#امام_جماعت_تراز_انقلاب_اسلامی 22
از منظر امامین انقلاب
🔸 آسیبها و چالشها
🌸 آفات: کوتاهی و ضعف در وظایف اصلی
✅ اگر ائمه جماعت، قدم و کلامی بر خلاف مصالح اسلام بردارد، معاقب است؛
اگر ائمه جمعه و ائمه جماعت و کسانی که در این جمهوری اسلامی از روحانیین مشغول یک کاری هست، اگر- خدای نخواسته- یک قدمی، یک کلامی بر خلاف مصالح اسلام بردارد، معاقب است ... متصدیان همه امور که مشغول به خدمت هستند، اگر- خدای نخواسته- یک خلافی در کار باشد و لو اشتباهاً باشد، باید با کمال دقت ملاحظه کنند و مداقه کنند که مبادا یک مطلبی واقع بشود بر خلاف آنچه که باید واقع بشود.
🔸 صحیفه امام، ج16، ص279.
🕋🕋🕋🕋🕋
کانال رسمی معاونت جامعه و مردم
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
ویژه ائمه محترم جماعات
https://eitaa.com/emam_jamaat
#امام_خامنه_ای
#اقتصادی
#فرمان_رهبری
حوادث تلخ اخیر و ضرورت عمل به سه فرمان راهبردی مقام معظم رهبری
بعد از مسئله تصمیمات اقتصادی دولت، بار دیگر فضای #آشوبهایکور در برخی نقاط کشور مشاهده میشود که صحنههای تلخی را فراهم کرده است.
فارغ از تشکیلاتی بودن یا نبودن این تحرکات و فارغ از انگیزههای اصل اعتراضات، در نحوه مواجهه با این اتفاقات باید اندیشه کرد و پیش از آن که خدای ناکرده به یک همهگیری تبدیل شود، مدار نظم و امنیت را در مناطق متشنج به حالت عادی برگرداند.
به همین منظور بایسته است برخی فرامین و مطالبات صریح مقام معظم رهبری در سالهای گذشته را مرور کنیم و به سهم خویش در فراهم شدن زمینه فکری و اجرایی آنها، وارد #میدان شویم.
۱. محوریت دادن به مسجد در سازماندهی نیروهای انقلابی و مردمی
یکی از ابتکارات مهمّ امام بزرگوار ما، از هنرهای بزرگ این مرد بزرگ همین بود که از اوّل انقلاب مساجد را محور قرار داد. آن روزهای اوّل انقلاب، آنهایی که یادشان است میدانند که همهچیز در هم ریخته بود: سلاح بیاورند، جمع کنند، از اینجا بردارند، [نکند] دستهای غیر مأمونی به کارهایی دست بزنند؛ مرکز تشکّل لازم بود، هستهی مرکزی لازم بود؛ این هستهی مرکزی را امام بلافاصله همان روز اوّل، حتّی قبل از اینکه اعلام پیروزی بشود، معیّن کردند: مساجد. هرکس از هرجا مثلاً سلاح دست میآورد، ببرد [به مساجد].
بعد هم یک سازماندهی عظیم مسجدی تشکیل شد و به وجود آمد که همان #کمیتههایانقلاب بودند، که تا مدّتهای طولانی همهی کارهای انقلاب را اینها انجام میدادند، و درواقع همهی کارهای کشور را اینها انجام میدادند. مسجد یک چنین خصوصیّتی دارد که بر مبنای ذکر و نگاه الهی و توجّه الهی و مانند اینها است. خب این یک نکته است که اجتماع مردم بر محور ذکر خدا و مانند اینها [است].
(بیانات در دیدار ائمه جماعات مساجد استان تهران_۱۳۹۵/۰۵/۳۱)
۲. آمادگی دائمی حزباللهیها با تکیه بر تجربه #کمیتههایانقلاب
در همهی زمینهها -[یعنی] همین زمینههایی که گفتیم؛ زمینهی دفاع در میدان سخت، در میدان نیمهسخت، در میدان نرم- آمادهبهکار باشید. بسیج در همهی محلّههای کشور، راهبرد و تاکتیکِ آماده داشته باشد؛ در مقابل حوادث گوناگون، تاکتیکها و راهبردهای آماده داشته باشید؛ هم در زمینههای دفاع سخت و نیمهسخت، هم در زمینههای گوناگون دیگر.
