مشکل ما از اونجایی شروع شد که خوشگذرونی هامون رو اومدیم برا هم تعریف کردیم ..
نگو آقا جان
نگو!..
چشم میخوری .
به زندگیم که نگاه میکنم
میبینم کتابها
سریالها،خیابونها،موزیکها
نجاتم دادند
آدم ها ؟نه,هیچ وقت .
همیشه کنار گذاشتن به معنای دوست نداشتن نیست.
یه وقتایی بیخیال آدما میشی چون میبینی دارن به معنای واقعی روحت رو خسته میکنن..