eitaa logo
امام حسین ع
17هزار دنبال‌کننده
389 عکس
1.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
کانال مداحی و شعر و سبک https://eitaa.com/emame3vom
مشاهده در ایتا
دانلود
4_6041894004688164391.mp3
4.48M
📻 بشنوید| : 📝 دلم اسیر شاه شهیدان 🎤 حاج محمد فراهانی 🕌 مجمع یاس کبود 📆 یکشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۰۸ 🚩 دلم اسیرِ شاهِ شهیدان یه روز سر من می شه نثارِ راه شهیدان نقش رو قلبم پرچم الله میون عالم پیچیده ذکر نصر من الله سینه ما پر از محن شد دوباره وقت پر زدن شد کبوترا بیاید که وقت پر زدن سید حسن شد -------- حسین حسین حسین حسین جان -------- میون دلها آه شهیدان تو رفتی پیش عموت ابالفضل ماه شهیدان همیشه بودی مست ابالفضل خوشا به حالت دستت و دادی دست ابالفضل اونکه تو چشماته حسینه میون اشکاته حسینه رو لب حزب الله تو این غم ذکر لثارت الحسینه حسین حسین حسین حسین جان .
👆 🏴 🎤✍ این شعر به عواطف مرتبط با شهدای اسلام و تشیع پرداخته است. تحلیل شعر را به صورت زیر می‌توان بیان کرد: 1⃣. عواطف و احساسات شعر با دلم اسیر شاه شهیدان آغاز می‌شود که نشان‌دهنده عشق و ارادت به شهدای اسلام و تشیع است. احساسات عمیق شاعر به وضوح در این ابیات مشهود است. 2⃣. تصاویر و نمادها - پرچم الله و ذکر نصر من الله: این نمادها نشان‌دهنده پیوند عمیق میان شهادت، ایمان و پیروزی در دین اسلام و مذهب تشیع هستند. - کبوترا: این تصویر به پرواز و آزادی اشاره دارد و نماد روح شهداست. 3⃣. محنت و سختی شاعر به پر از محن بودن سینه اشاره می‌کند که نشان‌دهنده درد و رنج‌هایی است که بر دل مؤمنان و پیروان اهل بیت (ع) در از دست دادن شهدای عزیز وارد شده است. 4⃣. عشق به ابالفضل العباس در بخش دیگری از شعر، به حضرت ابالفضل (ع) اشاره شده که نشان‌دهنده وفاداری و ارادت به این شخصیت بزرگ اسلامی و نقش او در ایجاد شوق شهادت بین کربلایی هاست. 5⃣. ذکر لثارت الحسینه عبارت لثارت الحسینه به معنای انتقام از ظلمی است که بر امام حسین (ع) و شهدای راه آن حضرت رفته، اشاره دارد و نشان‌دهنده عزم و اراده پیروان امام حسین برای ادامه راه و یادآوری قیام عاشورا است. 6⃣. تکرار نام حسین تکرار نام حسین (ع) در انتهای اشعار نشان‌دهنده اهمیت و مرکزیت آن حضرت در زندگی دینی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مردم مسلمان و شیعیان است و حاکی از عشق و ارادت به اوست. 🔴 نتیجه‌گیری شعر به‌خوبی احساسات عمیق مذهبی و اجتماعی را منتقل می‌کند و با استفاده از تصاویر و نمادها، ارتباط عاطفی با شهدای اسلام و تشیع را برجسته می‌سازد. این اثر نه‌تنها یادآور فداکاری‌ها و جانفشانی‌های شهیدان است بلکه دعوت به تداوم یاد و خاطره آن‌ها و ادامه مسیر ایشان است. .
