eitaa logo
انقلابِ قَلم
377 دنبال‌کننده
625 عکس
137 ویدیو
48 فایل
✔️ مجالی برای نقد،تبیین و تحلیل ارتباط با ما: @Admin7181
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شهید محسن فخری زاده 🔺انتشار به مناسبت سالگرد شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی، سردار محسن فخری‌زاده @enqelabeqalam_ir
500 شاهد عادل برای یک ماسون.pdf
214.8K
🔹آنچه در این مقاله مطالعه می‌فرمایید: ساده‌اندیشی است اگر کسی فکر کند که ماسون‌ها هر چند خود را مسلمان، مسیحی، یهودی و یا پیرو هر مسلک و مذهب دیگری بنامند، به دین و مسلکی اعتقاد دارند. ماسون‌ها سرباز اردوگاه نظام سلطه‌ هستند و هر چند شناسنامه ایرانی، مصری، اروپایی یا آفریقایی داشته باشند، حتی به سرزمین مادری خود هم هیچ تعلق خاطری ندارند. آنها جماعتی برگزیده از میان نخبگان هنرمندان و یا صاحبان ثروت و قدرتند که در ازای به فراموشی سپردن دین و ملت و ملیت خود، تبدیل به چرخ دنده‌های ماشین نظام سلطه‌ای می‌شوند که بر کرسی‌های قدرت و ثروت و شهرت تکیه ‌زده‌اند و اگر به مسجد و کلیسا و کنیسه و یا هر معبد دیگری هم می‌روند و یا در برابر سرود ملی و پرچم کشورشان به احترام می‌ایستند، تنها از سر فریب و نیرنگ است. 🖌 استاد حسن ابراهیم زاده @enqelabeqalam_ir
چرا فرانسوی ها از چادر می ترسند؟.pdf
178.3K
🔹 آنچه در این مقاله مطالعه می‌فرمایید: وقتی طرح ممنوعیت حجاب در مدارس و دانشگاه‌های فرانسه تصویب شد و این کشور تلاش کرد تا دیگر کشورهای اروپایی را هم به تصویب و اجرای آن ترغیب کند؛ این پرسش ذهن بسیاری از سیاستمداران و اندیشمندان جهان را به خود مشغول کرد که چرا کشوری که خاستگاه انقلاب کبیری بود که شعار آزادی و برابری را سر داد و از آن به مهد دموکراسی غربی یاد می‌شود، باید پیشگام حرکتی شود که حاضر به پرداخت هزینه سنگین نمایاندن برخود دوگانه غرب با مفاهیم آزادی باشد؟ 🖌 استاد ملکشاهی @enqelabeqalam_ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📝 | آشنایی با موضوع «بسیج‌ مستضعفین» در بیانات رهبر انقلاب 🔻 رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با بسیجیان تأکید کردند: «بسیج یک فرهنگ است، بسیج یک گفتمان است، بسیج یک تفکّر است... این فرهنگ عبارت است از خدمت بی‌تظاهر و بی‌توقّع به اجتماع و به کشور؛ این خیلی مهم است. » ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ 🔹حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «بسیج‌» را یک عنصر زاینده و از ابتکارات با برکت امام خمینی (ره) دانسته و درباره‌ي ابعاد مختلف فرهنگ بسیجی، حفظ و تعمیق ارزش‌های معنوی بسیجیان، ثمرات بسیج و وظایف گوناگون آن، نکات و توصیه‌های مهمی را بیان نموده‌اند. 🔺 رسانه KHAMENEI.IR جهت آشنایی هر چه بیشتر مخاطبین عزیز با ابعاد این بحث، مجموعه فیش‌های موضوعی بیانات رهبر انقلاب درباره‌ی «بسیج مستضعفین» را منتشر می‌کند. 🏷 در بخش «جملات برگزیده» هم جملات کلیدی و مهم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره‌ی این موضوع آورده شده است. 🔍 فیش‌های موضوعی «بسیج مستضعفین»: https://farsi.khamenei.ir/newspart-index?tid=1614&npt=12#110465 🔍 فیش‌های جملات برگزیده‌ی «بسیج‌ مستضعفین»: https://farsi.khamenei.ir/newspart-index?tid=1614&npt=2#111348
هدایت شده از مدرسه تاریخ و سیاست
