eitaa logo
اسلام سیاسی | مومنی
2.6هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
1.2هزار ویدیو
501 فایل
https://eitaa.com/eslamesyasi 🔸 در خدمتم 👇 @momeni1366
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ ساداتی نژاد؛ وزیر کشاورزی 🔹 برای جبران افزایش قیمت آرد و به‌تبع آن گرانی ماکارونی و...، طی روزهای آینده دولت با واریز یارانه این افزایش قیمت را جبران خواهد کرد که بیشتر از هزینه ناشی از این گرانی‌ خواهد بود. 🔹یک کیسه آرد ۵۰ کیلویی در ایران ۳۸ هزار تومان است که در آن سوی مرزها تا ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارد. همین باعث قاچاق زیاد آن شده بود. 🔹آزادسازی آرد برای نان فانتزی و ماکارونی و امثالهم، هرچند تصمیم سختی بود اما جلوی فساد را خواهد گرفت و با پرداخت یارانه مستقیم به مردم، هزینه تحمیل‌شده جبران خواهد شد. 🔹 شرایط جدیدی در امنیت غذایی جهان ایجاد شده، برای امنیت غذایی کشورمان به علت قاچاق گسترده محصولات تولیدی با آرد، تصمیم به آزادسازی آرد برای مصارف صنعتی گرفتیم. ✅ میرکاظمی؛رئیس سازمان برنامه و بودجه 🔹برای نانوایی‌هایی که نان مردم را تهیه می‌کنند، هیچ تغییری در قیمت آرد داده نشده است و کمافی السابق قیمت آرد نانوایی‌ها ثابت است. 🔹این افزایش اخیر قیمت برای بخش صنف و صنعت بوده که هیچ قیمت‌گذاری‌ای روی کالاهای آن نمی‌شده است. 🔹وقتی یارانه‌ای چندین سال به این صورت تخصیص می‌یابد، فساد آن هم سیستمی می‌شود. بهترین راه این است که اثربخشی یارانه‌ها را خود مردم به‌صورت مستقیم ببینند و یارانه به‌صورت سر راست به خود مردم پرداخت شود. 🔹اگر این اصلاحات قیمتی صورت بگیرد و پرداخت یارانه، نه حذف یارانه، بلکه پرداخت یارانه مستقیم به خود مردم انجام شود، بسیاری از این ظرفیت‌ها برای کشور فعال خواهد شد. 🔹ما یارانه‌ها را حذف نمی‌کنیم، بلکه آن را به‌صورت بهینه بازتوزیع می‌کنیم یا به عبارت بهتر، آنها را اثربخش می‌کنیم، یعنی از حالتی که طی آن یارانه‌ها به شبکه‌های غیراثربخش می‌رود و به دست مردم نمی‌رسد، این فرایند را اصلاح می‌کنیم تا یارانه‌ها را مستقیماً به دست مردم برسانیم. 🔹همین‌جا بار دیگر تأکید کنم که درباره نان، تا امروز هیچ تغییری در قیمت آرد نانوایی‌ها صورت نگرفته است. ✅ ابراهیم صیامی مدیرکل آینده‌پژوهی، مدل‌سازی و مدیریت اطلاعات اقتصادی وزارت اقتصاد 🔹با استفاده از زیرساخت بانکی، مردم به هنگام خرید نان، به همان قیمت قبلی پول پرداخت می‌کنند و مابه‌التفاوت آن را دولت پرداخت می‌کند. مزیت این کار این است که افرادی که بیش از الگو مصرف کنند باید الگوی مصرف را اصلاح یا به قیمت آزاد خریداری کنند. برای هر کد ملی یارانه نان ثبت می‌شود و با هر کارت بانکی امکان خرید نان وجود دارد. ✅ رئیس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم 🔹با حذف ارز یارانه ای انواع نان‌های فانتزی، از این به بعد قیمت این محصولات به صورت عرضه و تقاضا و رقابتی است و نرخ نامه یاد شده در فضای مجازی صحت ندارد. ◀️ چرا از انتشار اظهارات مسئولان صرف نظر میکنید؟! ◀️ چرا اظهارات مسئولان دیده نمیشود؟! ◀️ چرا در تحلیلها و اظهارنظرها، سخنان مسئولان لحاظ نمیشود؟!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مستند صداوسیما از خیانت هایی که محمد هاشمی رفسنجانی و ظریف و روحانی در حق کردند...
