eitaa logo
عفاف گرایی
355 دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
1هزار ویدیو
58 فایل
◽️کانون «امین»◽️ مجموعه تخصصی ترویج فرهنگ عفافگرایی و تربیت جنسی از منظر آموزه های دینی مدیریت محترم کانون امین 👇 @shahidamin
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 لابد تا چند سال دیگه هم رابطه جنسی با حیوانات قانونی میشه! 🔷 یک کاربر فضای مجازی در واکنش به تلاش برای آزاد سازی و قانونی کردن رابطه با محارم در فرانسه در توییتر نوشت: 🙇‍♀️اول حجاب و پوشیدگی از دست رفت. 💑بعد روابط آزاد خارج از ازدواج باب شد. 🌈بعدش همجنس‌گرایی قانون شد. 👨‍👩‍👧‍👦 حالا ارتباط با محارم 🐴 تا چند سال دیگه هم حتما رابطه جنسی با حیوانات قانونی میشه ☠️ آزادی مد نظر بشر هیچ وقت نقطه پایان نداره!! @efaf_amin Kanoon-amin.ir
📝آیا امری فردی است یا اجتماعی؟ (1) ☘️پوشش در منزل و فضای خصوصی، امری فردی است و کسی اجازه مداخله ندارد؛ کما اینکه حتی ارتکاب گناه در خفا، مشروط به عدم تهدید حقوق دیگران نیز، امری بین فرد و خداست و کسی حق دخالت ندارد. ☘️اما در عرصه قضیه ای متفاوت است. زیرا تظاهر اجتماعی، به شکستن و وهن آن است. ☘️از طرف دیگر، جلوه گری در عرصه اجتماع، دیگران را تحت تأثیر قرار می دهد و لذا به حقوق اجتماعی مربوط است. تأثیری که یک فرد دارای ، روی می گذارد، از قشری تا قشری متفاوت است. اقلیتی اهل ورع و تقوی، فقط به می افتند تا نگاه نکنند و گاه توی جوی آب هم می افتند. 1️⃣اما جوانان مجرد زیادی که توان ندارند، تحت بمباران قرار می گیرند و ضمن ناراحتی و ناکامی، گاه تحت این فشارها، مرتکب محرمات دیگر و گاه مزاحمت برای مردم می شوند. لذا تا حدی به خطر می افتد... 📌و این است نه یک انتخاب شخصی در پوشش! 2️⃣دختران و زنان باحیا و اهل پوشیدگی که زنان جلوه گر را در خیابان می بینند، احساس ناامنی در با آنها می کنند و آنها به خطر می افتد، و برخی دچار مشکلات و تعارضات روانشناختی می شوند... 📌و این است نه یک انتخاب شخصی در پوشش! ✍️دکتر سیدعلی مرعشی @umefafgaraei
📝آیا امری فردی است یا اجتماعی؟ (2) 🍃 در عرصه اجتماع، دیگران را تحت تأثیر قرار می دهد، لذا حقی است نه شخصی... 3️⃣ زیرا ممکن است، مردان متأهل نه چندان مسلط بر ، به علت زنان جلوه گر با همسر خود، در بسیاری موارد دچار دلسردی از همسران خود شوند؛ همسرانی که گاه طراوت و جوانی خود را به پای این مردان ریخته اند و سختی های زندگی را، مثلاً 20 سال تحمل کرده اند تا زندگی‎شان از آب و گل درآمده، اما اکنون شوهرشان را زنان جلوه گر، هوایی کرده اند و سردی زندگی یا همسر یا را باید تحمل کنند. فرزندان طلاق و ناهنجاری های شخصیتی بعدی آنها هم، که باید جامعه هزینه آن را بپردازد خود موضوع دیگری است... 