< آبی همون آدمیه که از آشنا شدن باهاش پشیمون نشدی و داشتنش مثل یه هدیه خیلی با ارزشه ؛ از حرف زدن باهاش خسته نمیشی و اون واست یه مکان امنه
آبی یعنی حس آرامش و زیبایی >
-💕-
حس میکنم از اون روزی که دوستای مدرسه مو جوگیر شدم و بیرون کردم باهام قهرن یطوری شدن حس میکنم شاید فقط یه حسه ولی از همینجا میگم بازم ببخشید واقعا😭💔
نمیدونستم امکان بازگشتتون به اینجا نخواهد بود 🚮
اره دیگه خلاصه👈👉