eitaa logo
اخبات
178 دنبال‌کننده
910 عکس
524 ویدیو
30 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از پاتولوژی فرهنگی
راستی خانم بایگان بعدا نگاهی به کامنت‌های زیر عکست بنداز
هدایت شده از پاتولوژی فرهنگی
هدایت شده از پاتولوژی فرهنگی
هدایت شده از پاتولوژی فرهنگی
هدایت شده از پاتولوژی فرهنگی
هدایت شده از پاتولوژی فرهنگی
هدایت شده از پاتولوژی فرهنگی
هدایت شده از پاتولوژی فرهنگی
هدایت شده از پاتولوژی فرهنگی
هدایت شده از پاتولوژی فرهنگی
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📩 در برخی مسئولین گذشته فکری وجود داشته که آموزش و پرورش را از دولت جدا کنیم بدهیم دست بخشهای خصوصی؛ این برای نابود کردن کشور فکر خوبی است! / تعلیم و تربیت شأن دستگاه حاکم است و قابل واگذاری نیست ✏️ رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار معلمان: این فکر وجود داشته در بعضی از مسئولین کشور در گذشته که ما بیاییم آموزش و پرورش را از دولت جدا کنیم. بدهیم دست بخشهای خصوصی بروند، این خرج سنگین و این بودجه‌ی سنگین را از دوش آموزش و پرورش برداریم. دستشان درد نکند، برای نابود کردن کشور فکر خوبی است این. شأن تعلیم و تربیت شأن دولتی است. هیچ نظامی نمیتواند این شأن را از خودش دور کند، قابل تفکیک نیست از نظام.  تربیت و تعلیم کشور به عهده‌ی نظام حاکم بر این کشور است. در همه‌ی دنیا همین جور است. یک مواردی یک استثناهایی دارد مثل همین مدارس به اصطلاح غیرانتفاعی که حالا در کشور وجود دارد. اینها موارد استثنایی است. قانون اساسی ما هم که این را به صراحت بیان کرده. بنابراین مسئله‌ی برون‌سپاری معنی‌ای ندارد. این شأن دستگاه حاکم قابل واگذاری نیست. ۱۴۰۲/۲/۱۲ 🏷 | 💻 Farsi.Khamenei.ir
تجمع دانشجوهای دانشگاه فردوسی برای حسینیون👌
2.31M
✍ 🔊 بشنوید: پارادوکس فاحش.. ⛔️ مردم جریمه شوند.. ⛔️ افسانه بایگان و فاطمه معتمد آریا جلوی چشم دوربین ها و رسانه های رسمی، کشف حجاب کنند.. ✅ طرح ( پلیس سلبریتی )؛ ضرورت و نیاز فوری کشور @tahliltamadoni
هدایت شده از پاتولوژی فرهنگی
وقتی به جای توجه دادن به انسانیت‌تون، از خودتون فقط یه جنسیت و داف سکسی برای اطفاء شهوت جنسی ساختید، باید این حقارت و رقابت رو هم بپذیرید دیگه. شما آدم نمی‌شید، تهش وقتی از دور رقابت هم جا بمونید برا چند سال یه فمینیست ضدمرد می‌شید و اراجیف اونا رو بلغور می‌کنید تا بمیرید! 💡کانال تحلیلی محمدجوادخواجه‌وند @mj_khajevand | لینک جامع
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نام پدر: عمر نام مادر: عایشه اسم فرزندانش رو ببینید چی گذاشته!