مجموعه مستند «ضد» از شبکه مستند https://www.doctv.ir/program/233680/1
مجموعه مستند ظهور غول های صنعتی نظامی https://www.doctv.ir/Program/243300
مجموعه مستند کلاشینکف های آمریکایی https://www.doctv.ir/program/192592
🔻🔻🔻🔻🔻🔻 بازخوانی// *واقعیت ارزانی در زمان "محمدرضا شاه" بر اساس اعداد و ارقام مقایسه ای قبل و بعد از انقلاب* *1⃣خرید خودرو:* سال ۱۳۴۹ که پیکان ۱۸ هزار تومان بود. حقوق یک کارمند رسمی در ماه ۲۰۰ تک تومانی یعنی دو هزار ریال بود. یعنی اگر در زمان شاه یک کارمند می‌خواست پیکان بخرد باید حقوق ۹۰ ماه یعنی ۷/۵ سالش را پرداخت میکرد! و یا یک مدیر دبیرستان که حقوقش ۵۰۰ تک تومانی و خیلی هم بالا و عالی بود باید حقوق ۳۶ ماهش را بابت خرید پیکانی که نه کولر داشت، نه هیدرولیک بود و نه ترمزش ضد قفل بود، پرداخت می‌کرد. اهالی یک روستا با ۳۰ خانوار، با مشارکت هم توانسته بودند یک نیسان دست دوم! به قیمت ۱۵ هزار تومان آن هم قسطی بخرند، تا بتوانند با هم به شهر نزدیک خود بروند و شیر و لبنیات بفروشند و مایحتاج خود را خرید کنند.!!! ولی امروز، عمده روستائیان خود صاحب یک نیسان یا ماشین دیگر هستند.!! در آن زمان سالانه، کلاً ۳ هزار پیکان در کشور تولید می‌شد که آنهم به سختی فروخته می‌شد چون مردم توان خرید نداشتند... اما الان سالانه حدود ۱ میلیون *(حدود ۳۵۰ برابر زمان شاه)* انواع خودرو تولید می‌شود و برای خرید آنها به علت کمبود تولید و قدرت بالای خرید مردم، صف و نوبت است!! *2⃣قیمت دلار:* سال ۱۳۵۰، هر دلار آمریکا به قیمت آزاد ۱۰۵ ریال فروخته می‌شد. کارمندی که حقوق ماهیانه‌اش ۲۰۰ تک تومانی بود می‌توانست با حقوق ماهانه‌اش تقریباً *۲۰ دلار* بخرد. الآن یک کارگری که حداقل دستمزد را می‌گیرد می تواند با دستمزد یک ماهش *۱۲۰ دلار* ۲۵هزارتومانی بخرد. ضمن اینکه قیمت دلار، تنها شاخص اقتصادی نیست و در کنار آن شاخص توسعه انسانی، کاهش فقر ، ارتقاء بهداشت و سلامت عمومی و... هم هست که همگی رشدچشمگیری داشته اند. مثلاً در سالِ ۱۳۵۰ دستمزد روزانه‌ی یک کارگر در شهری مثل فردوس در خراسان جنوبی ۲۵ تا ۳۰ ریال بود. یعنی یک کارگر اگر سه روز و نیم کار می‌کرد می‌توانست *۱ دلار* بخرد. در حالی که امروز همان کارگر در شهر فردوس دستمزدش ۲۰۰ هزارتومان است و با سه روز و نیم کار می تواند *۲۸ دلار* ۲۵هزار تومانی بخرد! *3⃣اقلام مصرفی:* زمان شاه یک حلب ۴/۵ کیلویی روغن نباتی ۲۹ تک تومانی قیمت داشت! و کارگری که مزد روزانه اش در سال ۵۴، ۵۰ ریال بود تقریباً مزد ۶ روزش را می‌بایست بابت *۱ حلب روغن ۴/۵ کیلویی* پرداخت می‌کرد. در حالی که امروز یک کارگر ساده با ۶ روز کارش می تواند بیش از *۱۰ حلب روغن ۴/۵ کیلویی* ۱۲۰ هزار تومانی بخرد! سال ۵۴ مرغ منجمد