eitaa logo
عفاف امین
105 دنبال‌کننده
5.3هزار عکس
3.1هزار ویدیو
174 فایل
به یاد قهرمان عرصه عفافگرایی شهید امین،نوجوان ۱۷ ساله که رفتن به جبهه را به ماندن در کنار دخترخاله فتنه گرش ترجیح داد.در این کانال مطالب کتاب درسنامه عفاف را عرضه می کنیم .هم چنین پیام های کانال های دیگر در موضوع عفافگرایی را فورواد می کنیم. @Esaldorgar
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مدار 01:20
حالا کلمه را بردارید و بجایش کلمه را بگذارید... راستی چرا در مورد حجاب اینگونه و با همین استدلال درست و قوی صحبت نمی شود!؟ حال آنکه کسی که واکسن نزده شاید مبتلا به بیماری شود و دیگران را هم بیمار کند ولی حتماً همه را بیمار و بدبخت خواهد کرد!! افراد بی حجاب، نباید آزادانه و رها در جامعه بچرخند! @madare0120
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
🌺 یعنی کردن از ورود به دیگران و نخوردن غذای دیگران حتی در گرسنگی! 🌺عفاف یعنی پذیرفتن منطقی، همراه با لبخند رضایت و سکوتِ بدون شکایت. ✅آدم به خودش اجازه نمی‌دهد، در قبال ریخته شدن آبرویش، به لذتی دست پیدا کند و نزد خودش هم، آبروی خودش را نمی‌برد. 👤استاد پناهیان ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
هدایت شده از s d
6.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 کلیپ روز 📖 با قرائت این سوره نسل خود را از انحراف جنسی بیمه کنید💯 🎤 حجه الاسلام رفیعی ➖➖➖➖➖➖➖➖ 💌 @qorunstory110
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
✴️آنچه از روایات اسلامی برمی‎آید، مسئله بی عفتی و بی بندباری اخلاقی، از و چالش‎های مهم آخرالزمانی است. ❇️اما طرق مواجهه با عفاف، سه رویکرد ، و می‎باشد. 1️⃣رویکرد فردی 🔷این رویکرد، و پرهیزگاری را به دو دستۀ تقوای گریز و تقوای ستیز تقسیم می‎کند. 🔺در ، فرد باید در مواجهه با برخی گناهان، با خود یا با دیگران ستیز کند. مانند دروغ، تهمت، حرامخواری، ربا و... 🔻در ، فرد چون اساساً یارای ستیز با برخی گناهان را ندارد، وظیفه او گریز است. مانند همان کاری را که حضرت یوسف (ع) در مقابل فتنه زلیخا انجام داد. در برخی روایات از جدل و مناظره نیز، نسخه گریز داده شده است. ✅در این نگاه، اگر جامعه ای به مسئله و چالش بی عفتی دچار شد، راه آن فرار و پناه بردن به یک منطقه ایمن از بی عفتی است. 2️⃣رویکرد اجتماعی در این رویکرد، ما علاوه بر تکلیف فردی، یک وظیفه اجتماعی (اصلاح جامعه و امر به معروف) نیز داریم که نمی‌توان از آن گریخت. ما در مقیاس اجتماعی راه گریز نداریم؛ بنابراین نمی‌توان صرفاً به گریز اکتفا کرد؛ بلکه باید یک و کاربر خوب و فعال بود. یعنی در عین اینکه گریز فردی داریم، نیز باید داشته باشیم. 3️⃣رویکرد حکومتی در این رویکرد، صرفاً یک کاربر و کنشگر ستیزگر کافی نیست؛ چراکه این کار چیزی جز در زمین حریف بازی کردن نیست. بلکه باید مدیریت ابزارها و مسیرهای فسادآفرین را به دست گرفت و بر آن مسلط شد و به پرداخت. @Gofteman_f_h @umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