❓ ⁉️ در آمریکا نیمی از جمعیت تا سال ۱۹۶۵ نمی توانستند از حق قانونی خود در رأی دادن استفاده کنند؟ 📗 کتاب ، صفحه ۳۷۶ 💠مدرسه تاریخ و سیاست💠 https://eitaa.com/joinchat/1921122337C707de1ac32
🔴🔴 بیانیه میرحسین موسوی نسبت به پوشش مردان و زنان بخشنامه مهمی از سوی نخست وزیر (وقت) در تاریخ 4 اردیبهشت 64 به کلیه وزارتخانه‌ها، موسسات و سازمان‌های دولتی و نهادهای انقلابی صادر گردید که پی‌گیری و اجرای دقیق آن نقش موثری در محو و مهار آثار و نمودهای فساد و بدحجابی در جامعه خواهد داشت. در قسمتی از بخشنامه مذکور چنین آمده است: «مقتضی است به پیروی از امت حزب الله حجاب اسلامی در محیط کلیه دستگاه‌های اجرایی با دقت مراعات گردد و با کارکنان متخلف مطابق قانون رسیدگی به تخلفات اداری برخورد قاطع نمایند. طبیعی است انجمن‌های اسلامی کلیه وزارتخانه‌ها، موسسات دولتی و وابسته به دولت و نهادهای انقلاب اسلامی به این امر خطیر نظارت و مراقبت کامل نموده و گزارش امر را در اختیار بالاترین مقام اجرایی دستگاه مربوطه قرار دهند تا اقدام مقتضی معمول گردد. برادران وزیر، مسئولیت مستقیم اجرای مفاد این بخشنامه را بعهده خواهند داشت.» در همین رابطه فرم پوشش خواهران نیز طی جلسات هماهنگی پیگیری رعایت حجاب اسلامی که به تصویب نمایندگان تام‌الاختیار وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی رسیده بود از سوی نخست وزیر جهت رعایت به کلیه کارمندان و کارکنان دستگاه‌های دولتی و به شرح زیر ابلاغ گردید: الف) مانتو و شلوار مدل ساده، گشاد و بلند از پارچه ضخیم و یک رنگ. ب) مانتو و شلوار مورد استفاده از رنگ‌های سنگین انتخاب گردد. رنگهای سرمه‌ای، طوسی و مشکی ارجح است. ج)از مقنعه جلو بسته و مدل ساده و یکرنگ و بدون هرگونه تزیین، در رنگ‌هایی که جلب توجه نکند و تقلیدی از فرهنگ غرب نباشد، استفاده شود. د) کفش از مدل ساده یا پاشنه معمولی مناسب جهت محل کار با رنگهای مناسب باشد. ه) جوراب با رنگهای سنگین و) عدم استفاده از زیور آلاتی که در شأن خانمهای کارمند نیست و عدم استفاده از هرگونه لواز آرایشی. ضمناً پوشش برادران کارمند نیز ساده، معمولی، آستین بلند و آزاد باشد، بطوریکه تقلید از فرهنگ غرب نبوده و در شأن آقایان کارمند باشد!! (نگاهی کوتاه بر اهم رویدادهای انقلاب، واحد مطالعات و تحقیقات، معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ص 113 و 114 – چاپ اول پاییز 1370) @enqelabeqalam_ir
🗒 چشم فتنه قلم را کور کنید، طلبه حوزه علمیه قم و دانش آموخته کارشناسی ارشد اندیشه سیاسی در اسلام در آستانه سالروز ارتحال فقیه مجاهد مرحوم علامه مصباح یزدی رحمت الله علیه فَإِنِّي فَقَأْتُ عَيْنَ اَلْفِتْنَةِ / من چشم فتنه را از حدقه در آوردم (کور کردم) / نهج البلاغه خطبه 93 این جمله حماسی و غرور انگیز درباره ماجرای و حوادث دوران خلافت حضرت امیر علیه السلام است. ما از کلمه فتنه ، حوادث میدانی و شورش و آشوب به ذهنمان می رسد ولی فتنه به معنای _ غبار آلود شدن و بهم ریختگی فضا_ می تواند با چرخش قلم رخ بدهد،حتی اگر نتیجه ای در کف میدان نداشته باشد. یعنی آن که آدم قداست مداد _ جوهر_ را فراموش می کند و حقد و کینه و جهالت و حماقت را یکسره در چند سطر خرج می کند و سفید را سیاه یا برعکس جلوه می دهد. فتنه قلم یعنی کسی که کمترین آشنایی با و و و ندارد،با سخیف ترین تعابیر،،،،صاحب نظر در مسائل اساسی اسلام و