کیلویی ۱۰۵ ریال فروخته می‌شد و مزد کارگر در شهر فردوس ۶۰ تا ۷۰ ریال بود. یعنی اگر یک کارگر تمام مزد روزش را می‌پرداخت نهایتاً *۶۷۰ گرم مرغ* خریداری می کرد. در حالی که امروز با دستمزد روزانه ۲۰۰ هزارتومانی‌اش و با گرانی شدید مرغ قریب *۵ کیلوگرم مرغ* می‌تواند بخرد. سال ۵۴ قیمت یک موتور سیکلت یاماها ۱۰۰ خارجی ۵۶۰۰ تومان بود. کارمندی که حقوقش عالی بود یعنی ماهانه ۵۰۰ تومان می‌گرفت اگر می‌خواست موتور بخرد می‌بایست تقریبا حقوق یکسالش را پرداخت می‌کرد و اگر یک کارگر با مزد روزانه ۶ تومانی‌اش می‌خواست موتور بخرد می‌بایست *مزد ۹۳۴ روز کار* یعنی ۲/۵ سالش را پرداخت می‌کرد. در حالی که امروز می تواند با ۵ ماه کار یعنی *مزد ۱۵۰ روز کار* یک موتورسیکلت ۱۲۵ بخرد. در زمان شاه نان سنگک ۵ ریال بود. کارگری که در روز ۶ تک تومانی مزد میگرفت *میتوانست ۱۲ عدد نان سنگک* بخرد. همین بود که مردم حاشیه شهرها و حلبی آبادها نان خوردن نیز نداشتند.!!!! ولی امروز کارگر با مزد یک روزش *می تواند بیش از ۶۰ عدد نان سنگک* ۳هزار تومانی بخرد. *4⃣خدمات عمومی:* در طول ۵۷ سال حکومت پهلوی‌ها، کل شهر فردوس ۳۲۰ شماره تلفن هندلیِ غیر خودکار داشت. و بجز دو بخش سرایان و بُشرویه که هرکدام ۳ یا ۴ خط تلفن هندلی داشتند، در کل روستاهای استان خراسانِ بزرگ فقط ۳۱ روستا دارای یک خط تلفن برای تماس عموم مردم بودند. در حالیکه از ابتدای انقلاب تا سال ۶۴ یعنی در عرض ۶ سال، همین فردوس دارای ۲ هزار شماره تلفن خودکار شد. و در سال ۷۴ بالغ بر ۹۵% روستاهای فردوس دارای تلفن خودکار خانگی شدند. کل شهر مشهد در ۵۷ سال حکومت پهلوی‌های ، ۴۱۰۰۰ شماره تلفن داشت. که درسال ۷۴ یعنی در عرض ۱۶ سال ۱۹۴/۰۰۰ شماره‌ی جدید به مردم واگذار شد. امروز کار به جایی رسیده است که هر کس به خط تلفن نیاز داشته باشد با مراجعه به مخابرات آن را برای هرجای شهر که بخواهد، دریافت می‌کند. در زمان شاه از برق سراسری و آب لوله کشی و راه آسفالته در روستاها خبری نبود و این یعنی انواع گرفتاری‌ها و عقب‌ماندگی‌ها و نیز شیوع انواع بیماری ها بین مردم و... اگر وضع مالی‌ات خوب بود، تازه می توانستی به پزشک هندی، پاکستانی و بنگلادشی مراجعه کنی!!! *5⃣صدا و سیما:* در زمان شاهِ انگلیسی کل ا
یران فقط یک شبکه‌ و در سالهای آخر حکومتش دو شبکه تلویزیونی داشت که آنهم ساعت ۴ بعد از ظهر شروع و ۱۱/۵ شب تمام می‌شد. در حالی که بعد از انقلاب و تا امروز تعداد شبکه‌های تلویزیونی چنان زیاد و شبانه روزی شده که بسیاری از مردم برخی از شبکه را نمی شناسند! *6️⃣ وضعیت دانشگاه و دانشجو:* در زمان شاه دانشگاه فقط در مراکز معدودی از استانها دائر بود و در هیچ شهر کوچک و بزرگ دیگری دانشگاه وجود نداشت. تعداد دانشجویان سراسر