غافلگیر نشوید؛ سعی کنید در هیچ قضیّهای غافلگیر نشوید.
تجربهی کمیتهها در سال ۶۰ تجربهی خوبی است، از آن تجربه استفاده بشود. کمیتههای انقلاب اسلامی در سال ۶۰ در محلّات مختلف، در جاهای مختلف، همه جا حضور داشتند؛ همیشه هم حضور داشتند؛ هر حادثهای که در آن منطقه رخ میداد، اوّل چشم انسان میافتاد به برادران کمیته. البتّه آنها تازهکار بودند، آگاهیهای امروز شما را، تواناییهای امروز شما را اصلاً نداشتند، امّا حضور دائمی داشتند؛ این حضور دائمی خیلی مهم است.
(بیانات در دیدار بسیجیان_۱۳۹۸/۰۹/۰۶)
۳. توجه به #جنگتبلیغاتیدشمن
مطلب آخر هم مسئلهی جنگ تبلیغاتی دشمن است. امروز بیشترین تحرّک دشمنان ما علیه ما بیش از تحرّکات امنیّتی و اقتصادی، تحرّکات تبلیغاتی و جنگ نرم و تبلیغات رسانهای است؛ برای اینکه بر افکار عمومی مردم مسلّط بشوند مبالغ هنگفت هزینه میکنند، کارهای بسیار انجام میدهند؛ فکرهای بسیاری را در مجموعههای فکری برای این کار استخدام میکنند تا بتوانند با جنگ روانی، با تبلیغات گوناگون، افکار عمومی کشورها را -از جمله بیشتر از همه امروز کشور ما را که هدف سوءنیّت قدرتهای بزرگ است- قبضه کنند و در اختیار بگیرند. وقتی افکار عمومی یک ملّت در اختیار بیگانه قرار گرفت، حرکت آن ملّت هم طبعاً طبق میل آن بیگانه پیش خواهد رفت. کار تبلیغاتی کار مهمّی است؛ ما در این زمینه ضعف داریم. حالا بگذریم از آن آدمهای غافلی که از رسانههای داخلی هم به نفع دشمن استفاده میکنند -که حالا آن محلّ بحث ما نیست- لکن [دربارهی] آن کسانی هم که قصد خیر در این زمینه دارند، ما کمکاری داریم. در زمینهی کار تبلیغاتی و حرکت تبلیغاتی درست و تمهیدات رسانهای باید قویتر و هوشمندانهتر عمل بکنیم.
(بیانات در مراسم تنفیذ حکم سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران_۱۴۰۰/۰۵/۱۲)
🕋🕋🕋🕋🕋
کانال رسمی معاونت جامعه و مردم
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
ویژه ائمه محترم جماعات
https://eitaa.com/emam_jamaat
#مراجع
#مکارم_شیرازی
#حقوق
🌸 نصرت غایب
🔻آیتالله العظمی مکارم شیرازی
🔹رسول خدا صلّی الله علیه وآله وسلّم در روایتی می فرماید: إذا وُقّع فِي الرَّجُل وَأنتَ في ملاء فَكُن لِلرَّجلِ ناصراً ولِلقومِ زاجِراً وَقُم عَنهم. یعنی اگر در جمعیتی بودی و مشاهده کردی که پشت سر کسی توهین می کنند، تو حامی آن شخصِ غائب باشد و نسبت به آن قوم، امر به معروف و نهی از منکر کن و اگر نشد از آن مجلس برخیز و خارج شو.
🔹این حدیث نشان می دهد که دایره ی حقوق در اسلام تا چه حد وسیع است. در مکتب تمدن فعلی در غرب، کسی بر دیگری حقی ندارد و همه تابع قانون هستند ولی وقتی وارد اسلام می شویم مشاهده می کنیم که تا چه حد دیگران بر دیگران حق دارند. حدیث مزبور نیز یکی از همین حقوق را نشان می دهد که اگر کسی دید که در مجلسی پشت کسی سخن می گویند و به او توهین می کنند باید آنها را از این کار نهی کند و از آن برادر مؤمن در غیاب او، طرفداری نماید و اگر کلام او اثر نمی کند از آن مجلس خارج شود.