مصداقی برجسته از بندگان صالح خدا را منفورترین افراد بنامد و حقد و کینه هایی در طراز اهل بدر و خیبر را با سرانگشت جهالتش انتشار بدهد. او و هرکسی که این چنین مسلکی دارد باید سزای آلوده ساختن قلم و از آن بالاتر مسموم کردن ذهن آدم ها را بدهد و برخورد شدید قضایی انتظاری نابجا نیست بلکه لازمه است و نمی تواند و نباید انتساب به شهید و شهادت یا همنشینی با مانع از اجرای قانون بشود. اما مهمتر از این ، وظیفه قلم به دستان متعهد است که فتنه قلم را با قلمی کردن جلوه های ناپیدا و ناشنیده از شخصیت های ارزشمند دینی جبران کنند. اشکال کار ما این است که در زمان زندگی دانشمندان و ، به دلیل حجاب حیات یا هر عذر دیگری ، ارزش افزوده زندگی این افراد را در مقابل چشم جامعه قرار نمی دهیم یا به سستی از کنارش عبور می کنیم. دوست و دشمن باید بدانند که زندگی یک عالم فرزانه مانند ، در موضع گیری های سیاسی _ به معنای حداقلی و جناحی اش_ خلاصه نمی شود. چقدر زشت و زننده است که یک جوان دور از آبادی و بی بهره از نَفَس و کلام مرحوم آقای مصباح، تمامی عمر هشتاد و چند ساله او را با حمایت از یک جبهه سیاسی مساوی کند و کینه های جناحی خود را بر تشخیص تکلیفی که از جانب یک صورت گرفته است غلبه بدهد و حتی این قدر متوجه نباشد که فهم تکلیف برای کسی که زندگی و جوانی اش را نه در پهنای باند مجازی بلکه در خط به خط کلمات آیه و روایت هزینه کرده است به مراتب آسان تر و البته ارزشمند تر است از فردی که تنها با غلیان احساس و هیجان تکلیفی را برای خودش تشخیص داده است. اگر یک عالم فرهیخته در حد و اندازه آیت الله مصباح هیچ کار دیگری جز تشخیص تکلیف و حمایت از یک فرد یا جریان انجام نداده باشد،باز نمی توان این را با کنش یک آدم عادی مقایسه کرد. بگذریم... جفای بزرگ در حق محمد تقی مصباح یزدی رضوان الله علیه آن است که کمتر کسی بداند لذت نشستن پای درس اخلاق او که در عین شیوایی بیان، حاوی پرمغزترین آموزه های بود هرگز از یاد نمی رود و با یادآمدن محروم شدن از هر جلسه ای که از دست رفته است آهی از نهاد برمی خیزد. پیرمردی که با تحمل رنج پیری و عوارضش اما در نهایت فروتنی هرشب خود را به محل می رساند و بی توجه به آن که عدد مخاطبانش کم است یا زیاد،بهترین دریافت هایش از را ارائه می کرد. ما جفا کرده ایم و جفا می کنیم که از آنچه دیده ایم و شنیده ایم نمی نویسیم و اجازه می دهیم تا فتنه قلم نشر پیدا کند و چهره ای ناموزون از زندگی و زمانه اسلام شناسان حقیقی به جامعه تحویل داده شود. باید آنقدر صفحه کاغذ _ حقیقی و مجازی _ را از شرح حال حقیقی امثال آیت الله مصباح پر کنیم تا کسی به خودش اجازه ندهد که از روی جهالت یا با اشاره و هدایتِ ، نورانیت ظاهر و باطن عالمان دینی را به لایک های عاری از ارزش بفروشد و بعد از آن که وانمود می کند پشیمان است همچنان نیش بزند و چنین القا کند که من عذرخواهی کردم اما شما باور نکنید! در فتنه قلم باید چشم فتنه را کور کرد و از حدقه در آورد. جنگ و جهاد قلم به این است که اجازه ندهیم محصول زندگانی سراسر برکت عالمی مجاهد همچون علامه مصباح با قلم های مسموم و کینه محور و فحش مدار به تاراج برود. حالا وقت جنگیدن است برای خشکاندن جوهر قلم هایی که زهر ترشح می کنند و چهره های ماندگار را به ثمن بخس کم فروغ می سازند. متن کامل این یادداشت در : yun.ir/muqqfe : https://eitaa.com/MHSemati/2078