کشور به ۵۰/۰۰۰ نفر نمی‌رسید در حالی که امروز بیش از ۵۰ دانشگاه دولتی در سراسر کشور و دانشگاه آزاد اسلامی با حدود ۱۴۰ واحد دانشگاهی در داخل و بیش از ۱۰ واحد دانشگاهی بین المللی در سایر کشور ها مشغول فعالیت هستند. قریب ۴/۰۰۰/۰۰۰ دانشجوی دختر و پسر در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و فوق دکترا در این دانشگاه‌ها اشتغال به تحصیل دارند یعنی قریب ۸۰ برابر زمان پهلوی! در زمان شاهِ پهلوی جوّ مدارس و دانشگاه‌ها‌ بگونه‌ای بود که‌ بی‌حجابی را تشویق و حجاب را تحقیر و مذمّت می کردند. لذا دختران اکثراً و به اجبارِ محیط، بی‌حجاب‌ به‌ مدارس‌ و دانشگاه‌ها می‌رفتند و بسیاری از دختران ایرانی که استطاعت مخارج تحصیل را نیز داشتند، بخاطر همین اجبار، از تحصیل محروم بودند... *منبع: آرشیو روزنامه‌های دوره پهلوی از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۵۷* *حق جو، حق گو و حق پذیر باشیم...*
گفت‌وگوی جالب با معلم زبان انگلیسی آیت‌الله خامنه‌ای/ رهبر انقلاب دو بار بینوایان را خوانده‌اند 🔹مهدی نوروزی، معلم زبان انگلیسی رهبر انقلاب: وقتی اولین بار ‌ایشان را زیارت کردم برای خود من خیلی جالب بود که اتاق مطالعه و کتابخانه‌شان با گلیم فرش شده بود. با میز‌های مطالعه‌ای کوچک و کنار آن سماوری قرار داشت و همیشه بساط چای برقرار بود. کتاب‌هایی که اطراف همین میز پراکنده بود، مثلا کتاب «جنگ نیشکر در کوبا» بود یا کتابی در رابطه با کودتای ۲۸ مرداد. 🔹من در خاطراتم هم نوشته‌ام که ‌ایشان مطالعات گسترده‌ای داشتند. یک روز از من پرسیدند شما کتاب «فونتامارا» را خوانده‌اید؟ گفتم بله خوانده‌ام.کتابی دیگر را پرسیدند. گفتم نه. توصیه کردند حتما این کتاب را بخوانم. 🔹یادم نیست جلسه چندم تدریس زبان انگلیسی بود که‌ ایشان یک رمانی به من دادند به نام «تام پین». انصافا هم کتاب خوبی بود و هنوز هم در کتابخانه‌ام دارم. 🔹ایشان کتاب «بینوایان» را دو بار خوانده‌اند. در واقع اغلب این کتاب‌هایی که مشهور است، ‌ایشان خوانده‌اند.
هدایت شده از  هادرون
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اجرای سرود سلام فرمانده توسط صالح مومنی ان شاالله زیر سایه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف سالم و پایدار باشند. @haderoon
اوکراین محور جنگ سرد جدید.mp3
46.46M
استاد حسن عباسی 🔺 موضوع: اکراین ، محور جنگ سرد جدید 📌 به همت مرکز نسرا سازمان فضای مجازی لرستان - ازنا 🗓 ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ۱۴۰۰ مرجع نشر صوت و فیلم استاد حسن عباسی 📡 @Dr_abbasi
نظم جدید جهانی در قرن مستضعفین.mp3
29.45M