رهبری چندین بار در دهه هفتاد و هشتاد گفتن که این اتفاق که روسای جمهور ایران میرن کشورهای اسلامی و با استقبال مردم مواجه میشن، در دنیا بی نظیره؛ حتی خود مسئولین اون کشورها هم از این استقبال مردم تعجب میکنن. حتی ممکنه مردم اون کشور برای پادشاه یا رییس جمهور خودشون هم اینجوری استقبال نرن! مثلا رهبری در زمان ریاست جمهوریش رفت پاکستان و کارتر که چند روز بعد از ایشون میخواست بره پاکستان، سفرش رو کنسل کرد؛ چون قطعا اون استقبال مردمی که از رییس جمهور ایران شد از رییس جمهور آمریکا نمیشد و آبروشون می‌رفت. یا رفسنجانی زمان رییس جمهوریش وقتی رفت سودان استقبال مردم ازش همینجوری بود. خاتمی رفت اندونزی هم همینطور. احمدی‌نژاد هم رفت لبنان همینطور. و حالا رییسی در سوریه :) کدوم نظام سیاسی تو دنیا همچین محبوبیتی در کشورهای دیگه داره؟ این از زیبایی‌های سیاست دینیه که دور از مردم و با گرگ‌بازی جلو نمیره و شیرینه...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آدم لذت میبره همچین مسئولینی رو میبینه. میگه من اگه میدونستم این مراسم اینجوریه نمیومدم. بعد که حرفشو میزنه یه چیزی میگه که خیلیا نمیتونن بگن وقتی مسئول میشن: «بذار فردا سایت‌ها علیه من بنویسن» بعدشم جلسه رو ترک می‌کنه. لذت بردم
هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
نمایش بزرگ میدانی «جهان‌بانو» دوباره روی صحنه می‌رود 🎭 این نمایش به تهیه‌کنندگی علی اسماعیلی و کارگردانی حسن بزرا از یکشنبه ۱۷ اردیبهشت‎‌ماه هرشب ساعت۱۹:۳۰ میزبان علاقمندان است. 🌸 «جهان بانو» نمایشی است با محوریت زنان تاریخ‌ساز که سال گذشته نیز به روی صحنه رفت که میزبان ۶۰ هزار نفر از مخاطبین بود. 🔹علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه و رزرو بلیت رایگان این نمایش به سامانه مراجعه کنند. 💠 «جهان بانو» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که با مشارکت اداره کل فرهنگی شهرداری تهران و به همت موسسه سیمای ققنوس اجرا می‌شود. @BisimchiMedia
کتاب نگاهی به تاریخ جهان نویسنده‌ای امین و مطلع این کتاب جواهر لعل نهرو - نگاهی به تاریخ جهان - را بخوانید؛ در بخشی که دخالت و نفوذ انگلیس‌ها در هند را بیان می‌کند، تصویر می‌کند، تشریح می‌کند - او آدمی است هم امین، هم مطّلع - می‌گوید صنعتی که در هند بود، علمی که در هند بود، از اروپا و انگلیس و غرب کمتر نبود و بیشتر بود. انگلیس‌ها وقتی وارد هند شدند، یکی از برنامه‌هایشان این بود که جلو گسترش صنعت بومی را بگیرند. خب، بعد کار هند به آنجا می‌رسد که ده‌ها میلیون آن وقتها، صدها میلیون در دوره‌های بعد، فقیر و گدا و خیابانْ‌خواب و گرسنه‌ی به معنای واقعی داشته باشد؛ آفریقا همین‌جور است؛ بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین همین‌جورند. پس نظام سلطه علاوه بر اینکه جنگ‌افروز است، فقرآفرین است. بیانات در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۳۹۲/۰۶/۲۶ نهرو تشریح می‌کند نگاه کنید به نوشته‌ی نهرو در «نگاهی به تاریخ جهان»؛ او تشریح