. «والله عزیز ذوانتقام» خودت شوراندی آخر خشم فرزندان رستم را همان شب که شکستی حرمت این خاک و پرچم را چه باک از مرگ تا ما تشنه‌ی دیدار دلداریم که با این تشنه کامی‌ها گرفتیم آب زمزم را ولی بعد از شهادت همچنان دستان ما باز است ندیدی ضرب شست ناب طهرانی مقدم را؟ صدای اقتدار ماست یا تو؟ گوش کن قدری تو که کر میکنی با ادعایت گوش عالم را چه شب ها که غذای غزه رگبار مسلسل بود تو حالا نوش جان کن وعده‌ای این مشت محکم را هنوز آن انتقام سخت مانده، انتخابش کن چه ایامی؟ چه ماهی؟ فاطمیه یا محرم را..؟ .
. اینکه در جبهه ی مقاومت، همه با هم همدل هستند، به این دلیله که ما داشته هامون رو با دوستانمون به اشتراک میزاریم و بخل نداریم. همون موشک و پهبادی که خودمون داریم ، در اختیار کشور های حامی مقاومت گذاشتیم و این جلب اعتماد میکنه... چون هم برای هریک از کشور های جبهه ،بصورت مستقل ایجاد اقتدار می‌کنه و هم اقتدارِ کلی جبهه ی مقاومت رو بالا میبره. الحمدلله .
InShot_۲۰۲۴۱۰۰۲_۰۸۱۸۵۷۴۰۷.mp3
1.86M
خشم خدای جلیلیم و بـــــارش سجّیلیـــــم درپی فتـــــح دشمــن کابـــوس اسرائیلیـــم ماهــمه هستیم ســـربازان روح‌الله فاتـــــح و پیروزه پیکاره حــــزب الله اسرائیل از نقشه محوه ان‌شاءالله کجا دشمن برما حریف است(حیدر) مقصد ما قدس شریف است(حیدر) ✍🎙کربلایی‌ منتظران‌حضرت‌مهدی‌(عج) بهبهان
. خدایا ما از روی عصبانیت و چون زده، می زنیم، را محقق نکردیم . بلکه زدیم چون دستور و خواست تو بود. ما پیرو علیِ مرحب کش و عمربن عبدود کش هستیم و فقط در جهت رضای تو قصاص کردیم. ان شاءالله ............. ای مرحب خیبری برو، پیش میا با حال پریشانی و دلریش میا این حیدر کرار، امیر عرب است با سر به مصاف اجل خویش میا .
. اجتماعات ضد صهیونیست جهت استفاده مداحان عزیز ✍ نَصرُ مِنَ الله وَ فَتحٌ قریب... ای رژیم حرامیِ نا نجیب هستیم بر مظلومان یار و مجیب دادیم دیگر از کف صبر و شکیب مرگ به تو، دولت عالَم فریب موشک باشد بر دردِ ظلمت طبیب بِشنو از شیعه ی علی این نَهیب سر از تَنِتان می بُریم عَنقریب ای رژیم حرامی نا نجیب ما شیعیان حضرت حیدریم فداییان دین پیغمبریم لبنان و غزه را یار و یاوریم با حزب الله همیشه همسنگریم فداییان لشکر رهبریم جنگ آوریم و فاتح خیبریم مقاومت را یار و همسنگریم منتظران نبردِ آخریم راه امام و آقا باشد همین مرحبا بر مؤمنات و مؤمنین ولای حیدر باشد حصنی حصین اسلام آید به جنگِ کافرین حیران بماند گنبد آهنین حرامزاده های پستِ بی دین نابود گردند آن زمان بِلیَقین آید سپاهِ امیرَ المؤمنین 👇
. پیروز است سپاهی ارتشی از شما ممنونیم با این پیروزی‌ها به شما مدیونیم ذکر ما امروز است حزب‌الله پیروز است تشکر تشکر تشکر تشکر ۲ رزمندگان ما تا محشر جاویدید مردان غیور و مایه ی امیدید ذکر ما امروز است حزب‌الله پیروز است تشکر تشکر تشکر تشکر ۲ اسرائیل آمریکا ما مرد نبردیم با عنایات حق ما پیروز می‌گردیم ذکر ما امروز است حزب‌الله پیروز است تشکر تشکر تشکر تشکر ۲ به زودی فلسطین از بند گردد آزاد ریشه کن می‌گردد کفر و ظلم و بیداد ذکر ما امروز است حزب‌الله پیروز است تشکر تشکر تشکر تشکر ۲ ظلم و کینه‌هاشان در عالم مشهود است با