لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
#تلنگری #اربعین ۱
🏳 سنت پیاده روی اربعین توسط ائمه علیهمالسلام در هزار و چندصدسال قبل بنا گذاشته شده است،
▫️هدف خداوند از طراحی اربعین چیست؟
▫️ چرا آنقدر اهمیت دارد که از سال ها قبل توسط خداوند طراحی و توسط ائمه"ع" اجرا شده ؟
#Arbaeen2021
#Hussain
#استاد_شجاعی
@ejta_ir
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام حسین (ع) و انبیاء - @drrafiei_ir.mp3
5.88M
🎙آشنایی انبیاء از ماجرای امام حسین علیه السلام
🔻دکتر رفیعی
┄┅═✧🌺یازهرا🌺✧═┅┄
✅ @ejta_ir
🔴 عاجل | جامعة العلوم الطبية في الاهواز تعلن خروج كل من مدن الاهواز وكارون ورامهرمز و مسجدسليمان من حالة كورونا الحمراء ( بالغة الخطورة )
@ejta_ir
سال تحصیلی جدید «مجازی» آغاز میشود
🔹سرپرست آموزشوپرورش: مهر امسال و آغاز سال تحصیلی به صورت مجازی خواهد بود. معاون آموزش متوسطه هم گفته که کلاسهای مدارس کمجمعیت حضوری است اما برای مدارسِ بالاتر از ۴۵۰ نفر باید برنامهریزی دقیقی انجام شود./فارس
@ejta_ir
🔴آیا فرزندان کسانی که مذهب دیگری غیر از اسلام دارند، حلالزاده حساب می شوند؟
🌷امام صادق (علیه السلام) دوستي داشت كه همواره همراه آن حضرت بود، روزي آن دوست همراه امام صادق (علیه السلام) و غلام خود در بازار كفاشها عبور مي كرد
✳️ناگاه آن دوست به غلامش که لحظه ای غفلت کرده بود با عصبانیت گفت: اي زنا زاده! كجا بودي؟!
🌸امام صادق (علیه السلام) وقتي كه اين بد زباني را از دوست خود ديد، بر اثر ناراحتي دست خود را بلند كرد و بر پيشاني خود زد و به دوست خود فرمود:
‼️سبحان الله! به مادرش نسبت ناروا مي دهي...؟؟
✳️من خيال مي كردم تو آدم عفيف و پرهيزكاري هستي، اكنون مي بينم چنين نيست...!
⚡️دوست امام صادق (علیه السلام) عرض كرد: مادر اين غلام از اهالي سند (هند) و مشرك است،بنابراين عقد اسلامي ندارد، پس فرزند آنها زنازاده است.
🌸امام (علیه السلام) فرمود:آیا نمیدانی هر امت و دینی برای خود قوانین ازدواج دارند؟
از من دور شو!
💥روايت كننده مي گويد: ديگر آن دوست امام را نديدم كه همراه امام صادق (علیه السلام) راه برود، تا آنگاه كه مرگ بين آنها جدائي افكند.
🆔 @ejta_ir
➖➖➖💠🌸🌺💠➖➖➖
📔اصول کافی،باب معرفة الامام، والرداليه، حديث 63، ص 188، ج 1.