می‌کند پیشرفت‌های علمی و فنی موجود در هند را پیش از ورود انگلیس‌ها. بنده تا قبل از اینکه این مطلب را از نگاه آدم مطلعی مثل نهرو - که آن روز این را نوشته بود - بخوانم، از چنین مسئله‌ای مطلع نبودم. یک کشوری در مسیر علمیِ معقول و صحیحی حرکت می‌کند، بعد می‌آیند به کمک علم و به کمک سلاح این کشور را تصرف میکنند، بی‌دریغ انسانها را میکُشند، منابع ثروت او را از بین میبرند و خودشان را بر او تحمیل میکنند. ثروت را از هند بیرون میکشند، میروند در کشور خودشان سرمایه‌گذاری میکنند، ذخیره درست میکنند. انگلیسها آمریکا را با پولی که از هند به دست آوردند، گرفتند. بیانات در دیدار اساتید دانشگاه‌ها ۱۳۹۲/۰۵/۱۵ حتی یک‌هزارمِ آنچه را که اتفاق افتاده نشنیده‌اید شما ملاحظه کنید اینها در هند چه کردند، در چین چه کردند. در قرن نوزدهم، انگلیسی‌ها در هند فجایعی آفریدند که من یقین دارم - شما جوان‌ها کمتر هم به تاریخ و به این چیزها اهمیت می‌دهید - یک‌هزارمِ آنچه را که اتفاق افتاده، شما در تبلیغات و در حرف‌ها نشنیده‌اید. «نهرو» در کتابِ خودش می‌نویسد این‌ها آمدند هند. به گفته‌ی او، در دورانی که هنوز انقلاب صنعتی نشده بود و ماشین‌های بزرگ به وجود نیامده بود، شبه قاره‌ی هند از لحاظ صنعت، یکی از کشورهای پیشرفته‌ی دنیا بوده. اینها برای اینکه کار خودشان را پیش ببرند، صنعت هند را نابود کردند؛ طبقه‌ی متوسط هند را نابود کردند؛ پیدایش حرکت به سمت دانش و صنعت را با انواع و اقسام تضییق‌ها متوقف کردند؛ یک بیماری مزمن در کالبد یک ملت به وجود آوردند و تزریق کردند؛ که هنوز که هنوز است، بعد از گذشت تقریباً صد و پنجاه سال از شروع این کارها در هند، این بیماری در آنجا علاج نشده. بیانات در دیدار نخبگان جوان‌ ۱۳۸۹/۰۷/۱۴ https://www.google.com/amp/s/farsi.khamenei.ir/amp-content%3fid=24058
همین یقه‌چاک‌های بیت رهبری و امثال فضائلی و این سازمان و اون نهاد، 10ساله که میلاد گودرزی و وحید اشتری و... رو از وسط جر میدن سر اینکه «شما با دشمن مخرج مشترک دارید»، «منافقین با کلام شما حال میکنن»؛ حالا خیلی دوست دارم بدونم نظرشون درمورد مخرج مشترک داشتن با ابطحی منافق و ایران اینترنشنال چیه! شیوه فعالیت اجتماعی عدالتخواها غلطه ولی درمورد اینا راست میگفتن؛ اینا مشکلشون آب به آسیاب دشمن ریختن نیست؛ از سر نفسانیات یا منافع خودشون به عدالتخواه‌ها گیر میدادن و میدن. https://virasty.com/maj_karimi/1683450327769679030
شهید مطهری ره: " اینکه عرض می کنیم پیغمبر ملایم بود و باید یک رهبر ملایم باشد، مقصود این است که پیغمبر در مسائل فردی و شخصی نرم و ملایم بود نه در مسائل اصولی و کلی. در آنجا پیغمبر صد در صد صلابت داشت یعنی انعطاف ناپذیر بود. یک وقت کسی رفتار بدی راجع به شخص پیغمبر می کرد، مثلاً به شخص پیغمبر اهانت می کرد. این، مساله ای بود مربوط به شخص خودش. و یک وقت کسی قانون اسلام را نقض می کرد، مثلا دزدی می کرد. آیا اینکه می گوییم پیغمبر نرم بود مقصود چیست؟ آیا یعنی اگر کسی شرب خمر می کرد پیغمبر می گفت مهم نیست، تازیانه به او نزنید، مجازاتش نکنید؟! آن، دیگر مربوط به شخص پیغمبر نبود، مربوط به قانون اسلام بود. آیا اگر کسی دزدی می کرد باز پیغمبر می گفت مهم نیست، لازم نیست مجازات بشود؟! ابداً. پیغمبر در سلوک فردی و در امور شخصی نرم و ملایم بود ولی در تعهدها و مسؤولیتهای اجتماعی نهایت درجه صلابت داشت." ( سیری در سیره نبوی، ص 206 و 207)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کلیپ تصویری: حجاب قانونی یا اجباری؟!! 🔻رحیم ‌پورازغدی در پاسخ به این پرسش که «آیا حجاب باید اجباری شود و قانونی برای آن داشت؟ و اینکه چرا این قانون باید همه‌گیر باشد و حتی درباره زنان مسیحی و یهودی و.. هم اعمال شود» صحبت می‌کند. 💠کانال یازهــــــــرا | رسانه حجـــــــــاب @yaazahra_ir
امروز سالروز تولد شهید عباس دانشگر هست. براش یه فاتحه‌ای بخونید
پیامبر اکرم: إِنَّ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ لَيُبْغِضُ الْمُؤْمِنَ الضَّعِيفَ الَّذِی لَا دِينَ لَهُ فَقِيلَ لَهُ وَ مَا الْمُؤْمِنُ الَّذِی لَا دِينَ لَهُ قَالَ الَّذِی لَا يَنْهَى عَنِ الْمُنْكَرِ به نقلي ديگر: إِنَّ اللَّهَ تَبَارَکَ وَ تَعَالَى لَيُبْغِضُ الْمُؤْمِنَ الضَّعِيفَ الَّذِی لَا زَبْرَ لَهُ فَقَالَ هُوَ الَّذِی لَا يَنْهَى عَنِ الْمُنْكَرِ خداى بزرگ از مؤمنِ ضعيفی که دين ندارد خشمناک و بيزار است. پرسيده شد: مؤمنى که دين ندارد کدام است؟ فرمود: آن که نهى از منكر نمی‌کند. الکافی جلد ۵ صفحه ۵۹
هدایت شده از فرزند انقلاب
♨️یک هفته تا سالگرد جدایی استان چهاردهم ایران، مروارید خلیج فارس 🤯۲۴ اردیبهشت ۱۳۴۹ سالروز موافقت حکومت شاهنشاهی ایران، با جدایی بحرین 📌برای آگاهی بخشیدن به دانش آموزان خود، مستند آسوده بخواب کوروش را می‌توانید از طریق لینک زیر دانلود کنید: http://dl.mediasafir.com/Asoode%20Bekhan%20Koorosh/Asoode%20Bekhan%20Koorosh-SafirTamasha.mp4 🙏تصاویر اکران‌های خود را به آیدی@H_Javadi144 ارسال کنید. 🇮🇷فرزند انقلاب https://eitaa.com/scionofrevoluthion
هدایت شده از سعیدیسم ✅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ترس بنداز و حکومت کن! 😳 از «برجام» تا «دوقطبی حجاب» چطور از عنصر ترس استفاده میشه . قبلا مردمو میترسوندن الان مسئولینو هم دارن میترسونن! احتمالا تا حالا از این زاویه به موضوع نگاه نکرده باشین. ✍ @saeedism
یکی از راحت ترین راه های مقابله روانی و مردمی با بیحجابی در کوتاه مدت، حضور بانوان محجبه در فضاهای عمومی و خبرسازه. مثل همین نمایشگاه کتاب. قطعا تیمهایی که ترویج بیحجابی میکنند و بعضا پول هم میگیرن، بشدت در نمایشگاه کتاب مانور خواهند داد. خب چرا مدل عکسش توسط بانوان مذهبی انجام نشه؟! دقت کنید؛ گفتم «در کوتاه مدت» و «مردمی» باز نگید این کارا احمقانه‌ست باید مسئولین مبانی رو درست کنن. به خدا ما هم اینارو میفهمیم ولی «امروز» رو هم نمیشه ول کرد. به اسم «کار ریشه‌ای و بلندمدت» از وظیفه امروزمون شونه خالی نکنیم. https://virasty.com/maj_karimi/1683636047215778855
