eitaa logo
مسجدآیت‌الله‌املایی/کانون‌فرهنگی–قرآنی‌مسجدقائمیه
324 دنبال‌کننده
5.6هزار عکس
5.7هزار ویدیو
249 فایل
✔ارتباط با مسئول کانال: @emlaeeadmin ✔هرگونه کپی‌برداری از کانال کاملاً آزاد و بدون اشکال شرعی می‌باشد. 🔸️ اخبار و مطالب مذهبی 🔹️ اطّلاع‌رسانی مراسمات مذهبی 🔸️ ارائه مطالب (متن و کلیپ‌های کوتاهِ صوتی و تصویری) با موضوعات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 واکنش حجت الاسلام رفیعی به توهین به محضر امام رضا(ع): اهانت‌کنندگان به (ع) قطعا زمین می‌خورند. 🆔 @emlaee
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌فضای مجازی اصلاً محل تهدید نیست! محل فرصت است! اما در زمان طلایی خویش! مثل عمار، نامت را جزو مجاهدین در راه خدا ثبت کن. به عنوان مثال تولید و انتشار محتوای کوتاه و ساده، با محوریت ابعاد ممتاز شخصیتی و سیره‌ی زندگی امام رضا علیه‌السلام به زبانهای مختلف 👌 علیه السلام 🆔 @emlaee
هدایت شده از پاسخ به شبهات فجازی
4_5843894758212111178.pdf
14.47M
📄 فایل PDF کتاب «تکنیک‌های عملیات روانی در حوزه رسانه و خبر» نگاشته احمد قدیری 🆔 @shobhe_shenasi
🔴مقام معظم رهبري:«اين شهداي چهارگانه (اماني، هرندي، نيك نژاد، بخارائي) شايد اين تعبير دربارة آنها درست باشد كه بگوئيم نورالله في ظلمات الارض بودند ♦️به هرحال اينها ستارگان و برجستگاني بودند كه در راه خدا رفتند. راهي را انتخاب كردند و نتيجه اين شد كه مشاهده مي كنيد يعني حاكميت اسلام در دوران سيطره كفر و استكبار بر عالم چيزي كه به افسانه شبيه است. ♦️ اين شهداي چهارگانه حقيقتاً در دوران ظلمات نور خدا بودند كه درخشيدند، فضا و دلها را روشن كردند، راه را به خيلي ها نشان دادند.» 🌹سالروز شهادت ✍قرارگاه سایبری و مجازی مردم پایه نواب صفوی (آرکا)؛ جهاد تبیین🇮🇷 اخبار و تحلیل های دقیق را با ما دنبال نمایید👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1212350481Cb12c1d055f
هدایت شده از حوزه انقلابی
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 جناب آقای به داد این طلبه و امثال ایشان برسید ▪️راجع به موارد اشاره شده در فیلم، اقدامات لازم جهت احقاق حقوق بخش قابل توجهی از زندانیان را فراهم کنید. 🔶البته پاسخگویی و عذرخواهی از محضر و مردم عزیز هم به قوت خود باقیست 📢انتشار حداکثری 🆔@howzehenghelabi
🔴 پشت پرده یک استعفاء/ پرچم دار بیشترین تحول مدیریتی چرا استعفا داد؟ دکتر حجت عبدالملکی از جوانان گام دوم انقلابی بود که جسورانه سکان مدیریتی یک وزارت خانه مهم و راهبردی را بدست گرفت . وزارت خانه ای که در دولت روحانی سهم امنیتی های چپ و هولدینگ ها و شرکت های بزرگ اقتصادی آن پشتوانه جریانات رسانه ای اصلاحطلبان و غربگرایان بود. بدون تردید شخم زدن این وزارت خانه مهم با هزاران شرکت و کارخانه و هولدینگ اقتصادی توسط وزیر جوان هزینه سنگینی به قیمت کنار رفتن ایشان را بدنبال داشت. عبدالملکی هم کارآمد