𝒐𝒗𝒆𝒓𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 🇮🇷/فور نده
حالا نمیدونم چرا این بیست و چند ساعته آنلاین نشده🗿😑
دوتا قطره بارون بارید ایرانسل کلا از دسترس خارج شد🗿🗿💔
𝒐𝒗𝒆𝒓𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 🇮🇷/فور نده
دوتا قطره بارون بارید ایرانسل کلا از دسترس خارج شد🗿🗿💔
خو مسلمون یه پیامی بدههههه🗿
𝒐𝒗𝒆𝒓𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 🇮🇷/فور نده
تو ناشناس جواب بده
جواب کسی که خودشو میذاره کنار اسرائیلیا؟
𝒐𝒗𝒆𝒓𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 🇮🇷/فور نده
خو مسلمون یه پیامی بدههههه🗿
دارم میگم از دسترس خارج شدد🗿
𝒐𝒗𝒆𝒓𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 🇮🇷/فور نده
جواب کسی که خودشو میذاره کنار اسرائیلیا؟
جواب اونی که پیامشو گذاشتی تو گروه😂
𝒐𝒗𝒆𝒓𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 🇮🇷/فور نده
جواب اونی که پیامشو گذاشتی تو گروه😂
ول کن
چی بگم به کسی که حتی نرفته بپرسه مادر امام سجاد کیه🗿