سکوت، چیزیست که از قلبت میآید،
نه از بیرون!
سکوت، معنایش حرف نزدن و انجام ندادن
چیزها نیست؛ سکوت معنایش این است
که تو در درون بر آشفته نیستی.
اگر که براستی ساکت باشی،
آن وقت بدون توجه به اینکه خود را
در چه شرایطی بیابی، میتوانی از سکوت
لذت ببری...
#نادر_ابراهیمی
ابتهال؛🇮🇷
همیشه در طلبِ خلوتم برای شکُفتن و یک سکوتِ منظم، برای از تُ نَگُفتن! #جانیار
و شب
سروده برایم،
برایِ یک تنِ خسته
برایِ بستن دیده،
براٰ دوباره نَخُفتن..!
#جانیار
و آن هنگام که
درباره لبنان از تو بپرسند بگو:
کشوریست به زیباییِ یوسف!
به اندوه پدرش
و به فساد و خیانتِ برادرانش...
«شهادت ابراهیم عقیل رو به همه
دوستداران جبهه مقاومت تسلیت
عرض میکنم»
من از خزان به بهار از عطش به آب رسیدم
من از سیاهترین شب، به آفتاب رسیدم :)
#حسین_منزوی