دعای امت اسرائیل نابود است ذکر ما امروز است حزب‌الله پیروز است تشکر تشکر تشکر تشکر ۲ پیروز میدانید زین خبر خرسندیم در بین این عالم دیگر سربلندیم ذکر ما امروز است حزب‌الله پیروز است تشکر تشکر تشکر تشکر ۲ اگرچه شهیدان در خون آرمیدید به نزد فاطمه محشر رو سپیدید ذکر ما امروز است حزب‌الله پیروز است تشکر تشکر تشکر تشکر ۲ دشمنان بدانند رهرو حیدریم تا لحظه ی آخر در خط رهبریم ذکر ما امروز است حزب‌الله پیروز است تشکر تشکر تشکر تشکر ۲ ۲ @yaghubianreza .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. اجتماعات ضد صهیونیست جهت استفاده مداحان عزیز ✍ ما تَرَکناکَ یَابنَ الْحُسین... ای به ما دلبر و نور عین ای زِ نسل شه عالمین ما تَرَکناکَ یَابنَ الْحُسین لبیک یا خمینی، لبیک یا حسین است خامنه ای رهبر، ضیاء هر دو عین است ما تَرَکناکَ یَابنَ الْحُسین... تکیه گاهی به مستضعفان مقتدر هستی و مهربان بر سرت دست صاحب زمان نایب عامِ مهدی، امام و رهبر ما ای جانِ ما فدایت، سیّد و سَرورِ ما ما تَرَکناکَ یَابنَ الْحُسین... مثل آرمان و روحُ الَّهیم پیروِ راهِ نَصرُ الَّهیم ما فدایی ثارُ الَّهیم در مکتبت گرفتیم، درس صبر و سعادت راه فداییانت، باشد راهِ شهادت ما تَرَکناکَ یَابنَ الْحُسین... .👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. برخیز ز جا نمانده راهی تا قدس مقصود همین است همین تنها قدس همراه تمام می گیریم در روز شکوه ، عکس سلفی با قدس .
. تقدیم به یمنِ مظلوم و مقتدر نه باج می دهد امروز دشمنان دنی را نه التفات کند هجمه و فرافکنی را در این زمان که شیوخ عرب ذلیل نشستند بنارم این جگر و جرئت مثل زدنی را غلاف کرده شیاطین مقابل یمنی که کمی به رقص در آورده خنجر یمنی را به دستِ خالی و قلبی پر اعتقاد شکستند ز دشمنان خود آن دست و پنجه چدنی را ببین چگونه محقق نموده اند به عالم در اوج همّتشان کارهای ناشدنی را بدون ترس به قلب سپاهِ خصم زدند و رقم زدند به جرئت مسیر خط شکنی را به جرئت علوی شان، به خاتم یمنی شان شکسته اند به غیرت، طلسم اهرمنی را کجا ز جنگ هراسد؟ کجا ز مرگ بترسد؟ کسی که داشته باور "فمن یمت یرنی" را .
. 🔴 اقامه نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله خامنه ای خواهد بود 🔹 محمد امین توکلی زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از تمهیدات ویژه شهرداری پایتخت در برگزاری نماز جمعه تاریخی این هفته به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز جمع آوری کمک‌های مالی مردم در راستای تقویت جبهه مقاومت خبر داد. .
‌.👆 با لشکری از شکوه پرواز کنید این خاک عزیز را سرافراز کنید با ذکر شریف یا علی برخیزید جنگی به شکوه خیبر آغاز کنید ✍🏻 🏷 🇮🇷 .
. دعای ملت غمدیده کی محتاج آمین است؟ گریبان گیر سقفِ آهنین، آه فلسطین است اگر چه کاممان را تلخ کرده داغ نصرالله خبرها حاکی از خوشحالی غزه‌ست، شیرین است خبر پیچیده در هر کوی و برزن، باز هم دشمن شمار کشته ها را می‌کند پنهان، شکست این است چنان خالی شده دیوار ندبه، جشن سال نو که باید گفت نامش بعد از این دیوار نفرین است اگر دنیا دمادم جنگ اگر دنیا سراسر سنگ همیشه یاری مظلوم ما را راه و آئین است ✍ ..
