نَظيـر اَست سَـعيـدِغَـديرِخُـم‌عيـدُاللهِ‌الْاَكْـبَـر‌مُبارکَ‌بَاد💚 /🦋 .
. 🟢خاطــــــره‌ عــــید غـــدیر🎉 دوست‌ شهید: سال نود و شش شب عــید غدیر، بعد از نماز مغرب و عشاء نــــشسته بودیم و برای فردا که قرار بود ایستگاه صلواتی برپا کنیم، همفکری می‌کردیم. هر کــسی کاری به عــــهده گرفت و ساعتی اعلام کرد که حضور داشته باشد☝️. و شهید بابــــک گفت: من فردا ساعـــــت چهار، لیوان یکبار مصرف با میز میارم. بعد از اتمام جلسه بابک من را کنار کشید و اعمال روز عید غدیر را برام گفت و پیشنهاد روزه داد. روز عید بابک راس ساعت اومد. ولی عزیزانی بودن که ساعــــــــت گفتند ولی خیــــلی دیر اومدند. بابک خیلی به قول و ساعتی که اعــــــــلام کــــــرده بود حــساس بود و ســـر وقت حضور داشت. بابــک روزه بود و می‌گفت: روزه‌ی عــــید غدیر صــــد در صد حاجــــت مـــیده. برای کارهای مـــــربوط به ایستگاه صلواتی نیاز به وانــت داشتیم ولــی نتــونسته بودیم هــــــماهنگ کنیم. بابـــک که شنید گفت: من الان میرم وانت پیدا می‌کنم☺️ بابک آدم اجتماعی بود با همه معاشرت‌داشت و خوش‌بیان و مودب بود. ما بعیدمی‌دونستیم که وانت جور بشه. کمی که گذشت دیدیم از داخــــل یــــک کــــــوچـــــه‌ای وانــــــت مــــــیاد 🚚 بابک پـــشت فرمون نشسته بود. خـــنــده‌کنان اومد و مشکلمون حل کرد😃. با دهن روزه خیلی سرحال و زرنگ بود و تا نماز یکسره شیرینی و شربت پخش می‌کرد🍬🥤 من مطمئنم قبل محرم و روز عید غدیر حاجت از آقاجانمون امــیرالمـــومنین(ع) گـرفت و رفت ســوریه شهید شد🕊️. 📌عکس مربوط به ۱۸ شهریور ۹۶ هست. ۷۰ روز قبل از شهادت شهید بابک نوری🥲 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
•°☘°• دلگرم توام گرچه شدم از هـمه دلـسرد عــمـری اســت کـه بـابـای مـنـــی بـی بـرو بــرگــــرد..(:☺️ 🌹 🎊 •
🌱 سلام علیکم.درکنارپخت وپخش شعله زرد به نیت آقاجانمون امیرالمؤمنین مولاعلی علیهم السلام به یادودعا گوی شما بزرگواران وگروه بسیارعالیتون هستیم🌸 + ممنون که به یادمون هستید🙏 ســــــادات عـــــزیز عــــــیدتون مــــــبارک امــــروز ویــــژه بــرامون دعــا کـنید💚 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☺️ سلام عیدتون مبارک ب نیابت از سه برادر شهیدم لقمه درست کردم🫔 +قبول باشه .
•{🌸}• زیـر لــــوای عــــــلــــــی صــف کــشـیده ایــــم چشم انتظار مــهـدی آل مـحـمـدیـم..(💕 🌹 🌱 •
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.  کتاب‌پسرک‌فلافل‌فروش༆📕✦. شهیدمحمدهادی‌ذوالفقاری༆🌹✦. 🌸/🫂 حدود پنجاه سال اختلاف سنی داشتیم اما رفاقت من با هادی حتی همین حالا که شهید شده بسیار زیاد است روزی نیست که من و خانواده ام برای هادی فاتحه نخوانیم از پس که این جوان در حق ما و بیشتر خانواده های این محل احسان کرد. من کنار مسجد هندی مغازه دارم رفاقت ما از آنجا آغاز شد که می دیدم یک جوان در انتهای مسجد مشغول عبادت و سجده شده و چفیه ای روی سرش می کشد موقعی که نماز آغاز میشد این جوان بلند میشد و به صف جماعت ملحق میشد. نمازهای این جوان هم بسیار عارفانه بود. چند بار او را دیدم فهمیدم از طلبه های با اخلاص نجف است. یک بار موقعی که می خواست مهر بردارد با هم مواجه شدیم و من سلام کردم. این جوان خیلی با ادب جواب داد. روز بعد دوباره سلام و علیک کردیم. یکی دو روز بعد ایشان را دوباره دیدم فهمیدم ایرانی است. گفتم: چطورید اسم شما چیست؟ اینجا چه کار می کنید؟ نگاهی به چهره ی من انداخت و گفت: یک بنده ی خدا هستم که می خوام در کنار امیر المؤمنين الا درس بخوانم. کمی به من برخورد. او جواب درستی به من نداد، گفتم:من هم مثل شما ایرانی هستم اهل شیراز و پدرم از علمای این شهر بوده می خواستم با شما که هم وطن من هستی آشنا بشم. 🦋همراهمون باشید😉 🌸|@ebrahim_babak_navid_delha .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
•٠🐚 ما بی"علی"بهشت‌ خدا‌ را نخواستیم اصلاً‌ بهشت‌ دیدن‌ رخسار"حیدر" است:)! 💫 🌹 •