مشکل ما از اونجایی شروع شد که خوشگذرونی هامون رو اومدیم برا هم تعریف کردیم ..
نگو آقا جان
نگو!..
چشم میخوری .
به زندگیم که نگاه میکنم
میبینم کتابها
سریالها،خیابونها،موزیکها
نجاتم دادند
آدم ها ؟نه,هیچ وقت .
همیشه کنار گذاشتن به معنای دوست نداشتن نیست.
یه وقتایی بیخیال آدما میشی چون میبینی دارن به معنای واقعی روحت رو خسته میکنن..
هدایت شده از - پاتوق ِمنتظران -
گناه مانع ظهور است .
حالا بعد از خوندن این پیام چه حالی بشی ، با خودته:)!
با هم بحث کنید,دعوا کنید,گریه کنید
بخندید,خوشحال شید, ناراحت شید,
از هم دلگیر شید ولی
همو تنها نزارید!
این قانون رابطست,این قانون رفاقته ..