6.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥واکنش والدین در خصوص دوستی با جنس مخالف یا ازدواج ❌با پدر و مادرت تماس بگیر و بگو دوست‌پسر/دختر دارم! 🍃خب... مبارکه... 🍃مشکلی ندارم... 🍃عکسش رو برام بفرست. ✅با پدر و مادرت تماس بگیر و بگو می‌خوام برم خواستگاری یا خواستگار دارم! 🍂 خجالت نمیکشی؟ 🍂چی داری میگی؟ حالت خوبه؟ 🍂بگو قصد ازدواج ندارم... 📌قضاوت با شما @umefafgaraei
هدایت شده از عفاف گرایی
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
🔶در هر زمینه‌ای و ‌ای وجود دارد که به تبع آن، دامنه ‌ای شکل می‌گیرد. 🔷برای حرکت به سمت قله باید در مسیری قرار گرفت که سمت و سو‌های مشخص شده، انسان را به سمت قله سوق دهد. 🔶وقتی در جامعه‌ای مثلاً در زمینۀ ورزش، شخصی به‌نام جهان‌ پهلوان تختی، می‌شود هدف، می‌شود الگو، می‌شود قله، به تبع ‌آن، دامنه‌ای از انسان‌هایی شکل می‌گیرد که 🔺بوی ایثار و از خودگذشتگی می‌دهند، 🔺بوی مردانگی و مروت می‌دهند، 🔺بوی پهلوانی و آداب و ادب و تندرستی می‌دهند، 🔺بوی اخلاق می‌دهند، 🔺بوی معنویت و موفقیت می‌دهند و... 🔷اما وقتی با یک غرض شومی، تتلو و امثالهم، در اثر تبلیغات حساب ‌شده ‌ای به عنوان قله معرفی می‌شوند، به تبع آن در جامعه چه دامنه‌ای شکل می‌گیرد؟ 🔶چه چیزی الگو و سرمشق می‌شود؟ چه ادبیاتی گفتمان می‌شود؟ 🔷جامعه به سمت چه هدفی حرکت می‌کند و چه فرهنگی شکل می‌گیرد؟ 🔻فرهنگ قمار‌بازی و شرط بندی، 🔻فرهنگ بی‌بندوباری و هرزه ‌گویی، 🔻فرهنگ فحش و ناسزا، 🔻فرهنگ بی‌اخلاقی، 🔻فرهنگ بی‌قیدی، 🔻فرهنگ اعتیاد و مصرف مواد مخدر و ... ✍️علیرضا علی‌آبادی @umefafgaraei
هدایت شده از آیه گرافـی 🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎤مهدی دانشمند 🙏ای خداتوکجایی... 📙بر گرفته ازیک رمان 🎥اگرحس میکنی خدافراموشت کرده حتمااین کلیپوببین ! •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
10.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تاوان ازدواج بهنگام ⭕️ آزار کلامی، فشار روانی و محدودیت و طرد دانش آموزان متأهل! تاوان در سن زیر 18 سال... ⚠️ و در عین حال، بی تفاوتی مسئولان مدارس نسبت به ارتباط خارج از شرع دانش آموزان با جنس مخالف! 🍂🍂🍃🌹🍃🍂 🍂🍃🌹🍃🍂 🍃🌹🍃🍂 🍂🍃🌹🍃🍂 🍂🍂🍃🌹🍃🍂 @umefafgaraei
⭕️ مبارک است ان شاءالله! 🔹عادی شدن این صحنه و صحنه‌هایی از این زشت‌تر، در کشوری که هنوز پیکر شهدای گمنام و مفقودالاثر در خیابان‌های آن تشییع می‌شود و تنها حکومت دینی دنیا به شمار می‌آید را به این عزیزان تبریک عرض می‌کنیم: ▪️به اساتید معظمی چون مرتضی آقاتهرانی که در طول سال‌ها حضور در مجلس گامی برای اصلاح و به روز کردن قانون "بی‌خاصیت" مقابله با بی‌حجابی برنداشته و اصولا متوجه عادی شدن بی‌عفتی در کشور نشده و کلامی در اعتراض به این روند فاجعه بار بر زبان نیاورده و مهم‌ترین موضع‌شان در برابر شهادت و جراحت پی‌درپی آمرین به معروف "سکوت" بود! ▪️ به سرداران پرافتخاری چون حاج باقر قالیباف که به توصیه مشاوران و اطرافیان، پرداختن به مقوله امنیت اخلاقی و دفاع از حکم الهی حجاب را دون شان خود دیده و قدمی هم در مسیر حفاظت از حرمت خون همسنگرانشان برنداشتند! ▪️به روحانیون مشهور و پرمخاطبی که در منبرها درباره "مبانی فلسفی حکومت مهدوی" گرفته تا "ضرورت پرسمانی کردن اصول اخلاقی" سخن گفتند اما یادمان