.👆 : هیچ شبی نیست که ما نخوابیم و به شما فکر نکنیم.... این جنگ را شما شروع میکنید اما پایانش را ما ترسیم میکنیم... .
4_5897765777091597499.mp3
6.27M
علیه‌السلام ضربه رو برم چه بی‌تردیده یه غضب کنه زمین لرزیده تو جمل صدای جیغ و ناله واسه کیه انقده ترسیده چه یلی به‌به ضرب الأجلی به‌به دست و سر میزنه بی‌معطلی به‌به پای هر ضربش دائم وسط میدون سینشُ میده جلو میگه علی به‌به نعره‌هاش جلیه به‌به عجب یلیه این صدای غرش شیر نرِ علیه عین بی‌عقلیه جنگیدن باهاش یه تنه کل سپاه والی الولیه "یا حسن یا مولا" طلحه بدجوری شده آشفته داره سکته می‌کنه می‌افته وقتی که حسن می‌تازه حیدر مطمئنا به حسینش گفته صدر زین به‌به میزنه کمین به‌به داداشت حسن چه می‌کنه ببین به‌به می‌بینی حالا قطع بر یقین بابا شتر عایشه می‌خوره زمین به‌به انقده دلیره دشمنُ کرده خیره نحوه‌ی جنگیدنش خدایی بی‌نظیره داره هی نشون میده که اومده به میدون انتقام سیلی فاطمه رو بگیره "یا حسن یا کریم" .
. 📚مصباح المتهجد أَسْتَغْفِرُ اللَّهَ الَّذِي لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ الرَّحْمَنُ الرَّحِيمُ ذُو (ذَا) الْجَلاَلِ وَ الْإِكْرَامِ‏ وَ أَسْأَلُهُ أَنْ يَتُوبَ عَلَيَّ تَوْبَةَ عَبْدٍ ذَلِيلٍ خَاضِعٍ فَقِيرٍ بَائِسٍ مِسْكِينٍ مُسْتَكِينٍ مُسْتَجِيرٍ لاَ يَمْلِكُ لِنَفْسِهِ نَفْعاً وَ لاَ ضَرّاً وَ لاَ (مَوْتاً وَ لاَ حَيَاةً وَ لاَ نُشُوراً)  .
. مدح حضرت (ع) جان ناقابل من باد به قربان علی همه عالم به فدای لب خندان علی مالک و قنبر و سلمان و ابوذر بودند همه دیوانه ی سیمای درخشان علی ابر و باد و مه و خورشید،تمام افلاک همگی جان به کف وگوش به فرمان علی روزگاریست سرسفره ی مولا هستم پدرم داده مرا لقمه ای ازنان علی هرکجاهم گره کور به کارم افتاد درهمان لحظه زدم دست به دامان علی مطمئنم که جنان ،نیست دل انگیز تر از حرم و گنبد و گلدسته و ایوان علی شاید اینگونه به زهراش سفارش فرمود فاطمه، جان منی، جان تو و جان علی (بهار) .
. ما و امثال ما ، تا پای جان پای این نهضت ایستاده ایم ... کلا اهل غلو نیستیم.... اگه میگیم شهادت طلبیم ، به واقع از تهدیدهای احدی نمی ترسیم. پس از چهل و اندی سال، دشمنان ما، هنوز ما را نشناخته اند... ! گویا آنان نیز ،یاوه گویان بزدلِ توئیتری و ... را کل مردم ایران فرض کرده اند. حال آنکه ما مردان و زنانِ کف میدانِ حماسه ایم. و سالهاست که میگوییم "خرمشهرها در پیش است" و هربار هم پای اعتقادمان خونها داده ایم. خدا کند که دشمن ما را محک نزند..وگرنه شیرانِ امیرالمؤمنین، حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد. ان شاءالله .