eitaa logo
عفاف گرایی
347 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1هزار ویدیو
57 فایل
◽️کانون «امین»◽️ مجموعه تخصصی ترویج فرهنگ عفافگرایی و تربیت جنسی از منظر آموزه های دینی مدیریت محترم کانون امین 👇 @shahidamin
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از سلمان مدیا🇮🇷
امام على عليه السلام: بر شهوت خود، پيش از آنكه وَلَع آن قدرت گيرد، چيره شو؛ زيرا اگر قدرت گيرد، بر تو مسلّط شود و تو را به دنبال خود كشد و تو توان ايستادگى در برابرش را ندارى غالِبِ الشَّهوَةَ قَبلَ قُوَّةِ ضَراوَتِها؛ فإنّها إن قَوِيَت مَلَكَتْكَ و استَقادَتْكَ و لَم تَقدِرْ على مُقاوَمَتِها ميزان الحكمه جلد13 صفحه71 🆔 @HOZEHNEWS
هدایت شده از عفاف گرایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چرا مردان مخالف هستند !! چون می خواهند کنند ... ازدواج، مردان را محدود می کند. در تمام دنیا مردان فاسد، معتقد به سفید و دوستی با زنان هستند، چون می خواهند تفریح کنند. اگر باب حجاب و جریان های ضد حجاب باز گذاشته شود و روابط دختر و پسر آزاد گردد، تا 30 و یا 40 سال دیگر، شاهد یک نسل بی پدر و مادر و یا بی پدر خواهیم بود. در 2030 ازدواج دختران زیر 18 سال ممنوع است، اما باید رابطه جنسی را از دوران ابتدایی به دختران آموزش داد، چون وجود دارد!! استاد @efaf_amin Kanoon-amin.ir
هدایت شده از عفاف گرایی
در محضر شهید چشمی که به نگاه حرام عادت کنه،خیلی چیزها رو از دست میده، چشم گنهکار لایق شهادت نیست. ❤️شهید #هادی_ذوالفقاری ❤️ 🌐 @efaf_amin Kanoon-amin.ir
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
✅حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح چهارشنبه 30 مرداد، در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت، «اقتصاد» و «فرهنگ» را دو مسئله مهم کشور خواندند و مسئولان وزارتخانه‌ها و دستگاه های مرتبط با مقوله را، به حساسیت بیشتر و مقابله جدی و هوشمندانه با هجوم همه جانبه دشمن به مبانی دینی، انقلابی و اخلاقی فراخواندند. ✅در موضوع فرهنگ با حمله همه جانبه و جبهه وسیع بیگانگان مواجه هستیم و همه مسئولانی که با مسائل فرهنگ مرتبط هستند، باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند. ✅دشمنان نظام اسلامی صراحتاً می گویند که برای غلبه بر جمهوری اسلامی، باید با نفوذ فرهنگی و تأثیرگذاری بر ذهن ها و مغزها و تحریک هوس ها، عمل نمود. ✅باید مانع نفوذ اقدامات سازمان‌یافته در تولیدات فرهنگی همچون ، ، و شد. ✅ما معتقد به بستن فضای فرهنگی کشور نیستیم اما با ولنگاری فرهنگی به‌شدت مخالفیم. ✅باید دستگاه های فرهنگی اعم از ، ، ، و و حتی بر روی این مسائل به شدت حساس باشند. ✅ یک حکم شرعی و یک مسئله قانونی در کشور است و در این زمینه باید در درجه اول دستگاه های دولتی و حکومتی و مدیران آنها مراقبت کنند تا بر اساس قانون عمل شود. منبع خبر: https://www.leader.ir/fa/content/23387/ https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
خلاصه ای از نشست تخصصی کارگروه عفاف گرایی و تربیت جنسی چهارشنبه 16 مرداد 98 با عنوان تبیین عوامل موثر بر ایجاد و توسعه شبکه و ارائه آقای دکتر وحید ، عضو هیأت علمی گروه پژوهشی اقتصاد اسلامی پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد در این نشست به بررسی بازار‌های مشروع و نامشروع در رابطه با اقتصاد جنسی و چگونگی ضعف و تقویت آنان پرداخته شد. https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
به نام خدا آقای دکتر ارشدی: در واقع شبکه‌ای بودن و ارتباط بین دستگاه‌های اقتصادی سبب می‌شود که یکدیگر را تقویت یا تضعیف کنند که این عوامل، جزئی از شبکه بازار هستند و در عین حال بازار‌ها تفکیک کننده یا مکمل یکدیگرند و گاه مستقل از یکدیگر هستند. از لحاظ اقتصادی انواع بازار داریم که شامل بازار عوامل تولید، بازار ارز و بازار پول است که در سطح کلان جامعه با یکدیگر در ارتباط هستند؛ اگر یک عدم تعادل در یک بازار رخ دهد باعث می‌شود که سایر بازار‌های مرتبط هم دچار عدم تعادل شود. هدف این اقتصاد این است که به تعادل برسد؛ اگر کالا‌ها و خدمات مورد نیاز باشند همه دنبال این تعادل هستند که اگر