هدایت شده از رسانهمردمی | اینترپشمام
.
🚨هشدار امنیتی
دیروز سفیر اسرائیل در آمریکا گفته :
پایان هفته برای ایران شگفتانه خواهیم داشت.
با بررسی جمیع جوانب ، محتملترین گزینه رژیم صهیونسیتی:
انفجار گوشی های موبایل مردم است.
مانند انفجار پیجوها در لبنان
برای جلوگیری از این اقدام وحشیانه، کارهای زیر را انجام داده و به سایرین نیز یادآوری نمایید:
۱- حذف پیام رسان #واتساپ , #توئیتر، #فیس_بوک، #اینستاگرام و #sherit
۲- عدم استفاده از #فیلتر_شکن های رایگان به ویژه فیلتر شکن «مهسا» MahsaNG و jump
این فیلتر شکن یک جاسوس تمام عیار بوده و احتمال انفجار گوشی شما با این فیلتر شکن بسیار زیاد است.
۳- کنار گذاشتن گوشی های آمریکایی برند کاترپیلار و آیفون ، دستکم تا پایان جنگ به دلیل دسترسی موساد به تمام اجزای گوشی های آمریکایی.
۴- حذف پیامها و پیامک های ناشناخته که از شما میخواهد روی لینک کلیک کنید.
۵- عدم به روز رسانی نرم افزارهای خارجی که جنبه اجتماعی و تفریحی دارد ، برای به روز رسانی نرم افزارهای خود فقط از اپلیکیشن های داخلی مانند بازار استفاده کنید ، تا حد زیادی امن هستند.
۶- اگر احساس کردید گوشی موبایل شما بیش از اندازه گرم شده ، سریعا آن را خاموش کرده و از آن فاصله بگیرید.
این پیام را جدی گرفته و برای سایرین نیز ارسال کنید.
- @Inter_PaShmam |
𝒐𝒗𝒆𝒓𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 🇮🇷/فور نده
حالا نمیدونم چرا این بیست و چند ساعته آنلاین نشده🗿😑
دوتا قطره بارون بارید ایرانسل کلا از دسترس خارج شد🗿🗿💔
𝒐𝒗𝒆𝒓𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 🇮🇷/فور نده
دوتا قطره بارون بارید ایرانسل کلا از دسترس خارج شد🗿🗿💔
خو مسلمون یه پیامی بدههههه🗿
𝒐𝒗𝒆𝒓𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 🇮🇷/فور نده
تو ناشناس جواب بده
جواب کسی که خودشو میذاره کنار اسرائیلیا؟
𝒐𝒗𝒆𝒓𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 🇮🇷/فور نده
خو مسلمون یه پیامی بدههههه🗿
دارم میگم از دسترس خارج شدد🗿