🔹 قدر زر زرگر بداند قدر گوهر گوهری در میان همه توصیف‌ها و تقدیرهایی که حضرت آقا از آیت الله مصباح یزدی رضوان الله تعالی علیه داشتند؛ -که هر کدام به نوبه خود باید مورد بررسی قرار بگیرد- یک نکته می‌تواند برای جوانان حزب اللهی، متولیان فرهنگی و مربّیان انقلابی از اهمیت بیشتری برخوردار باشد؛ ایشان در پایان فرمایشاتشان فرمودند: «ایشان را از دوره جوانی می‌شناسم از آن وقت آدم میفهمید ایشان یک مرد متدیّن، اهل دین و اهل تقوا بودند. از جمله‌ی آن کسانی بود که «مَن یُذَکِّرُکُمُ اللهَ رُؤیَتُه» بود؛ رؤیت ایشان هم آدم را کمک میکرد، پیش میبُرد، به یاد خدا می‌انداخت.» و بعد در توصیه‌ای به جوان‌ها فرمودند: «هر آن چه برای انسان در دوره کهن سالی می‌ماند سرمایه‌ای است که از دوره جوانی به دست آورده است.» «هر چه از آن جوانی گذشت، ایشان بهتر هم شد؛ اگرچه هر چه هست، مال همان دوره‌ی جوانی است.شما جوانها قدر این دوره را بدانید؛ آنچه آن آخرِ کار به درد آدم میخورد و گیر آدم می‌آید و برای آدم میماند، همین [چیزی] است که حالا شماها کسب کرده‌اید و دارید کسب میکنید. جوانها قدر جوانی‌شان را بدانند.» به نظر می‌رسد این مطلب تذکّری است که فهم صحیح آن می‌تواند عامل بقا انقلاب اسلامی و اهداف آن باشد و عدم توجّه به آن میتواند خسارت‌های فراوانی را به بار بیاورد. مربیان و متولیان فرهنگ باید بدانند که در کنار همه وظایف ظاهری و مشغولیت‌هایی که انقلاب اسلامی بر روی دوش جوانان گذاشته است - که به نوبه خود وظیفه و ضروری است - لکن نباید نهال فروشی کرد و قبل از این که این جوان به درختی تناور تبدیل شود که «اصلها ثابت و فرعها فی السماء» او را وارد عرصه اجتماعی کنند؛ یکی از وظایف مهم در این لحظات بی بدیل جوانی ساخت فکر و ایمان است که سرمایه جوان در طول زندگی خواهد شد. مسئولین فرهنگی و نخبگان سیاست گذار باید در خلوت خود به این سولات پاسخ دهند. 1. آیا انس با قرآن کریم و روایات اهل بیت ع در مجامع فرهنگی و تربیتی به عنوان یک اصل به شمار می‌آید؟ 2. آیا مطالعات عمیق اسلامی در جامعه حزب اللهی ما تبدیل به یک گفتمان اصیل شده است؟ یا سختی راه و عدم اقبال اکثریت موجب شده است که عطایش را به لقایش ببخشیم؟ 3. آیا توجّه به معنویت و ایمان و رساله خوانی و اعمال عبادی صحیح اولویت برنامه‌های فرهنگی کشور است؟ به عبارت دیگر مسئولیت بافت تار و پود اعتقادی و ایمانی جوانان در کدام زمان و با چه راهکار و شیوه‌ای باید به سرانجام برسد؟ تبیین و درک صحیح این مطلب می‌تواند گفتمان سازی ویژگی‌های دیگر ایشان را هموار کند. اگر ایشان دارای «علم فراوان، فکر خوب و نوآور، بیان رسا و واضح، انگیزه‌ی تمام‌نشدنی و بی‌نظیر، خلقیّات و رفتارهای شایسته و برجسته، سلوک و معرفت و توجّه معنوی» بودند سرچشمه همه این خوبی ها را باید در دوران جوانی ایشان جستجو کرد و اگر حضرت آقا امر فرمودند که تفکر آیت الله مصباح گفتمان رایج جامعه شود باید نسل جوان را دریافت و بر اساس موقعیت زمان، طرح ولایت های جدیدی تولید شود تا نیاز جوان امروز را برطرف کند. 🖌 سید مرتضی حسینی @enqelabeqalam_ir
جـبران نــمـی شــوی🖤💔 حتــی به گریـــه های عمـیــق😭 @enqelabeqalam_ir
هدایت شده از تبلیغات اسلامی بافق
