حس میکنم از اون روزی که دوستای مدرسه مو جوگیر شدم و بیرون کردم باهام قهرن یطوری شدن حس میکنم شاید فقط یه حسه ولی از همینجا میگم بازم ببخشید واقعا😭💔
نمیدونستم امکان بازگشتتون به اینجا نخواهد بود 🚮
اره دیگه خلاصه👈👉
اینم به پایان رسید و اسمش < نام من بود > و اینکه مینی سریال خوبی بود ارزش دیدن داشت اگه ژانر انتقام جويانه و پلیسی دوست دارین ببینین
#korean_drama_15