📌و اینها است نه یک انتخاب شخصی در پوشش! 4️⃣زنان و دخترانی که تسلیم می شوند وارد شده تا در این میدان کم نیاورند و بتوانند شوهری دست و پا کنند یا آنها هم شوهران زنان دیگر را بفریبند، همانگونه که زنان دیگر شوهران آنها را فریفتند! و این دور باطلی است که روز به روز بر حدّت و شدت مشکلات فوق الذکر می افزاید... 📌و این است نه یک انتخاب شخصی در پوشش! 5️⃣تحریک جنسی و در سیستم عصبی انسان، مدارهای در هم تنیده ای دارند و افزایش تحریک جنسی سبب افزایش های اجتماعی می شود... 📌و این یک است نه یک انتخاب شخصی در پوشش! 🍃بیایید تسلیم باشیم چه حکم چه غیر آن ✍️دکتر سیدعلی مرعشی @umefafgaraei
🌺سلامت جسم و نفس 🌺سلامت و تکمیل و تقویت دین 🌺 اقناع و اشباع جسم و جان از لذت‎های حلال 🌺استفاده صحیح و به جا از استعدادها و قوای خدادادی 🌺کنترل و تربیت و 🌺تشکیل خانواده، حفظ نسل و حفظ اجتماع 🌺حفظ و تقویت خانواده و اجتماع 🌺ایجاد انگیزه، فرصت و زمینۀ کار و تلاش برای تأمین معیشت و اقتصاد 🌺رفع و دفع بیماری‌ها، ناهنجاری‌ها و بزهکاری‌ها و 🌺تکامل، تقویت و گسترش همه خوبی‎ها و نیکی‎ها ازجمله علم، ایمان، معرفت، عقل، عشق، عبودیت و بندگی، صبر و آرامش، انسجام و اتحاد، تولید و اقتصاد، نشاط و نیرو، برخورداری عمومی از لطف، و نعمت خداوند و ✍️محمدحسن صمدی @umefafgaraei
💥غفلت و انحراف انسان‎ها از 💥بروز و شیوع بیماری‎های جسمی، روانی، عاطفی و اجتماعی 💥 شیوع و بروز بیماری‎های نوپدید و عجیب مانند ایدز 💥بی تعهدی و بی مسئولیتی نسبت به زندگی، خانواده، همسر، فرزند، اقتصاد، کار و تلاش 💥یأس و افسردگی و خودکشی 💥تهدید و نابودی نسل و نسب 💥نابودی، بی معنی و تهی شدن و جامعه از عشق، عاطفه، صمیمیت و مهربانی 💥گسترش تعفن، انزجار، نفرت، پلیدی و کثافات در جامعه و خانواده و انفجار تمام ‎های اجتماعی و 💥بروز و شیوع همه بدی‎ها شامل جهل، غرور، غفلت، کینه، عداوت، ظلم و ستم، هرج و مرج، ناامنی، بی عدالتی، دزدی و غارت، تجاوز، خشونت، تبعیض، افراط و تفریط در تعصب، ترس، فقر، سستی، تنبلی، سوءظن، تردید، بی ایمانی، انحراف، تفرقه، قهر، تباهی، درد و رنج، غضب و آتش و ✍️محمدحسن صمدی @umefafgaraei
🌺ولادت با سعادت امام جواد علیه السلام بر همه شیعیان جهان مبارک🌺
🌺حدود چهل و هفتمین بهار عمر علیه السلام سپری می شد، اما هنوز شمع فرزندی، کاشانه پر فروغشان را فروزان نساخته بود. تا آن که در دهم رجب سال ۱۹۵، شهر مدینه و خانه امام به نور جمال علیه السلام، روشن شد. 🌺ولادت آن امام همام، به تمامی شایعات درباره بی فرزندی امام رضا (ع) پایان بخشید و دلهره و اضطراب مربوط به تداوم نسل امامت را از دل شیعیان زدود. 🍃یکی از القاب آن حضرت "" می باشد و این به خاطره جلوه و ظهور خاصی است که آن امام همام در اجتماع آن روز، داشته است و جهانی از و و را فرا راه دیدگان قرار داده بود؛ وگرنه تمامی معصومین بر خوردار از صفت تقوا و عصمت الهی هستند. 