گاهی افرادی که هزاران کیلومتر از تو فاصله دارند ،
میتوانند در تو احساسی ایجاد کنند که
اطرافیان نزدیک نمیتوانن ؛
آرزو میکردم کاش به هیچی اهمیت نمیدادم؛ولی من اهمیت میدم،من به همه چیز خیلی زیاد اهمیت میدم
من دروغ گفتم،نرفتم که بخوابم، راستشو بخوای شروع کردم به گریه کردن و فکر کردن به اینکه چرا همه اینطورین؟