eitaa logo
|ENTPsama|
124 دنبال‌کننده
601 عکس
84 ویدیو
11 فایل
اهم_خب اینجا خاطرات درونی یک entpعه منم هارونا ام... یک عدد بی استعدادم که خودشو بین آرتیستا جا داده🤡 دیلی:https://eitaa.com/joinchat/1986266733C65e46837dd آبجی کوچیکه: @amepamiso اگه کاری باهام داشتی: @haruna_x ︶ׂ࣭֯⏝ׂׅ֯⏝ׂׅ֯⏝ׂׅ֯ 𖧷 ⏝ׂׅ֯⏝ׂׅ֯⏝ׂׅ֯︶
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ؟؟؟
جیغ بکشید🎀
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از ؟؟؟
جیغ🎀
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از ؟؟؟
🌚💍🛐
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
تولدت هپی مپی وریتاس بانو✨ ایشالا ۱۰۰ ساله شی فداتشم🍓
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 𝕷𝖞𝖈𝖔𝖗𝖎𝖘
༶•┈୨♡୧┈•༶ 𝓗𝓪𝓹𝓹𝔂 𝓫𝓲𝓻𝓽𝓱𝓭𝓪𝔂 𝓽𝓸 𝓶𝓮! ༶•┈୨♡୧┈•༶ Base: Akane Kurokawa and Arima Kana Time: 20h ༶•┈୨♡୧┈•༶ | | | | ༶•┈୨♡୧┈•༶
338.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کوبیدن روی میکروفون* کودکان نقاشی دونی روبی دتیز داریمم:c دتیز چی بود حالا؟ اگر نمیدونین دتیز یعنی هر اوسی ای که دل تنگتان میخواهد بکشید و اگر از ارت استایل اون انیمه یا هرچیز دیگه استفاده کنین هیچ مشکلی وجود نداره یکمی توضیحات: -اولا لطفا جزئیات ظاهریشون رو حفظ کنید و اگر چیزی هست که واستون سواله لطفا بدون رو دروایسی بیاید سوال کنین تا واستون سخت نشه. -جنسیت رو سر جاش نگه دارید. -کاغذی یا دیجیتالی هردو برای من ارزشمندن پس فکر نکنین اگر کاغذی میکشید احتمال بردتون کم هست چون بیشتر اوسی هام پالت رنگی ندارن(بقیه شون اگر اسکچ و بیرنگ باشه هم راضی ام) -داشتن چنل یا نه هیچ اهمیتی نداره -لطفا سن اوسی ای که میخواید بکشید رو بپرسید ممکنه جوون باشه و حالا یه درصد لباسی که میکشید مناسب نباشه یا دوست نداشته باشه(اگر واسه رفرنس لباس خودتون مراجعه کنین پیویم هیچ عیبی نداره) -اگر از اوسی های مای هیرو و گاچیاکوتا یا بلک گومسا نقاشی کنین خیلی بیشتر خوشحال میشم ولی این به این معنا نیست که دستتون محدوده. جایزه هاتون: نفر اول: یه ارت کاغذی با رندر و اینا و یه کاغذی از اوسی شخص(حالا چه با معشوقش باشه و چه خیر، و انتخاب اینکه ایا در ارت استایل انیمه اش باشه یا نه هم با اون فرده) نفر دوم: یه ارت دیجیتالی با رفرنس و لباس مورد نظر نفر سوم: یه ارت دیجیتالی چیبی با رفرنس و لباس مورد نظر (نکته: برای تمامی شرکت کننده ها یه چیبی کاغذی کشیده میشه از اوسیشون) لطفا وقتی شرکت میکنین پیویم بگیدد @RubyxKatsuki زمان: تا آخر مرداد ماه موفق باشیننن.🎀 تکون دادن پامپام های چیرلیدری و تشویق کردنتون*