eitaa logo
سلسله🌴🔥
685 دنبال‌کننده
91.2هزار عکس
110.5هزار ویدیو
349 فایل
سلسله: آل، دودمان، طایفه، قبیله، گروه، دسته، فرقه، حلقه، زنجیر، رشته، سری، ردیف، صف، اتصال، پیوند. با«سلسله» باشید تا بهترین ها را از دنیای اطلاعات ایران و جهان دریافت کنید. جهت ارتباط با مدیر کانال (انتقاد و پیشنهاد) https://eitaa.com/wahed_14
مشاهده در ایتا
دانلود
49.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 چرا انتخاب یحیی سنوار پیروزی ایران است؟ / چرا امثال شمسی خانم هوراکش سگیونیستها شده اند؟ کانال رضا رخشان را دنبال کنید 👇 https://eitaa.com/salam_iraniann .
59.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 شکست کیمیا علیزاده از ناهید کیانی چه پیامی دارد؟/ چرا عملیات انتقامی ایران به عقب افتاده است؟ کانال رضا رخشان را دنبال کنید 👇 https://eitaa.com/salam_iraniann .
68.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بررسی پیام مهم سردار اسماعیل قاآنی به یحیی سنوار./ بررسی الحاقات گسترده در نیروی دریایی سپاه. کانال رضا رخشان را دنبال کنید 👇 https://eitaa.com/salam_iraniann .
64.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 دست رد دولت آمریکا بر سینه نتانیاهو./ ماجرای ارتباط حسن روحانی با جاسوس اسرائیل./ بلایی که یمنی ها بر سر کماندوهای آمریکایی و اسرائیلی آوردند. کانال رضا رخشان را دنبال کنید 👇 https://eitaa.com/salam_iraniann .
38.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 نسخه کم حجم پیروزی بزرگ ایران در شکستن مرزهای کشورهای منطقه./ پشت و پرده استعفای جواد ظریف. کانال رضا رخشان را دنبال کنید 👇 https://eitaa.com/salam_iraniann .
04 Be Vaghte Shaam (1403-05-18) Mashhad Moghadas.mp3
39.72M
🔈 🔰 جلسه چهارم * زمان‌‌ها و مکان‌ها هرکدام روح دارند [1:56] * اثر دو انشعاب نژادی در تمام طول تاریخ؛ بنی‌اسماعیل و بنی‌اسرائیل [4:55] * حضرت آدم و نوح (علیهماالسلام)؛ پدران بشریت [8:16] * حضرت ابراهیم (علیه‌السلام)؛ پدر انبیاء پس از خود [13:00] * ماجرای احتجاج حضرت ابراهیم (علیه‌السلام) و سرکشی قوم ایشان [15:25] * استجابت دعای حضرت ابراهیم (علیه‌السلام)؛ بشارت فرزندی حلیم [23:40] * خواب حضرت ابراهیم (علیه‌السلام) و ذبح حضرت اسماعیل (علیه‌السلام) [31:08] * سلام بر ابراهیم (علیه‌السلام)؛ بشارت پیامبری از صالحین [36:41] * کمالات جناب هاجر و رسیدن نسل مسلمانان به ایشان [46:23] * استجابت دعای حضرت ابراهیم (علیه‌السلام)؛ محبوبیت بنی‌اسماعیل در دل مردم [50:05] * روضه خواندن و بیان واقعه کربلا توسط خداوند بر حضرت ابراهیم (علیه‌السلام) [52:39] * مکالمه حضرت اسماعیل (علیه‌السلام) با پدرش به هنگام ذبح [56:59] * خواب حضرت سکینه (سلام‌الله‌علیها) و درد دل ایشان با حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) [1:02:17] ⏰ مدت زمان: ۱:۱۵:۱۲ 📆 ۱۴۰۳/۰۵/۱۸ 🔔@Aminikhaah_Media
دیدار دو شوکر 🔸یک سال و نیم پس از شروع آزمایش ایده‌های مکتب اقتصادی شیکاگو در شیلی، زمانی که اکثر مردم از سرمایه‌داری افراطی در عذاب بودند، میلتون فریدمن به دیدار پینوشه رفت. مطبوعات، تحتِ کنترل شورای نظامیِ کودتاچیان بود و هر سخن و دیدار فریدمن به سرخط روزنامه‌ها تبدیل می‌شد و سخنرانی‌های او از تلویزیون ملی پخش می شد. دیدار خصوصی او با پینوشه از هر خبری مهم‌تر بود. 🔸فریدمن در طول اقامتش در شیلی سعی داشت این نکته را در مغزها فرو کند که شورای نظامی کودتاچیان خوب شروع کرده است، اما لازم است که از گذشته‌ها کلا دست بشوید و به‌طور دربست از بازار آزاد استقبال کند. 🔸او خواستار "شوک درمانی" بود و می‌گفت این "تنها دارو است و به طور قطع، دارویِ درمانگر همین است و هیچ داروی دیگری وجود ندارد". 🔸فریدمن، پینوشه را متقاعد کرد که بودجه خدمات رفاهی و اجتماعی دولت را "به میزان ۲۵ درصد ظرف ۶ ماه و به صورت فراگیر" کاهش دهد و مدعی بود صدها هزار نفری که در نتیجه این سیاست از بخش دولتی اخراج می شوند، سریعا مشاغل جدیدی در بخش خصوصی خواهند یافت! او به ژنرال اطمینان داد که در صورت پیروی از توصیه هایش می‌تواند اعتبار یک "معجزه اقتصادی" را به نام خود ثبت کند و ظرف چند ماه به تورم خاتمه بخشد. ضمن آنکه بیکاری مسئله ای کوتاه‌مدت چند ماهه است و متعاقب آن اوضاع سریعا بهبود می یابد. او بر اهمیت شوک اصرار داشت و تاکید کرد که اصلاحات تدریجی امکان‌پذیر نیست. باید به شکل برق آسا این اصلاحات اجرا شود. ۲۸ @haad1442