🔷 به مناسبت ۱۳ دی ماه سالروز ابلاغ پیام تاریخی حضرت امام خمینی رضوان الله علیه به میخائیل گورباچف ♨️ گورباچف: ای کاش پیام او را جدی تر می گرفتم... 🔺امام خمینی(ره) در پیام ارسالی به آقای میخائیل گورباچف که در تاریخ ۱۳ دی توسط تیمی به سرپرستی آیت‌الله تحویل گورباچف شد، ضمن دعوت به اسلام، فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی را پیش بینی نمودند. 🔴 سالها بعد درباره‌ی این نامه بیان داشت: ➖ "پیام آیت الله خمینی به من، پیام به تمام اعصار در طول تاریخ بود و زمانی که من این پیغام را دریافت کردم اینگونه انگاشتند که شخصی که این پیام را نوشته، فردی متفکر و دلسوز برای است... استنباط کردم که او کسی است که برای جهان نگران است... ➖ ای کاش پیام او را جدی‌تر می‌گرفتیم. آیت الله خمینی توانست اثر بزرگی در تاریخ بگذارد... ما زمانی که این پیام را در جلسه کمیته مرکزی حزب کمونیست مطرح کردیم برای اعضای حزب که نیمی از جهان را در اختیار داشت بسیار غیرمنتظره بود. معتقدم که آیت الله فراتر از زمان می اندیشیدند و در بعد مکان نمی گنجیدند. 📚 دایره المعارف مصور تاریخ زندگی امام خمینی، شیرعلی نیا، صفحه ۴۲۹ 📝مطالعه متن کامل نامه👇🏻 http://emam.com/posts/view/4129
متهمانی که جای مدعی نشسته‌اند.pdf
569K
در سالها و روزهای اخیر برخی مدیران، نمایندگان، قضات، صاحبان تریبون و قدرت دیروز و طلبکاران امروز تحت نام‌هایی نظیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم؛ مجمع روحانیون مبارز و یا با عنوان شخص حقیقی، در راستای تخریب نقاط قوت نظام مظلوم و مقتدر جمهوری اسلامی و به نام دفاع از مردم، بیانیه‌ای صادر کردند. کسانی که سالیان دراز به ویژه در دو دهه‌ی اول انقلاب، بر روی صندلی مدیریت‌های کلان، نمایندگی مجلس و قضاوت نشسته، صاحبان تریبون و قدرت بودند، بجای پاسخگویی درباره اقدامات خود در این سالیان، امروز به صورت انفرادی یا گروهی، طلبکارانه چنگ به چهره‌ی مظلوم نظام مقدس جمهوری اسلامی انداخته‌اند. شاید لازم است برای روشن شدن عیار صدق این افراد، اندکی به اقدامات پیشین برخی از آنها با اشاره به گوشه‌ای از مسئولیت‌هایشان پرداخته شود. @enqelabeqalam_ir
جوابیه مجمع محققین.pdf
68.5K
🔴 بیانیه جمعی از اساتید و فضلای حوزه علمیه قم نسبت بیانیه مجمع محققین: 🖌 به نظر می‌رسد مجمعی که امروز به نام «مجمع محققین و مدرسین» در قم فعالیت می‌کند؛ تشکلی است که خلاء بیت آقای منتظری را پر کرده و به مأمن و محفل باند مهدی هاشمی معدوم تبدیل شده است، همان قاتلی که «محققین و مدرسین» حوزه‌های قم و اصفهان را به شهادت رساند، مجمعی که محل رفت و آمد قلم بدستانی است که برخی نظریه‌ها و نوشته‌های آنان بازخوانی و بازنشر اندیشه‌های فراماسونرِ عصر مشروطیت و دست پرورده‌های «مجمع آدمیت» میرزا ملکم خان‌ها و تقی‌زاده‌ها است. @enqelabeqalam_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
# سردار شهید_حاج قاسم سلیمانی. 🇮🇷🌹❤️🇮🇷🌹❤️
مرید امام خمینی ره یا اقای منتظری.pdf
336.7K
🔹 آنچه در این مقاله مطالعه می‌فرمایید: از تیرماه 1364 که مجلس خبرگان رهبری، با رایزنی برخی، برخلاف میل باطنی و بدون کسب رضایت و آگاه ساختن حضرت امام (ره) آقای منتظری را در جایگاه قائم مقامی رهبری نشاندند، تا فروردین 1368 که امام خمینی (ره) در نامه مشهور 6/1/1368 او را از این سمت عزل کرد، شخص و بیت اقای منتظری به نقطه آسیب پذیر و دروازه نفوذ نظام تبدیل شد. این بیت با داده‌ها و خروجی‌های غلط، فضاسازی‌های نادرست، ناسازگاری‌های بی‌اساس با نظام و حوزه‌های علمیه و... هزینه‌های بسیار سنگینی را بر نظام جمهوری اسلامی و حوزه‎‌های علمیه تحمیل کرد. این روند از شهریور 66 و پس از اعدام مهدی هاشمی رنگ دیگری به خود گرفت و نظام و حوزه‌ها را با انواع چالش‌های سیاسی و فرهنگی و حتی نظامی روبه‌رو ساخت. 🖌 استاد حسن ابراهیم‌زاده https://eitaa.com/enqelabeqalam_ir
