زنیکه میگه کتابخونه برای یازدهم به بعده تو غلط میکنی رو کتابخونه ی عمومی قانون سر خود بذاری تو اصن کی هستی ها؟🚮
چرا باید یه افغانیه کلاس ۱۲ اُمی بتونه از خدمات کشورم استفاده کنه ولی من ِ شهروند کشورم نه؟؟؟🚮
بعد یسری دوازدهمی میان اینجا و اینطورین که میخوابن ،میخورن و حرف میزنن بعد من اینطوری < واقعا میام فقط درس بخونم > ولی انگار بقیه اومدن عروسی🚮 گوه توی همتون💩
< آبی همون آدمیه که از آشنا شدن باهاش پشیمون نشدی و داشتنش مثل یه هدیه خیلی با ارزشه ؛ از حرف زدن باهاش خسته نمیشی و اون واست یه مکان امنه
آبی یعنی حس آرامش و زیبایی >
-💕-
حس میکنم از اون روزی که دوستای مدرسه مو جوگیر شدم و بیرون کردم باهام قهرن یطوری شدن حس میکنم شاید فقط یه حسه ولی از همینجا میگم بازم ببخشید واقعا😭💔
نمیدونستم امکان بازگشتتون به اینجا نخواهد بود 🚮
اره دیگه خلاصه👈👉