بود و هم جهادی و تحول خواه ، اما سرشاخ شدن با اختاپوس های چمبره زده بر هولدینگ های بزرگ اقتصادی کشور هزینه سنگینی داشت. نکته جالب ماجرا اینجاست مافیای پنهان مخالف دولت رئیسی با زیرکی سعی دارد فشارها برای استعفای وزیر جوان را متوجه شخص مخبر معاون رئیسجمهور کنند تا جایگاه وی را هم میان طرفداران دولت متزلزل کنند. اما یک نکته کلیدی که هوشیاری دولت را میطلبد. در میان وزرای دولت رئیسی ،دکتر عبدالملکی تنها وزیری بود که بیشترین تغییرات مدیریتی را انجام دادند و طیف وسیعی از جوانان توانمند و انقلابی را بر کرسی های راهبردی مدیریتی نشاند و بصورت انقلاب تعداد زیادی از مدیران فاسد بجای مانده از دولت قبل را برکنار کرد. اکنون که دولت نتوانست از اقدامات تحول خواهانه وزیرجوانش خوب حمایت کند ، لازم است از جوانان انقلابی گمارده شده در این وزارت خانه راهبردی حمایت بعمل بیاورد . بدون تردید اینگونه برخوردها و کنارگذاشتن جوانان انقلابی که برای اصلاح امور مملکت به میدان آمده اند اگر تداوم یابد آسیب های جدی در کاهش سرمایه انسانی موثر و توانمند انقلاب خواهد داشت.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ اتفاقات بعد از استعفای وزیر کار و چند نکته مهم حاج آقا حسینی
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 نظر مراجع تقلید درباره شهادت به ولایت در اذان و اقامه چیست؟ 🔸 شهادت به ولایت و امامت حضرت امیرالمؤمنین علی‌بن‌ابی‌طالب (علیه‌السلام) در اذان و اقامه نماز، در زبان فقهای گران‌قدر به شهادت ثالثه مشهور است و پس از اقرار به یگانگی خداوند متعال و رسالت نبی مکرم اسلام با عبارات مختلفی همچون «أشهَدُ أَنّ عَلیاً ولی الله»، «أشهَدُ أَنّ عَلیاً اَمیرالمؤمنین حقاً» و «أشهَدُ أَنّ عَلیاً حُجَّةُ الله» صورت می‌گیرد. 🔸 جدای از اینکه پیشینه اقرار به شهادت ثالثه در اذان و اقامه نماز خود موضوعی تاریخی بوده که در برخی از کتب تاریخی منعکس شده است، نزد فقهای عظام بحثی فقهی به شمار می‌‌آمده، از این رو احکام آن در کتب فقهی این بزرگان آمده است. بزرگان تشیع براین باورند که شهادت ثالثه در اصلِ تشریع اذان نبوده است، اما به لحاظ حکم فقهی آن اختلاف نظر وجود دارد. 🔸 برخی گفتنِ آن را جایز ندانسته‌‌اند، همانند شیخ صدوق و شیخ طوسی در برخی از کتب خود؛ برخی گفتن آن را بدون قصد جزئیت جایز میدانند، همانند بسیاری از فقهای معاصر؛ در برخی از موارد نیز امری مطلوب خوانده‌‌اند و گفتن آن را به قصد استحباب مطلق جایز می‌دانند، بلکه آن را در مواردی و با وجود شرایطی از آن جهت که از شعائر ایمان و نماد تشیع است، واجب می‌دانند. تعدادی نیز مدعی آن هستند که شهادت ثالثه از اجزاء مستحب اذان و اقامه است، همانند مرحوم مجلسی اول در کتاب بحار الانوار. 