🔹انسان ها معمولا چنین نمی کنند و می گویند، به ما چه مربوط است. نهایت اینکه از آن مجلس خارج شوند ولی این گونه نیست که از آن فرد، در غیاب او حمایت کند و دیگران را از انجام این کار نهی کند. ولی اسلام می گوید نه تنها حضورا بلکه در غیابِ برادر مؤمن نیز باید او را یاری کرد. این تفاوتی اساسی است که بین تمدن اسلامی و تمدن غربی وجود دارد. حتی در تمدن غرب می گویند: اگر کسی می خواهد خودکشی کند و خود را از بالای پل به زمیت پرت کند، به شما مربوط نیست. این در حالی است که اسلام حتی اجازه نمی دهد کسی در غیاب برادر مؤمن نسبت به او بی تفاوت باشد و اگر در جمعی هست که علیه او سخن می گویند باید اقدامی کند و اگر حرف او تأثیر نداشت مجلس مزبور را ترک نماید، زیرا مجلس مزبور، مجلس معصیت می باشد و شرکت در آن جایز نیست.
🕋🕋🕋🕋🕋
کانال رسمی معاونت جامعه و مردم
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
ویژه ائمه محترم جماعات
https://eitaa.com/emam_jamaat
5.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#توصیه
#سخنرانان
#امید
🌸 توصیه مهم به سخنرانها و تریبوندارها
✅ به مردم #امید صادق بدیم
🔸 آرزو و امید، دو رحمت برای #امت_پیامبر
🔹 عواقب ناامیدی در دنیا و آخرت
_______________________
📚 برشی از سخنرانی #حجت_الاسلام_راجی نویسنده کتاب #صعود_چهل_ساله
💠 اندیشکده راهبردی #سعداء
🕋🕋🕋🕋🕋
کانال رسمی معاونت جامعه و مردم
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
ویژه ائمه محترم جماعات
https://eitaa.com/emam_jamaat
20.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#آموزش
#امر_به_معروف
#نهی_از_منکر
#فریضتین
🌸 دوره آموزش مهارت های امر به معروف و نهی از منکر
🎥 فیلم شماره 40
🔰 جلسه پنجم بخش دوم
🔸 اهمیت بحث نگرش
#پیشنهاد_دانلود
🕋🕋🕋🕋🕋
کانال رسمی معاونت جامعه و مردم
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
ویژه ائمه محترم جماعات
https://eitaa.com/emam_jamaat
#اطلاعیه
#ثبت_نام
#حوزه_علمیه
🌸 پذیرش مدرسه علمیه حضرت خدیجه سلاماللهعلیها
🔰مدرسه علمیه حضرت خدیجه سلام الله علیها از واجدین شرایط در مقطع سیکل در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ثبت نام به عمل می آورد.
🔹شرایط ثبت نام:
1. متولدین سال ۱۳۸۳ به بعد
{ پایه نهم}
2. سکونت در قم
🔹مهلت ثبت نام: 15 فروردین ماه تا 25 خرداد ماه
🔺ثبت نام به صورت حضوری و مجازی صورت می پذیرد.🔺
حضوری همه روزه شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح الی 13
🚪آدرس مدرسه: بلوار جمهوری، فلکه سپاه، انتهای بلوار شهید اخلاقی "به سمت ریل" مدرسه علمیه حضرت خدیجه سلاماللهعلیها
🖥 مراجعه به سایت: paziresh.wch.ir
32907610 - 32917577 ☎️
🕋🕋🕋🕋🕋
کانال رسمی معاونت جامعه و مردم
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
ویژه ائمه محترم جماعات
https://eitaa.com/emam_jamaat
#حدیث
امام صادق "علیهالسلام" فرمودند:
سه چيز است كه در هر فردی باشد، هرگز به خير او اميدى نيست : كسى كه در نهان از خدا نترسد، و در پيرى از گناه باز نايستد، و از عیب و ننگ، شرم نداشته باشد.
