پس از اندوههایمان ، همچون بهار زنده خواهیم شد انگار که هرگز مزه تلخی را نچشیدیم .
-اِهتمام-
خدایا ! گفتی که دل شکسته باید آورد . یعنی دل از این شکستهتر میخواهی؟
آدما هیچی تو دلشون نیست ، هر چی هست تو سرشونه !