استاد حسن عباسی 🔺 موضوع: نظم جدید جهانی در قرن مستضعفین 📌 به همت اندیشکده دین و زندگی ارومیه 🗓 ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ۱۴۰۰ مرجع نشر صوت و فیلم استاد حسن عباسی 📡 @Dr_abbasi
14000221.mp3
27.88M
استاد حسن عباسی 🔺 موضوع: فرمانده همیشه زنده 🔹 پاسداشت ششمین سالگرد سردار شهید حاج محمد ناظری 🗓 ۲۱ اردیبهشت ۱۴٠۱ ۱۴۰۱ مرجع نشر صوت و فیلم استاد حسن عباسی 📡 @Dr_abbasi
🎦 🔹 مستندها در موضوع مجاهدین خلق(منافقین) 1⃣ سازمان، کارگردان: محمدرضا هراتی، تهیه‌کننده: مهدی رضوانی، تهیه‌شده در: مؤسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی، 1397، 79 دقیقه، پخش در: عماریار 2⃣ به نام خلق، 29 قسمت، تهیه‌کننده و کارگردان: ایمان گودرزی، نویسنده: سید حامد قریشی، 1397، پخش در: عماریار 3⃣ داستان یک پایان، 6 قسمت، کارگردان: عبدالمهدی آگاه‌منش، تهیه‌کننده: مهدی محمدی، نویسنده: عبدالمهدی آگاه‌منش/ علی‌رضا خوشنویس، 1395، پخش در: عماریار 4⃣ هویت مغاک، تهیه‌کننده و کارگردان: سید مهدی مؤیدی، پخش در: شبکه افق 5⃣ داستان یک پایان؛ روایت رهبری مسعود رجوی بر سازمان مجاهدین خلق ایران، پخش در: شبکه سه سیما 6⃣ قبرهای پر سر و صدا، تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: محمدعلی شعبانی، تدوین: کسری رضایی، فیلمبردار: میثم ریاحی، محصول ایران، تأمین‌کننده: مرکز مستند سوره، 1397، 53 دقیقه، فارسی، پخش در: سینمامارکت 7⃣ ادوارد، کارگردان: محمدباقر شاهین، پخش در: عماریار 8⃣ سرزمینی برای جدایی، تهیه‌کننده و کارگردان: ایمان گودرزی، نویسنده: علی قاسمیان، تدوین: کوروش باقرزاده نمازی، فیلمبردار: وحید نجف‌زاده، محصول ایران، 1393، 43 دقیقه، فارسی 9⃣ملاقات پشت دیوار اشرف، مرتضی پایه‌شناس، 1389 🔟 سقوط ۶۴، کارگردان: بهراد مهرجو، تهیه‌کنندگان: بهراد مهرجو و محمدهیراد حاتمی‌فر، مشاور کارگردان: ابراهیم حاتمی‌کیا، دستیار کارگردان: ولی خلیلی، تدوین: مهدی حسینی‌وند، تصویربردار: یوسف سلیمی 1⃣1⃣ امتحان، نویسنده و کارگردان: سجاد ریاحی، تهیه‌کننده: مهدی مطهر، تهیه‌شده در: خانه‌ی مستند انقلاب اسلامی، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج، 1396-1398، 65 دقیقه 🖋این لیست را پس از معرفی به دوستان، ذخیره کنید👌
moarrefi ketab-kamel3.doc
238.6K
🔹 کاری از مرحوم 🔅 ليست کتب و منابع مفيد مطالعاتي ساده و متوسط براي جوانان بر اساس موضوع 🖋 این فایل بی‌نهایت با ارزش است. ضمن قرائت فاتحه‌ای به روح جاویدالاثر محمدحسین فرج‌نژاد، این فایل را ذخیره و به دوستان خود برسانید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بی‌نهایت زیبا... از دکتر فریدون جنیدی برای تدریس در دانشگاه ناپل ایتالیا دعوت شده بود. او در پاسخ گفت: باید مراقب مادر پيرم باشم اما مادر او چه کسی است؟! دگرگون خواهید شد!