🔹«ثَلاثٌ مَن تكُنْ فيهِ فلا يُرْجى خَيرُهُ أبَدا : مَن لَم يَخْشَ اللّه َ في الغَيبِ ، و لَم يَرْعَوِ عِندَ الشَّيبِ، و لَم يَستَحيِ مِن العَيبِ»
📚کتاب من لا يحضره الفقيه، ج3، ص: 558
🌷🌾🌷🌾🌷🌾
کانال رسمی معاونت جامعه و مردم
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
ویژه خواهران مبلغ
https://eitaa.com/moballeghat
17.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#امام_خامنه_ای
#ازدواج
🎥 اهمیت پرداختن به مسئله ازدواج در بیانات مقام معظم رهبری...
🕋🕋🕋🕋🕋
کانال رسمی معاونت جامعه و مردم
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
ویژه ائمه محترم جماعات
https://eitaa.com/emam_jamaat
#جهاد_تبیین
🌸 برای جهاد تبیین باید چه کرد؟
⏳زمان مطالعه: ۳ دقیقه
1️⃣ مخاطب جهاد تبیین چه کسانی هستند؟
گذشت دوران انحصار رسانه های مرجع. هرچند هنوز هم صداو سیما و خبرگزاری ها نقش محوری دارند اما در این جهاد همه باید فعال شوند. نبرد جبهه ای است و جبهه متشکل از فرد فرد. نباید تکلیف شخصی را به جای دیگر حواله داد. فرمود هرکس به اندازه خود اطرافش را روشن کند.
2️⃣ گام اول چیست؟
گام اول فهم #نقشه_کلان_دشمن است. اهریمن بیرونی و درونی را همراه با نقشه اش بیابیم. هرجریانی که ۲ کار می کند شیطان است. آنکه راه طی شده ۴۰ ساله را سیاه و آینده #انقلاب را ناامیدانه تحلیل می کند #شیطان است. چه داخلی و چه خارجی؛ چه عالمانه و چه جاهلانه.
3️⃣ با خطاهاباید چه کرد؟
خطاها و نقدها را باید فریاد کرد و تذکر داد اما جای فرع و اصل را نباید جابجا کرد. اصل اصیل جنگ حق و باطل است. دشمنی امپراطوری امپریالیسم در مقابل پرچم عدالت خواهی جهانی در #جمهوری_اسلامی. خطا را ببینیم اما جنگ اصلی را فراموش نکنیم.
4️⃣ نقشه عملیاتی دشمن چیست؟
تغییر نگرش. مردم ایران رشد کردند و دشمنی ها نیز عمیق تر شده است. دشمن از تغییر ارزش و گرایش به تغییر نگرش رسیده است. تغییر نگرش یعنی تغییر واقعیت ها. کاریکاتور کردن واقع و بزرگنمایی و تعمیم دادن و جابجا کردن اصل و فرع و تحریف واقعیت و قلب حقیقت ... خلاصه اینکه جنگ، جنگ روایت است. نگرش ها تغییر کند، ارزش نیز تغییر می کند و از عزت نفس ملی به خودتحقیری ها می رسیم.
5️⃣ هدف نهایی #جهاد_تبیین چیست؟
روشنگری. روایتِ حقیقت. باید ابرها کنار روند تا خورشید تابان شود. من و شما باشیم یا نباشیم، خورشید نمایان خواهد شد؛ اما تاخیرها هزینه زاست. قربانی از روح و ذهن مردم می دهیم.
❓ و اما به چه طریق؟
🔹حق خواهی:
قبل از هرکار نیازمند یک عزم درونی هستیم. قبل از قدم گذاشتن در #فضای_مجازی خیز حق طلبی برداریم. هوشیار در فضای مجازی ظاهر شویم و اوقات فراغت به سرگرمی سپری نکنیم.
🔸 حق طلبی:
#حق آنجا نیست که بیشتر لایک بگیرد و دست به دست شود. حق را باید با محاسبه و استدلال و از مرجع معتبر گرفت. وقت بگذاریم برای فهم حقیقت. حق را بپذیریم ولو تلخ باشد.