نمی‌آید حتی یک بار در اعتراض به زیر پا رفتن حکم الهی حجاب در مملکت امام زمان (عج) موضعی گرفته باشند! ▪️ به عدلیه عزیز که سال‌هاست بی‌حجابی را جرم نمی‌داند و مروجان و بانیان بی‌حجابی را مجازات نکرده است! ▪️به مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری در چهل سال اخیر که برای ترویج حجاب و عفاف حتی یک فیلم نیم ساعته هم نساختند! ▪️و به سربازان و پاسداران گمنام و نیروهای عزیز امنیتی، که نخواستند باور کنند ترویج بی‌حجابی و بی‌عفتی "موفق‌ترین روش براندازی جمهوری اسلامی" است. @pas_kouchehaie_enghelab
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
📣📣📣 بیست‎وچهارمین نشست در سال 1400 ✅به صورت و 💬 با عنوان: «بازاریابی شبکه ‎ای نوین و چالش‎های فرهنگی آن با محوریت مسئله عفاف و حجاب» 👤با ارائه جناب آقای هادی علیائی ‎نیا؛ پژوهشگر بازاریابی شبکه‎ ای کشور ⏰ زمان: چهارشنبه 12 آبان ماه ساعت 15:15 🎥همراه با پخش مستند ساعت 15:00 🎧 آدرس اتاق مجازی: vroom.um.ac.ir/saeedy 🏢مکان: دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده علوم‎تربیتی و روانشناسی، سالن شورای شماره 1 ✅ خواهشمند است جهت مشارکت حضوری در نشست، با آیدی @gholami و یا شماره 05138804854 هماهنگ نمایید. 💠جهت حضور در این نشست مجازی، در صورت استفاده از کامپیوتر، می‎بایست بر روی سیستم شما، نرم افزار Adobe Flash Player نصب باشد و در صورت استفاده از تلفن همراه و یا تبلت، نرم افزار Adobe Connet را از طریق بازار بر روی گوشی خود نصب بفرمایید. 🔊لطفاً با انتشار این پیام، در دعوت از همکاران و علاقه مندان، با ما همراه شوید💐 @umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
🔶 فشارهای اجتماعی و سیاسی، به سادگی انجمن روان پزشکی آمریکا (APA) را وادار به حذف برخی از طریق رأی گیری در این انجمن، از کتابچه راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی (DSM) نموده است. 🔶 این انجمن سپس برای اقدام مذکور، استدلال هایی را مطرح نموده که همگی از جنس برداشت های کلی نسبت به تمیز وضعیت های بهنجار از نابهنجار هستند. دلایلی همچون: 🍃 شیوع بالای یک رفتار، 🍃 راحت بودن فرد با آن 🍃 و فقدان اختلال عملکرد در افراد واجد یک رفتار 🔶 به عنوان توجیه بهنجار دانستن رفتار موردنظر عرضه شده اند. 👤 دکتر سیدعلی ، پزشک، روانشناس و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز 👈در مقالات خود، با در نظر گرفتن معیارهای تمیز وضعیت بهنجار از نابهنجار و اشتباهات انجمن روان پزشکی آمریکا در به کارگیری این معیارها، به دیدگاه ها و برداشت های انجمن نسبت به تعیین وضعیت های سالم و ناسالم به ویژه در خصوص پرداخته است. ✅ این معیارها که در حیطه های روانشناسی و پزشکی برای تشخیص وضعیت سالم از بیمار به طور گسترده به کار می روند نشان می دهند که پدیده هایی چون و را نمی توان طبیعی دانست. 📃 مقاله "نقد حذف همجنسگرایی و خودارضایی از فهرست اختلالات جنسی در دی اس ام" 🔺 به زبان انگلیسی در نشریه روانپزشکی آمریکایی https://fumdrive.um.ac.ir/index.php/s/MMdDejgL5ftf4zt 🔻 و فارسی https://fumdrive.um.ac.ir/index.php/s/pMfaq8tPAJ73E27 @umefafgaraei