eitaa logo
ابتهال؛🇮🇷
836 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
178 ویدیو
27 فایل
اݕٺھاݪ: اشک و ناله‌ی هنگام دعا... . کپی حاصل خلوت‌های ذهنی بنده، با نام #جانیار (و ذکر منبع) و باقی مطالب با ذکر صلوات حلالً طَیِباً واسعا :) مِن‌بابِ گفت و شنود: @vatyarebtehal
مشاهده در ایتا
دانلود
همیشه در طلبِ خلوتم برای شکُفتن و یک سکوتِ منظم، برای از تُ نَگُفتن!
سکوت، چیزیست که از قلبت می‌آید، نه از بیرون! سکوت، معنایش حرف نزدن و انجام ندادن چیزها نیست؛ سکوت معنایش این است که تو در درون بر آشفته نیستی. اگر که براستی ساکت باشی، آن‌ وقت بدون توجه به اینکه خود را در چه شرایطی بیابی، می‌توانی از سکوت لذت ببری...
اما تُ تفسیر دقیق چشم هایت بودی..:)
اين واژه‌ها چقدر به دردم نمى‌خورند در وصف چشم‌هاى تو بايد سكوت كرد!
_هر کس خط دارد، دشمن دارد!
اگر بی‌دشمن بمانم، تنها دلیلش این است که هدفم را از یاد برده‌ام! چرا که هیچ هدف بزرگی وجود ندارد که دشمنان حقیری
نداشته
باشد...
و مى‌گويند: دوست تو، كسى است كه تو را براى خودت مى‌خواهد؛ و دشمن تو كسى است كه تو را براى خودش مى‌خواهد!
ابتهال؛🇮🇷
همیشه در طلبِ خلوتم برای شکُفتن و یک سکوتِ منظم، برای از تُ نَگُفتن! #جانیار
و شب سروده برایم، برایِ یک تنِ خسته برایِ بستن دیده، براٰ دوباره نَخُفتن..!
و آن هنگام که درباره لبنان از تو بپرسند بگو: کشوریست به زیباییِ یوسف! به اندوه پدرش و به فساد و خیانتِ برادرانش... «شهادت ابراهیم عقیل رو به همه دوستداران جبهه مقاومت تسلیت عرض میکنم»
من از خزان به بهار از عطش به آب رسیدم من از سیاه‌ترین شب، به آفتاب رسیدم :)