🔹حق گوئی:
هرجا متن حقی دیدیم برای توزیع آن تلاش کنیم. خود را مقید کنیم به توزیع حق. اگر توان نوشتن داریم حتا در حد یک متن کوتاه دریغ نکنیم. هر کس شبهه داشت نسبت به او احساس مسوولیت کنیم؛ ولو یک نفر در یک گروه فامیلی.
🔸ناحق گریزی:
هرجا ناحق دیدیم اعلام تنفرو برائت کنیم. هزینه دهیم. از فحش و ناسزا نهراسیم. مارپیچ سکوت را بشکنیم؛ ولو در حد یک کامنت. خیلی ها مثل ما هستند و منتظر خط شکن اند. حداقل اینکه اجازه ندهیم احساس اقلیت کنند.
🔹 حق آرائی:
حق را به زبان ساده بگوئیم. قول محکم و مستدل و اما با توجه به احساسات و عواطف مخاطب. حق را باید به تناسب مخاطب گفت. ابلاغ پیام به قلب مخاطب مهم است نه ایصال و رساندن به دستش. با مخاطب مدارا کنیم.
🔹 حق نمایی:
حق نما یعنی نمایش حق، یعنی جلوه دادن حق. نیکی ها و فضائل پیرامون خود را ببینیم و سر دست بگیرم. هرکس در پیرامون خود هر خیر و فضلی از هر کس دید بیان کند. از همسایه و دوست و آشنا و مسؤولین. چه کار خوب و چه آدم خوب.
اولا تمرین کنیم خوبی ها را ببینیم و بعد از آن فریاد کنیم. توزیع خوبی ها چشم دشمن را کور می کند.
🔺 دشمن تلاش می کند نه فقط از حاکمیت، بلکه از مردم نیز تصویر سیاه نشان دهد. تصویر سیاه، سیاهی ساز است. این تصویر مخدوش و موهوم را بشکنیم.
✏️ نویسنده: محسن مهدیان
🕋🕋🕋🕋🕋
کانال رسمی معاونت جامعه و مردم
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
ویژه ائمه محترم جماعات
https://eitaa.com/emam_jamaat
#مراجع
#بهجت
🌸 خاطراتی از حضرت آیتالله بهجت قدسسره
🔸آنهایی که دنبال آقا در طول مسیر کوچه و خیابان میآمدند، کم نبودند.
🍀 آقا یک بار گفتند:
«اینها که میآیند اینجا، همه احساساتی هستند. اینها میخواهند بالأخره یکشبه این راهها را طی کنند. میخواهند این پله را یکدفعه بروند بالا. ولی خب اینجوری نیست. ما ٧٠_٨٠ سال زحمت کشیدیم. سختی کشیدیم. بزرگان دیگر سختی کشیدند و هنوزم چیزی دست ما نیست. ما هنوز چیزی دستمان را نگرفته، ولی اینها میخواهند یکشبه همۀ این راهها را بروند!».
📚 ذکرها فرشتهاند، ص۶٠ (جلد چهارم از مجموعه ۵ جلدی داستانهایی کوتاه از سیره و زندگانی حضرت آیتالله بهجت قدس سره)
🕋🕋🕋🕋🕋
کانال رسمی معاونت جامعه و مردم
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
ویژه ائمه محترم جماعات
https://eitaa.com/emam_jamaat
10.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#سیاسی
#تخریب_نظام
*📛 👆ده فرمانی که رسانههای دشمن 🇺🇸🇮🇱برای تخریب نظام مقـدس جمهوری اسلامی ایـران روی آن متمرکز هستند.*
🕋🕋🕋🕋🕋
کانال رسمی معاونت جامعه و مردم
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
ویژه ائمه محترم جماعات
https://eitaa.com/emam_jamaat
#عزت_ملی #مرزبندی_با_دشمن
#سبک_زندگی
#تحلیل_کننده
#جمعیت
✅ گزارشی از پشت پرده یک پرونده امنیتی در موضوع جمعیت
قسمت اول
🔶 سال ۱۳۳۷ (۱۹۵۸) را میتوان سرآغاز برنامههای تنظیم خانواده در ایران دانست.