سیاست‌های بنیان برافکن 🔸پینوشه با اجرای سیاست‌های بازار آزاد عامداً کشورش را دچار رکودی عمیق کرد و مردم در فقری جمعی فرو رفتند. بحران بیکاری شیلی ماه‌ها نَه، که سال‌ها به درازا کشید. 🔸تحت حکومت پینوشه، ۷۴ درصد درآمد خانوار فقط صرف خرید نان می شد، خانواده مجبور بود از اقلامی همچون شیر و کرایه اتوبوس برای رفتن به محل کار صرف‌نظر کند، در حالی که هزینه نان و شیر و کرایه اتوبوس ۱۷ درصد حقوق یک کارمند دولتی در حکومت آلنده بود. 🔸 مدارس چارتر و کوپنی جایگزین نظام مدارس دولتی شد، نظام بهداشت و درمان پولی شد، مهدکودک‌ها و قبرستان‌ها خصوصی‌سازی شدند و حتی نظام تامین اجتماعی شیلی هم خصوصی سازی شد. 🔸شورای نظامی کودتاچیان که به استعاره‌های فریدمن درباره "بیماری" کذایی دلبسته بود، از مردم پوزش نمی خواست، بلکه توضیح می‌داد که "علت برگزیدن این راه این است که تنها راهی است که منشاء بیماری را مستقیما هدف می گیرد" و فریدمن موافق بود. ۳۰ @haad1442
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖥خبر بامداد فوری: زمان انتقام از سران تل‌آویو توسط جمهوری اسلامی و لبنان فرا رسید. کانال تمدن مدیا https://eitaa.com/tamadon_medya .
بانک اهداف حزب الله در اسرائیل کدام است؟.mp3
35.11M
🎙بانک اهداف حزب الله در اسرائیل کدام است؟ ◾️بررسی آخرین تحولات روز ۳۱۱ جنگ غزه در 👥مهمان برنامه : حسین پاک؛ کارشناس مسائل لبنان میزبانان : وحید خضاب و سرباز روح الله رضوی 📆 ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ 🔻ویدیوی کامل را در آپارات می‌توانید تماشا کنید. کانال تمدن مدیا https://eitaa.com/tamadon_medya .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تحلیل عطوان از نگرانی بابت پاسخ ایران و راه واقعی متوقف کردن نتانیاهو کانال تمدن مدیا https://eitaa.com/tamadon_medya .
تحلیل عطوان از نگرانی بابت پاسخ ایران و.. .mp3
4.39M
🎙تحلیل عطوان از نگرانی بابت پاسخ ایران و راه واقعی متوقف کردن نتانیاهو کانال تمدن مدیا https://eitaa.com/tamadon_medya .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 رادار برد بلند پیشرفته رزونانس روسی در ایران سوغاتی روس ها برای ایران کانال تمدن مدیا https://eitaa.com/tamadon_medya .
02 علت اصرار ایران بر جنگ با اسرائیل و نابودی آن .mp3
31.47M
🔰 علت اصرار ایران بر جنگ با اسرائیل و نابودی آن و عدم امکان صلح با مخالفین نتیانیاهو در اسرائیل و آمریکا 🔹| بخش دوم 🎙 کانال تمدن مدیا https://eitaa.com/tamadon_medya .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 «کفیل المقاومة» 🔹بخشی از اظهارات شهید هنیه در گفتگو‌ با رهبر معظم انقلاب: رهبر معظم ایران گفتند من کفیل و حامی مقاومت در جمهوری اسلامی هستم 🔹هرگاه به ایران می‌‌آیم مشتاقانه انتظار دیدار با شما را دارم. ☫به جمع سربازان گمنام بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3617980416C11748e2114
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥قاب‌ های منتشر نشده‌ای از روزی که حاج قاسم سلیمانی، شهید هنیه را به دیدار رهبر انقلاب آورد. ☫به جمع سربازان گمنام بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3617980416C11748e2114
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 با تاریک شدن هوا در جنین، بولدوزرهای ارتش رژیم صهیونیستی وارد شهر شده‌اند تا با تخریب معابر و زیرساخت‌ها، ارتباط مبارزان فلسطینی ساکن شهرهای کرانه باختری را سخت‌تر از قبل کنند ☫به جمع سربازان گمنام بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3617980416C11748e2114