🍃🌺🍃🌺🍃 🍃تقوا به معنای و آمده است. 🍃وجود پرفیض امام محمدتقی علیه السلام و و آموزنده راه کمال بودند و بر این امر دوست و دشمن اتفاق نظر داشتند. 🍃ولادت باسعادت حضرت باب الحوائج نیز در دهم رجب واقع شده است. با در نظر گرفتن اینکه آن حضرت در شش ماهگى در روز عاشورا در کربلا به شهادت رسیدند، ولادت ایشان مطابق این روز می‌شود. 🌺 علیه السلام بر تمام تهنیت باد. @umefafgaraei
✴️بسیاری از گمان می‎کنند که با نزدیک شدن هرچه بیشتر به پسر و برآورده ساختن خواسته‏های او، می‎توانند او را به سمت سوق دهند و از نظر خودشان یک روش عاقلانه و منطقی را دنبال می‎کنند. ✅اما به دلایلی این اتفاق نمی‎افتد: 1️⃣برداشت اشتباهی که پسر از دختر دارد؛ 2️⃣هزینه‌های ازدواج برای پسر؛ 3️⃣پسر در هر بخش از این ارتباط‎ها، به میزانی از لذت جنسی خود می‎رسد. ❇️در نتیجه، پسر به ازدواج فکر نخواهد کرد و اگر وارد ازدواج شود، امری غیرعاقلانه است. ♨️اغلب دخترهایی که با پسرها می‎شوند، دخترهای پاکی هستند. یعنی به دنبال نیستند. اما عموماً، تمام پسرهایی که با آن‌ها دوست می‌شوند، معتقدند که این دخترها ناپاکند. زیرا به دلیل تطبیق بر خود، برداشت اشتباهی از دختر دارند. ✍️حجت‎الاسلام قاسم حیدری مربی و مشاور خانواده @umefafgaraei
🌻با سلام و احترام 📣📣📣 ✴️مراسم رونمایی و نقد و بررسی کتاب 📚 🔰" واقعیت آموزش در سند توسعه پایدار ۲۰۳۰: فلسفه، تضادها و چالش‌ها" 📝نوشتۀ: 👤دکتر سیدمجید صابری فتحی 👤دکتر محمود سعیدی رضوانی 👤علیرضا رسولی 👤دکتر سیدمحسن اصغری نکاح 🌺با حضور 👤 دکتر علی‌محمد حکیمیان، ریاست پژوهشگاه حوزه‎ودانشگاه 👤 دکتر محمد داوودی، مدیرگروه علوم‎تربیتی پژوهشگاه حوزه‎ودانشگاه 🌺همراه با بررسی و نقادی 👤 دکتر مقصود امین خندقی، مدیرگروه مطالعات برنامه‎ درسی و آموزش دانشگاه فردوسی مشهد ⏰ زمان: سه شنبه 5 اسفند ماه ساعت 15:45 🎧 آدرس اتاق مجازی: vroom.um.ac.ir/saeedy 💠جهت حضور در این نشست مجازی، در صورت استفاده از کامپیوتر، می‎بایست بر روی سیستم شما، نرم افزار Adobe Flash Player نصب باشد و در صورت استفاده از تلفن همراه و یا تبلت، نرم افزار Adobe Connet را از طریق بازار بر روی گوشی خود نصب بفرمایید. ✅ ضمناً به عرض می‌رساند، پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پذیرای تعداد محدودی از علاقه‌مندان (با اطلاع قبلی) برای جلسه حضوری نیز، می‎باشد. 🔊لطفاً با انتشار این پیام، در دعوت از همکاران و علاقه مندان، با ما همراه شوید💐 با تشکر @umefafgaraei
