#ناشناس
تازه از مهمونی اومدیم همه تعریف ماشین جدید مون و کردن موقع برگشت لاستیکش بدجور جر خورد الآنم موندیم تو راه :)
#ناشناس
اخه سید میدونی بدیش اینجاس از بعضیا توقع نداری
_ادمای با درک بیشتر اذیت میشن.آدم باید از یه جایی دیگه آدما براش مهم نباشه.چند وقتیه دارم روش کار میکنم
آقا سید وقتی بد خواب میشی یه قرص ملاتونین بخور هم خوابت میبره هم تو فضای مجازی نمیچرخی 😂😂😂😂
به اینکه چکارکنم ؟
موندم خوب باشم وبی خیال یا حس
اب شده رفتارکنم
_با هویت و مستقل باشین