کالایی باشد که برای جامعه مناسب نیست به دنبال فروپاشی آن بازار هستند. کلمه بازار به معنای مبادله عرضه و تقاضا است و در درون خود یک عرضه کننده و تقاضاکننده وجود دارد. از طرفی این طور نیست که بازار در کوچه و خیابان باشد چرا که هر تبادل کالایی می‌تواند بازار باشد و مبادله و پردازش تعریف کننده بازار است و اقتصاد تعاریف مختلفی دارد که برخی آن را علم ثروت و یا علم تولید و مصرف و یا علم تبدیل منابع محدود به نیاز‌های نامحدود می‌دانند، اما در واقع با توجه به اینکه با پدیده‌ای به نام محدویت و کمبود مواجه هستیم هر کالائی که مورد نیاز جامعه باشد و منابع آن کالا محدود باشد علم اقتصاد کمک می‌کند که این منابع محدود را بتوان به نیازهای نامحدود تخصیص زد؛ در این فضا علم انتخاب است و از آنجا که محدودیت داریم با انتخاب مواجه می‌شویم و در فعالیت جدید، علم اقتصاد را علم انتخاب می‌گویند. تعاریف اقتصاد جنسی اقتصاد یک مضاف به نام اقتصاد جنسی دارد که این اقتصاد به بسیاری از مصارف ورود پیدا کرده است که شامل اقتصاد ازدواج، اقتصاد طلاق است که اقتصاد ورود کرده و در چارچوب و پارادیم خود مبادله را تبیین می‌کند. مثلاً در چه نقطه‌ای یک زن و مرد از یکدیگر طلاق می‌گیرند که این امر تبیین شده است و در اقتصاد خانواده به این سؤال پرداخته می‌شود و یا چه زمانی مرد و زن حاضرند با یکدیگر ازدواج کنند؟ در ادبیات اقتصاد کلاسیک به این پرسش‌ها پرداخته شده است و یا اقتصاد بین خانواده و درون خانواده به معنای تعاملاتی که درون خانواده شکل می‌گیرد یا اقتصادی که بین دو خانواده انجام می‌شود تبیین می‌کند که این انواع اقتصاد در حال حاضر مدل سازی شده است و همه با ادبیات ریاضی با آن کار می‌کنند و اینها رویکردهایی است که در اقتصاد وجود دارد. https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
می‌خواهیم یک جامعه سالم با رویکرد‌های تربیتی داشته باشیم، اما یکسری موانعی در این مسیر و نظام اقتصادی وجود دارد که در درون آن منافعی نهفته است که عملاً اجازه نمی‌هد تربیت متناسب با آن چیزی که انتظار است شکل بگیرد. شما می‌خواهید یک روند عادی به نام تربیت جنسی را طی کنید که با سرفصل‌های دینی باشد و احساس می‌شود که این تربیت محقق می‌شود و به نتیجه برسد، اما اینجا عوامل ساختاری اثر می گذارد؛ این عوامل بسیاری از مسائل تربیتی را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد و عامل‌های خارجی اثرگذار است. انواع بازار‌ها بحث از اینجا شکل می‌گیرد که از بعد اقتصادی وضعیت این نوع بازار‌ها که از لحاظ ساختاری بر روی تربیت جنسی اثر می‌گذارد مطرح شود و در عین حال کالا‌ها به دو دسته کلی کالا‌های شایسته و کالا‌های ناشایسته هستند که در ادبیات اقتصاد بهینه گی است و کالا‌های شایسته کالاهائی هستند که نیاز‌های اساسی و مشروع و قانونی جامعه را تأمین کند. یکسری کالا‌ها ناشایست هستند که در دسته کالا‌های حرام هستند و به نوعی جامعه را از مسیر تعالی و رشد باز می دارد مثل انواع غذاهایی که از لحاظ دینی تحریم شده اند؛ با نگاه دینی اینگونه است و بین کالا‌های شایسته و ناشایست ارتباط است و بازارهایی دارد که در درون خود قیمت دارد و هر دو یک نظام عرضه و تقاضا در درون خود شکل می‌دهند. از طرفی دو بحث وجود دارد یکی اینکه قواعدی در پشت صحنه در عرضه و تقاضا وجود دارد که آن قواعد عرضه و تقاضا را شکل می‌دهند و عملاً فرهنگ جامعه، آداب و رسوم جامعه، تعاملات جامعه منجر به یکسری نیازهایی می‌شوند که آنها تبدیل به نظام عرضه و تقاضا می‌شوند. بازار اقتصاد جنسی جامعه نیاز به تأمین نیاز‌های جنسی دارد و اسلام هم به نوعی نیاز‌های جنسی را تجویز کرده است و در بازار مشروع انواع ازدواج‌ها را تجویز کرده است که دو بازار را در درون بازار مشروع توصیه کرده است که می‌توانند جانشین یکدیگر باشند و فرهنگ حاکم بر جامعه می‌تواند برخی از بازار‌ها را محدود کند؛ مشکل از سیستم حاکم اجتماعی است و در درون بازار مشروع انواع بازار‌های تأمین نیاز جنسی وجود دارد که هر کدام فعال‌تر باشد می‌تواند جانشین بازار دیگر شود و به هر میزان که بازار کالا‌های شایسته تقویت شود بازار کالا‌های ناشایسته تضعیف می‌شود. https://eitaa.com/umefafgaraei