ساقه های نیلوفری از پایه های عرش بالا رفته و سریر ولایت را به عطر وجودی خود آراسته اند، تا او بیاید و بر تکیه گاه پوشیده از رازقی آن تکیه زند. درون کعبه چه غوغایی است امروز! ملائک، بال در بالْ گستره آسمان ها را پوشانیده اند و جبرائیل و میکائیل و اسرافیل حلقه خانه کعبه شدند تا پر به نور وجود او بسایند! طنین نام او هلهله شادی ملائک است. جام های افلاکیِ عاشقان به سوی او می آیند و گیسوان سیاه شبْ به یُمن وجود او گل خنده‌ های نقره ای را در میان آبشار آسمانی اش تقسیم میکند؛ چرا که امشب علی علیه السلام می آید ... ☕️ کانال جمله های ناب eitaa.com/joinchat/588251140C02d6af013e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍀گزارش مختصری از مراسم رونمایی و نقد و بررسی کتاب "واقعیت آموزش در سند «توسعه پایدار» 2030: فلسفه، تضادها و چالش‌ها" ⏰در تاریخ 5 اسفند 1399 🏢در پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد 🌼با حضور نویسندگان کتاب 👤دکتر سیدمجید صابری فتحی 👤دکتر محمود سعیدی رضوانی 👤علیرضا رسولی 👤دکتر سیدمحسن اصغری نکاح 🎙و سخنرانی آقایان 👤 دکتر علی‌محمد حکیمیان، ریاست محترم پژوهشگاه حوزه ‎و دانشگاه 👤 دکتر محمد داوودی، مدیرگروه علوم ‎تربیتی پژوهشگاه حوزه‎ و دانشگاه ✴️و بررسی و نقادی 👤 دکتر مقصود امین خندقی، مدیرگروه مطالعات برنامه‎ درسی و آموزش دانشگاه فردوسی مشهد @umefafgaraei
❇️تربیت امری بسیار مهم در جوامع بشری بوده و هست. ازاین‌رو، خود متولی تربیت هستند. ازآنجایی‎که سند آموزش 2030 اختیارِ را به می‌دهد، به‌نوعی، تربیت در کل جهان به غرب واگذار می‌شود؛ ✅البته این امر بخشی از پرژوۀ بزرگ جهانی‌سازی است. ممکن است پرسیده شود چگونه برخی دولت‌های جهانِ شرق یا برخی از یا ، این‌گونه اسناد را تجویز می‌کنند؟ ❇️در کتاب "واقعیت آموزش در سند توسعه پایدار ۲۰۳۰: فلسفه، تضادها و چالش‌ها"، پاسخ به این پرسش و پرسش‌های دیگر آمده است. پرسش‌هایی همانند: 🔺سند 2030 چیست؟ 🔺اهداف آن چیست؟ 🔺چرا در کشورهایی مانند ایران عده‌ای طرفدار آن هستند؟ 🔺چگونه این‌چنین اسنادی، در اجتماع نفوذ داده می‌شود و مقبولیت پیدا می‌کند؟ 🔺تأثیرات تربیتی آن چیست؟ 🔺محتوای آن چگونه است؟ 🔺آیا با فرهنگ ایرانی سازگار است؟ 🔺آیا پذیرش آن با قوانین کشور در توافق است؟ 🔺آیا این سند می‌تواند برای کشور مشکل امنیتی پدید آورد؟ 🔺و همچنین آیا این سند در بین غربی‌ها مقبولیت دارد؟ @umefafgaraei
✴️کتاب "واقعیت آموزش در سند «توسعه پایدار» 2030: فلسفه، تضادها و چالش‌ها"، سعی دارد پاسخی برای پرسش‌های یادشده با بحث‌ها و منابع علمی و بدون هرگونه جانب‌داری بدهد. 📌اهمیت این کتاب با توجه‎ به دغدغه‌های ایرانیان در و ، که امری مستقل از باورهای افراد است، روشن می‎شود؛ ⚠️اما امروزه عده‌ای در حال ترویج سند آموزش توسعۀ پایدار و «» آن هستند که اختلاف عمیقی با و ایرانی‌ها دارد. 🔶درحقیقت، هدف این کتاب، مطالعۀ دقیق مبانی و مقاصد سند «توسعۀ پایدار»، به‎ویژه هدف چهارم آن (SDG4) یا برای همه است. همچنین دلایل پذیرش و مقبولیت این سند در بین عده‌ای؛ ✅بنابراین، در کتاب به تناسب موضوع، مواردی از مفاهیم سند «توسعۀ پایدار» به‏عنوان گواه ذکر و درمورد آن بحث می‎شود. @umefafgaraei