🔸 در این سال «ستّاره فرمانفرمائیان» - شاهزاده قجر که در آمریکا مددکاری اجتماعی خوانده بود و سالها کارشناس رسمی سازمان ملل بود- از آمریکا به ایران بازگشت و با تأسیس آموزشگاه عالی خدمات اجتماعی، زمینه تربیت نیروی انسانی برای اجرای برنامههایی مانند تنظیم خانواده را ایجاد کرد.
🔸 وی «انجمن بهداشت و تنظیم خانواده ایران» را تأسیس کرد که بلافاصله به عضویت فدراسیون بینالمللی تنظیم خانواده (IPPF) درآمد.
🔸 او در دوران حضور در ایران و پس از آن سعی کرد که چهرهای ملی، وطنپرست و خیرخواه محرومان از خود نشان دهد. او هزینه فعالیتهایش را از آمریکا میگرفت و طبق سند افشا شده ویکی لیکس، حتی برای اینکه به نمایندگی از ایران در کنفرانس بینالمللی جمعیت شرکت کند، پول بلیت پرواز خود به مانیل را از سفارت آمریکا گرفته است. دانشگاه هاروارد این فرد به اصطلاح وطنپرست را به پاس خدماتش به آمریکا، در لیست «زنان تأثیرگذار تاریخ آمریکا» قرار داد!
🔸 به جز فرمانفرمائیان، دو نفر دیگر نیز مهمترین نقش را در اجرای پروژه تحدید نسل ایرانیان داشتند. یکی دکتر «امیرمنصور سرداری» و دیگری دکتر «شاپور راسخ».
🔸 سرداری، فراماسون و عضو رسمی لژهای «روشنایی» و «جویندگان کمال سقراط» بود. او بهایی بود و به شبکههای اسرائیلی داخل ایران کمک مالی میکرد.
سرداری که در آمریکا تحصیل کرده بود، در سال ۱۳۵۵ معاون امور جمعیتی و تنظیم خانواده وزارت بهداری و بهزیستی شد.
🔸 شاپور راسخ نیز که از پایه گذاران برنامه تحدید نسل در ایران به شمار میآید، یک بهایی متعصب بود و در تمام پرسشنامههای اداری، خود را علناً بهایی معرفی میکرد. او سه سال رئیس مرکز آمار ایران بود و از خرداد ۱۳۵۲ معاون امور نظارت و هماهنگی سازمان برنامه شد. او در سرشماری سال ۱۳۵۵ که تحت نظارتش انجام شد، سعی کرد که به هر طریق آمار بهائیان را چند برابر جلوه دهد و بهائیت را به عنوان بزرگترین اقلیت دینی ایران مطرح نموده و از شاه و دولت، رسمیت قانونی دریافت نماید. راسخ نیز مانند سرداری از ماسونهای نشاندار بود.
🔸 ورود این افراد و مانند آنها در موضوع جمعیت، شاخ و برگ شجره خبیثهای را نشان میدهد که ریشهاش در آمریکا بود.
تحدید نسل ایرانیان اینقدر برای آمریکاییها اهمیت داشت که شخص رئیسجمهور آمریکا آن را از شاه پیگیری میکرد؛ چنانکه شاه در ملاقات سال ۱۳۵۱ خود با «جرالد فورد» - رئیسجمهور وقت آمریکا- و «کیسینجر» در کاخ سفید از برنامه کنترل موالید ایران گزارش میدهد.
🔸 همچنین در اسفند ۱۳۵۳ که دکتر «هوشنگ انصاری» - وزیر وقت اقتصاد ایران- در کاخ سفید با فورد و کیسینجر جلسه دارد، فورد بلافاصله پس از خوشآمدگویی به هیئت ایرانی، از موضوع جمعیت میپرسد.
انصاری نیز در پاسخ میگوید: «رشد جمعیت ایران سالانه حدود سه درصد است؛ اما ما یک برنامهریزی داریم و امیدواریم که آن را کاهش دهیم.»
ادامه دارد...
🕋🕋🕋🕋🕋
کانال رسمی معاونت جامعه و مردم
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
ویژه ائمه محترم جماعات
https://eitaa.com/emam_jamaat