نیاز داشتم الان بودی و میگفتم بهت که چقدر حالم بده
چقدر نیاز دارم باشی
چقدر نیاز دارم بگی بپوش میام بریم یه دور بزنیم خوب شی
چقدر نیاز دارم با همون اسم همیشگی که خودت برام گذاشتی صدام کنی
چقدر نیاز دارم بگی فداسرت درستش میکنیم
چقدر چقدر چقدر ...
همه حرفم همینه
کاش بودی .
تو این دورانی که همه دارن یاعلی میگن و عشق رو آغاز میکنن من به یا ابلفضل میگم و میرم سر مشکل بعدی :/