🔻 نظر مراجع تقلید معاصر: ▫️- حضرت امام خمینی (ره): «اَشْهَدُ انَّ‌ عَلِیاً وَلِی‌ اللّٰهِ‌» جزء اذان و اقامه نیست ولى خوب است بعد از «اَشْهَدُ انَّ‌ مُحَمَّداً رَسُولُ‌ اللّٰهِ‌» به قصد قربت گفته شود. ▫️- حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: گفتن «اَشْهَدُ اَنَّ عَلِیّاً وَلیُّ اللهِ» به عنوان شعار تشیّع خوب و مهم است ولی جزء اذان و اقامه نیست و باید به قصد قربت مطلقه گفته شود. ▫️- حضرت آیت‌الله سیستانی: «أَشْهَدُ أنَّ‌ عَلِیاً وَلى الله» جزء اذان و اقامه نیست، ولى خوب است بعد از «أَشْهَدُ أنَّ‌ مُحَمَّداً رَسُولُ‌ الله» به قصد قربت گفته شود. ▫️- حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی: «اَشْهَدُ أَنَّ عَلِیاً وَلِىُّ اللّٰهِ‌» (یعنى گواهى مى‌دهم که على ولىّ خدا بر همه‌ی خلق است) جزء اذان و اقامه نیست، ولى خوب است بعد از «اَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّداً رَسُولُ اللّٰهِ‌» به قصد تبرّک گفته شود، لکن به صورتى که معلوم شود جزء آن نیست. ▫️- حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی: سزاوار است پس از «أشهد أنّ‌ محمداً رسول الله» به قصد تبرّک و تیمّن، شهادت به ولایت و امامت بلافصل حضرت امیرالمؤمنین و سایر معصومین (علیهم السلام) به نحوى که جزو اذان و اقامه محسوب نگردد، ذکر شود. و بى‌تردید اگر در شرایطى ترک این شهادت موجب تضعیف ولایت و تشیع گردد، ذکر آن لازم است. ▫️- حضرت آیت‌الله وحید خراسانی: «اشهد انّ‌ علیا ولیّ اللّه» جزء اذان و اقامه نیست، ولى چون ولایت آن حضرت مکمّل دین است، شهادت به آن در هر حال و از جمله بعد از «اشهد انّ‌ محمّدا رسول اللّه» از أفضل قربات است. ▫️- حضرت آیت‌الله سبحانی: «اَشْهَدُ انَّ‌ عَلِیاً وَلِی‌ اللّٰهِ‌» جزو اذان و اقامه نیست ولى خوب است بعد از أَشْهَدُ أَنَّ‌ مُحَمَّداً رَسُولُ‌ اللّهِ‌ ، به قصد قربت مطلقه و زینت اذان و اقامه گفته شود. ▫️- مرحوم حضرت آیت‌الله خوئی: «اَشْهَدُ انَّ‌ عَلِیاً وَلِی‌ اللّٰهِ‌» جزء اذان و اقامه نیست، ولى خوب است بعد از "أشهد أن محمداً رسول الله" به قصد قربت گفته شود. ▫️- مرحوم حضرت آیت‌الله بهجت: بعید نیست مستحب بودن اقرار به ولایت امیر المؤمنین على بن ابى طالب - علیه السّلام - در اذان، در صورتى که به نیت مطلوب بودن گفته شود. ▫️- مرحوم حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی: جزو اذان و اقامه نیست ولى خوب است بعد از اشْهَدُ انَّ‌ مُحَمَّداً رسُولُ‌ اللّٰهِ‌ به قصد قربت گفته شود. ▫️- مرحوم حضرت آیت‌الله میرزا جواد تبریزی: شهادت بر ولایت على علیه السلام و اولاد طاهرینش جزء اذان و اقامه نیست، لکن شعار شیعه شده است، در اذانى که در مجامع عمومى گفته مى‌شود نباید شهادت بر ولایت ترک شود، اما در حال فرادى و مثل آن، ترک کردن مانعى ندارد، و الله العالم. ▫️ - مرحوم حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی: «أَشْهَدُ أَنَّ‌ عَلِیاً وَلِى الله» جزو اذان و اقامه نیست، ولى خوب است بعد از «أَشْهَدُ أَنَّ‌ مُحَمَّداً رَسوُلُ‌ الله»، به قصد قربت گفته شود. 💻 @Khamenei_ir