🔴 علت حمله این روزها به مرحوم آیت الله ری‌شهری چیست؟؟ 🔴 چرا در ایام سالروز عزل منتظری این اتفاقات می‌افتد؟؟ 🖌 از ابتدای انقلاب، جریان‌هایی با عناوین مختلف و هدفِ براندازی نظام قد علم کردند و پس از مدتی رو به افول رفته و کم‌کم طبق شرایط روز تاثیرگذاری خود را از دست می‌دهند. لکن باقیمانده‌ی جریانِ رو به افول رفته‌ی برانداز، با مردم و برخی خواص همسو شده و به حاشیه‌ای امن می‌روند، تا با عنوان و شاید شمایلی دیگر با همان هدف به عرصه‌ بازگردند. طرح مسئولیت آقای مشایی و جان گرفتن جریان انحرافی در سال 88 عملا براندازان فتنه آن سال را به حاشیه امن برد و آنان توانستن بار دیگر خود را بازسازی کنند. امروز هم فتنه گران 1401 به دنبال فضای نفس کشیدن و سازمان‌دهی خود برای بدست آوردن کرسی‌های خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستند. این آغاز حاشیه‌سازی برای بازسازی قرارگاه فروپاشیده اصلاح طلبان و براندازان است. شاید بتوان نشست آقای رائفی پور با سید حسن خمینی را به همین راهبرد معنا کرد. جریان خودی باید همه توان خود را صرف محقق کردن بیانات مهم مقام معظم رهبری در فروردین امسال و انتخاب نیروهای ارزشی در اسفند 1402 قرار دهد و پتانسیل خود را خرج حاشیه‌سازی‌ها نکنند چرا که در این سال باید منتظر یک سلسله حاشیه سازی‌های زنجیره‌ای باشیم. @enqelabeqalam_ir
خدای امام خامنه‌ای همان خدای امام خمینی است.pdf
191K
آنچه در این مقاله مطالعه می‌فرمایید: صبح روز سه‌شنبه هفتم تیر سال ۱۴۰۱ رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس و جمعی از مسئولان قوه قضائیه به نکته‌ای اشاره کردند که خوف و رجا را در دل دلسوزان نظام زنده کرد. لحن رهبری خبر از حوادثی سخت، اما همراه با نصرتی الهی می‌داد. 🖌استاد حسن ابراهیم‌زاده @enqelabeqalam_ir
آیاجریان‌نفاق‌مثل۱۳۶۰ازقم‌ترور راتئوریزه‌می کنند؟.m4a
6.04M
🔊چه کسانی در عمل نقش نمایندگی عزالدین حسینی رهبر دموکرات در کردستان، شیخ علی تهرانی مرجع و مسعود رجوی و دیگر خائنان به ملت را در قرن 15 در شهر مقدس بعهده گرفتند. @enqelabeqalam_ir
✅✅ موسسه جریان شناسی انقلاب (مجاب) برگزار می‌کند: دوره آموزش جریان شناسی تاریخ معاصر (مقدماتی) با حضور استاد محترم حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید حمید روحانی و ارائه اساتید و صاحب نظران برجسته حوزی ✔️ تاریخ ثبت نام: یکم الی هشتم خرداد ماه ✔️ تاریخ برگزاری: دهم خرداد الی یکم تیرماه (عصرهای چهارشنبه و پنج‌شنبه) ✔️ مکان: بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه 6، اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم ✔️ ثبت نام: ارسال مشخصات و رزومه به ایتا: 09113161220 🔸🔸 مزایا: 1. ارتباط با اساتید مطرح در جریان‌شناسی؛ 2. دستیابی جامع به فهرست جریان‌های معاصر؛ 3. ارائه مدرک معتبر پایان دوره؛ 4. حضور افراد منتخب در دوره‌های تخصصی؛ 5. جذب و بکارگیری افراد منتخب در پروژه‌های تحقیقاتی جریان‌شناسی؛