یک گفتگو بین رفیقم و بنده: رفیق: نمیدونم چرا همش حس میکنم مناظره علیزاده با غنی نژاد، قراره پتکی بشه بر سر اقتصاد اسلامی و به ضررمون تموم خواهد شد.. (یعنی شاید برنامه ریزی شده باشه..) این فقط و فقط یک حدسه..نه بیشتر بنده: کلا میشه ازش استفاده رسانه ای کرد بنفع جبهه انقلاب. برای کوتاه مدت و جو رسانه ایش نگران نیستم. ولی خب اینجور چیزا اثرات بلندمدتش بده. درواقع اینهمه بچه حزب اللهی باسواد برای اقتصاد اسلامی وجود داشت و میشد ازشون استفاده کرد برای مناظره با غنی نژاد، ولی یه پیرمردی که مناظره بلد نیست مثل درخشان رو گذاشتن جلوی غنی نژاد، و ضعیف ظاهر شد. بعد از این پیرمرد، حالا علی علیزاده شاخ غنی نژاد رو خواهد شکوند. و این در بلندمدت بده؛ یعنی ما بچه انقلابی مذهبی باسواد نداشتیم که جلوی لیبرالها مناظره کنه و علیزاده‌ای که توی لندنه و شاید مبانی دینی و عتقادی انقلاب اسلامی رو قبول نداره، جلوی غنی‌نژادها می‌ایسته و میشه قهرمان انقلابیها... این خطرناکه. که کسانی که مبانی اعتقادی‌شون با انقلاب هماهنگ نیست، قهرمان بشن و جای رحیمپورها و امثالهم رو بگیرن.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
علامه مصباح یزدی: مى‌گويند چون حكومت اسلامى است، اعتراض نكنيد! چه كسى اين گونه گفته است؟ پس امر به معروف و نهى از منكر براى چيست؟ چرا وقتى مى‌بينيم دارند با اسلام بازى مى‌كنند، بايد خفه شويم؟ خوب، ادعا مى‌كنند ما تابع افكار مردم هستيم؛ بر فرض كه اين مبنا درست باشد ـ كه نيست ـ مگر اين ها مردم نيستند؟ چگونه چهار جوان بى بند و بار اين حق را دارند وسط خيابان، دختر و پسر با هم برقصند و يكديگر را ببوسند، ولى اين مردم حق ندارند بگويند ما با اين افراد مخالفيم؟ در اين صورت خلاف امنيت مى‌شود؟ مگر وظيفه مسؤولين كشور جمهورى اسلامى اين نيست كه از قانون اساسى دفاع كنند؟ مگر اين اصل كه مطبوعات حق ندارند بر خلاف مبانى اسلام و اخلاق عمومى چيزى بنويسند در قانون نيامده است؟آن كسى كه قسم خورده است از قانون حمايت كند، چرا حرفى نمى‌زند؟ صِرف اين كه رهبر ما، نور چشم ما ـ كه جان ما فداى او باد ـ ولى فقيه است، اين موجب نمى‌شود همه مسائل اصلاح شود، و همه اقدامات مورد تأييد باشد. در هر موردى تخلف شد، بايد اعتراض كرد. کتاب اذرخشی دیگر از کربلا (صفحه۷۱)
هدایت شده از KHAMENEI.IR
2_144162467683698970.mp3
2.77M
هدایت شده از امیدوار به آینده
‏یکی از حج گزاران خیال کرد کیسه‌ی پولش دزدیده شده است. امام صادق علیه السلام را دید که نماز می‌خواند و آن حضرت را نشناخت، به او در آویخت و گفت: تو کیسه‌ی پول مرا که هزار دینار داشته گرفته‌ای! امام او را به منزل بردند و هزار دینار وزن کرده و به او مرحمت نمودند. ‏آن شخص وقتی به خانه‌اش برگشت کیسه‌ی پول خود را پیدا کرد. آنگاه مبلغی را که از آن حضرت گرفته بود همراه با عذرخواهی برگردانید ولی امام صادق علیه السلام نپذیرفتند و فرمودند: « شىءٌ خَرَجَ مِن يَدى لا يَعودُ إلىَّ » چیزی که از دست ما بیرون رفت نباید به ما برگردد. المناقب ج ۴ ص ۲۷۴