💠مطالب کتاب واقعیت آموزش در سند «توسعه پایدار» 2030: فلسفه، تضادها و چالش‌ها در سه بخش تقدیم خوانندگان می‌شود: 1️⃣بخش اول، چرایی پذیرش سند «توسعه پایدار» با تأکید بر هدف چهارم -آموزش فراگیر- آن، نوشتۀ دکتر است. در این بخش مبانی و مقاصد سند 2030 موردِ مطالعه قرار می‌گیرد. همچنین عوامل درونی و بیرونی پذیرش این سند مانند مشکلات تصمیم‌سازی و نقش ، و در ایجاد مقبولیت برای پذیرش این سند. 2️⃣بخش دوم، مقبولیت و مشروعیت سند آموزش 2030 نوشتۀ آقای علیرضا است که یک فصل آن ترجمۀ مقالۀ شارون اسلاتر، رئیس دیده‌بان خانواده وابسته به سازمان ملل بر علیه دستور کار 2030 است. ترجمۀ مقالۀ اسلاتر نشان می‌دهد علاوه‎ بر اینکه سند آموزش 2030، دارای متعددی است، در غرب و سازمان ملل نیز، سرسختی دارد. فصل دیگر نیز راجع به مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، در پذیرش این سند توسط دولت وقت است. 3️⃣بخش سوم، برنامه درسی پنهانِ هدف چهارم «توسعه پایدار» است. در این بخش دو فصلی، ابتدا به مطالعه نقد سند آموزش 2030 از منظر «دانش مطالعات برنامه درسی» توسط دکتر پرداخته شده و سپس با دو مطالعۀ موردی توسط دکتر ، موضوع آموزش پیشگیری از -که توسط طرفداران این سند بسیار برجسته شده- بررسی شده است و نشان داده می‌شود که آموزش2030، توانایی ممانعت از وقوع این‎گونه فجایع را ندارد. @umefafgaraei
🌿بعد از اجرای مراسم رونمایی از کتاب، آقای دکتر مقصود ، مدیرگروه مطالعات برنامه‎ درسی و آموزش دانشگاه فردوسی مشهد به نقد و بررسی کتاب واقعیت آموزش در سند «توسعه پایدار» 2030: فلسفه، تضادها و چالش‌ها پرداختند و نظرات ارزشمند و ارزنده ای را راجع به و همچنین های کتاب بیان نمودند. @umefafgaraei
🌿به بزرگوارانی که در به صورت حضوری در جلسه رونمایی شرکت داشتند، یک کتاب اهدا شد و سایر ارجمندان در صورت تمایل می‌توانند از طریق لینک زیر نسبت به مطالعه 30 صفحه اول کتاب و یا خرید آن اقدام نمایند. 👇👇👇 http://rihu.ac.ir/fa/book/37328/%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D9%86%D8%AF-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%DB%B2%DB%B0%DB%B3%DB%B0-%D9%81%D9%84%D8%B3%D9%81%D9%87-%D8%AA%D8%B6%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7-%D9%88-%DA%86%D8%A7%D9%84%D8%B4-%D9%87%D8%A7 @umefafgaraei
🌺حضور برخی از اعضای محترم کارگروه عفافگرایی و تربیت جنسی در جشن امضای نویسندگان کتاب "واقعیت آموزش در سند «توسعه پایدار» 2030: فلسفه، تضادها و چالش‌ها" @umefafgaraei