چهره زیبای یک فاجعه
https://youtube.com/watch?v=hCuNGjv1lAw&si=n4YiWGDm5fYei3lX
زیباسازی شهری به قیمت نابودی سرزمینی،
عباس رسول زاده بیدگلی هستم، کارشناس ارشد آبخیزداری، با شما درد دل می کنم، از سو مدیریت منابع آبی و نابودی سرزمینی بدست کسانی که پاسخگو نیستند
بیایید همه با هم نه_به_کاشت_چمن را در کاشان و آران و بیدگل، فریاد بزنیم و به یک مطالبه فوری بدل کنیم
@emanation
28.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زیباسازی شهری به قیمت نابودی سرزمینی،
عباس رسول زاده بیدگلی هستم، کارشناس ارشد آبخیزداری، با شما درد دل می کنم، از سو مدیریت منابع آبی و نابودی سرزمینی بدست کسانی که پاسخگو نیستند
بیایید همه با هم نه_به_کاشت_چمن را در کاشان و آران و بیدگل، فریاد بزنیم و به یک مطالبه فوری بدل کنیم
https://www.youtube.com/@abbasrasoulzadehbidgoly
https://t.me/sonbakorganicfarm
https://www.instagram.com/sonbakorganicfarm
https://eitaa.com/emanation
30.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زیباسازی شهری به قیمت نابودی سرزمینی،
عباس رسول زاده بیدگلی هستم، کارشناس ارشد آبخیزداری، با شما درد دل می کنم، از سو مدیریت منابع آبی و نابودی سرزمینی بدست کسانی که پاسخگو نیستند
بیایید همه با هم نه_به_کاشت_چمن را در کاشان و آران و بیدگل، فریاد بزنیم و به یک مطالبه فوری بدل کنیم
https://www.youtube.com/@abbasrasoulzadehbidgoly
https://t.me/sonbakorganicfarm
https://www.instagram.com/sonbakorganicfarm
https://eitaa.com/emanation
17.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خانه
گالری مریم، میزبان اثار هنرمندان کاشان.
استاد #علی_وفائی_نژاد با ارائه سه کار در این گالری با موضوعیت محوری خانه، در این نمایشگاه شرکت نموده است.
@emanation
---------
خانه ام آتش گرفته ست ،
آتشی جانسوز
هر طرف می سوزد این آتش
پرده ها و فرشها را ، تارشان با پود
من به هر سو می دوم گریان
در لهیب آتش پر دود
وز میان خنده هایم تلخ
و خروش گریه ام ناشاد
از دورن خسته ی سوزان
می کنم فریاد ، ای فریاد ! ی فریاد
خانه ام آتش گرفته ست ، آتشی بی رحم
همچنان می سوزد این آتش
نقشهایی را که من بستم به خون دل
بر سر و چشم در و دیوار
در شب رسوای بی ساحل
وای بر من ، سوزد و سوزد
غنچه هایی را که پروردم به دشواری
در دهان گود گلدانها
روزهای سخت بیماری
از فراز بامهاشان ، شاد
دشمنانم موذیانه خنده های فتحشان بر لب
بر من آتش به جان ناظر
در پناه این مشبک شب
من به هر سو می دوم
گریان ازین بیداد
می کنم فریاد ، ای فریاد ! ای فریاد
وای بر من، همچنان میسوزد این آتش
آنچه دارم یادگار و دفتر و دیوان
و آنچه دارد منظر و ایوان
من به دستان پر از تاول
این طرف را می کنم خاموش
وز لهیب آن روم از هوش
ز آندگر سو شعله برخیزد، به گردش دود
تا سحرگاهان، که می داند که بود من شود نابود
خفته اند این مهربان همسایگانم شاد در بستر
صبح از من مانده بر جا مشت خاکستر
وای، آیا هیچ سر بر میکنند از خواب
مهربان همسایگانم از پی امداد ؟
سوزدم این آتش بیدادگر بنیاد
میکنم فریاد ، ای فریاد ! ای فریاد
#مهدی_اخوان_ثالث