شبهایحوّا.
من فکر میکردم برای این استفاده میشه که در واقع نشان بدهند اونها یا مسیحی هستند یا به حضرت مسیح ایم
نه نه اصلاً اینطور نیست. چرا مسلمانی که میدونه کلاً داستان صلیب چیزی جز تحریف و تغییر داستان حقیقی نیست، از صلیب استفاده کنه؟ =) صلیبی که نشانگر فلسفهی اشتباه مسیحیته. یعنی نعوذبالله، مرگ خداوند و قربانی شدن پسر/خود خداوند! ما که میدونیم همچین چیزی اصلاً اتفاق نیفتاده، چرا از نمادش استفاده میکنیم؟ نمادهای دیگری هم هست که یادآور حضرت مسیح مقدسه، از اونها میشه استفاده کرد
البته که من خودم وسایلی دارم که نماد صلیب هم روشون هست، اما بیشتر شخصیان و برای داستان، ارزش و یا فلسفهشون ازشون استفاده میکنم. درکل دارم راجعبه استایل و پوشش که شخصیت آدمرو شکل میده و تعریف میکنه، صحبت میکنم. وگرنه که ما هم باید به نماد صلیب احترام بذاریم، چون میدونیم هرچند اشتباه و دروغ، اما امروزه در دنیا منسوب به حضرت پیامبر، عیسیمسیح شمرده میشه.
شبهایحوّا.
تمام زندگیام.Hosein-tahriAbroii-ke-dadi-baram-128.mp3
زمان:
حجم:
5.4M
بیخیال همه، عشق تویی ای پسر فاطمه.
هدایت شده از شبهایحوّا.
بچهها اگر میشه دوباره ازتون بخوام برای تهران رفتن من دعا کنید؟ شرمندهام. واقعاً دیگه نمیدونم به چه ریسمانی چنگ بزنم. امیدوارم بتونم این دعاها رو جبران کنم.
شبهایحوّا.
بچهها اگر میشه دوباره ازتون بخوام برای تهران رفتن من دعا کنید؟ شرمندهام. واقعاً دیگه نمیدونم به
اگر خواست خدا در این ایام نبود، دعا کنید بعد از دههی اول برسم. لطفاً.