🔴صحابه امام، سمپات مجاهدین خلق 🔻به مناسبت درگذشت حجت الاسلام سید محمود دعایی 🔹کسانی که با تاریخ انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی رحمت الله علیه آشنایی دارند به این نکته واقف اند که بسیاری از همراهان امام گرایش به مبارزه مسلحانه داشتند و طبیعتا اکثریت این طیف از حامیان مجاهدین خلق (منافقین) بودند، که در آن زمان در صف اول مبارزه مسلحانه فعالیت می کرد و این حمایت و همکاری تا زمانی که انحراف مجاهدین خلق و کنار گذاشتن اسلام از مبارزه علنی نشده بود، ادامه داشت. 🔸امام خمینی (ره) با توجه به عدم اعتقاد به مبارزه مسلحانه و با توجه به بصیرتی که نسبت به سازمان مجاهدین خلق (منافقین) داشتند، با تمام فشارهایی که توسط اطرافیان ایشان برای حمایت از سازمان مجاهدین خلق وارد می شد هیچ گاه حاضر به حمایت از سازمان مجاهدین نشدند. 🔹همراهان امام در این قضیه به دو طیف تقسیم می شوند 🔻کسانی که با توجه میل باطنی خود به سازمان مجاهدین در برابر نظر امام مبنی بر عدم حمایت از این سازمان سر تسلیم فرود آورده و به تبعیت از امام می پردازند. 🔻و گروهی که با توجه به مخالفت امام با این سازمان علاوه بر حمایت از آن به همکاری با آن نیز می پرداختند. 🔸مرحوم حجت الاسلام دعایی در میان طیف دوم قرار می گیرد تا جایی که به سمپاتی سازمان مجاهدین خلق می رسد. حسین روحانی یکی از اعضای اصلی سازمان مجاهدین خلق در یک مصاحبه تلویزیونی که در زندان اوین انجام داد می گوید: ... از جمله مسئولیت هایی که باز به من داده شد در خارج از کشور، ملاقات با امام بود ... درباره این ملاقات از طرف داخل به من توصیه شد، یعنی به من و تراب حق شناس توصیه شد که با امام تماس بگیرید و امام را در جریان مسائل داخلی و مسائل سازمان بگذارید و اگر امکان داشته باشد ایشان اعلامیه ای بدهند در پشتیبانی از زندانیان در شرف اعدام یعنی رهبران و مسئولین مجاهد ما. من مسئولیت این کار را به عهده گرفتم و از طریق آقای سید محمود دعایی که در آن روز سمپات ما بود در سال 51 موفق شدم که جلسات متعددی با امام داشته باشم ... (نهضت امام خمینی، ج 3، ص 590و591) 🔹همچنین آقای دعایی درباره برخورد خود با امام درباره سازمان مجاهدین و سمپاتی خود چنین می گوید : ... من سمپات این سازمان بودم، من ساعت ها با امام صحبت می کردم که بلکه بتوانم یک جمله از امام در یک اعلامیه بگیرم که به دفاع از سازمان و یا یکی از افراد این سازمان باشد. در یک جلسه خاطرم هست که من بعد از یک ساعت و نیم صحبت گریه ام گرفت و شاید پنج دقیقه گریستم و نتوانستم حرف بزنم که بلکه بتوانم حمایت امام را از این سازمان و از راه آنها و شیوه کار آنها کسب بکنم. امام مقاومت کرد. خود من سمپات این سازمان شدم و حتی بالاتر از سمپات رابطه ارگانیک با این سازمان داشتم، چهار الی پنج سال در این رابطه کوشیدم به نفع این سازمان پیش امام یک کلمه تایید بگیرم، نتوانستم و این را هیچکس نتوانست ... (روزنامه جمهوری اسلامی، شماره 317، تیر 59، ص 3 و نهضت امام خمینی، ج 3، ص 593) 🔸آقای دعایی که در راه خدمت به سازمان از هر فرصتی بهره می گرفت درباره فرازی از اعلامیه امام که آمده بود « ... با این استعمارزدگان بی عاطفه با روی عبوس و چهره متنفر مواجه شوید» به امام پیشنهاد داد که به جای واژه «عبوس»، «قهر آمیز» گذاشته شود. این پیشنهاد مورد پذیرش امام قرار گرفت و فراز بالا اینگونه آورده شد! «با این استعمارزدگان بی عاطفه با روی قهرآمیز و چهره متنفر مواجه شوید». در پی پخش این اعلامیه، نامبرده و دیگر دار و دسته سازمان، در بوق و کرنا دمیدند که امام از مردم خواسته است در برابر رژیم شاه، به مبارزه قهرآمیز دست بزنند و بدین گونه راه سازمان را ستوده است!! (نهضت امام خمینی، ج 3، ص 594) 🔹شگرد دیگری که سازمان در راه پوشیده داشتن موضع امام در برابر بیراهه پویی ها و کژ اندیشی های سازمان به کار گرفت، بهره برداری از برنامه رادیویی بود که از سوی آقای دعایی زیر عنوان «نهضت روحانیت» از بوق تبلیغاتی رژیم بعثی عراق اجرا می شد و سالیان درازی بعثی ها توانستند از این برنامه برای پوشیده داشتن ماهیت ضد اسلامی و غیر مردمی خود بهره برداری کنند و آن گاه که نامبرده (دعایی) به سازمان پیوست، از این برنامه بیشترین و پربارترین تبلیغات را برای سازمان انجام داد. این برنامه در فریب و گمراهی نسل جوان مسلمان و پیوست آنان به سازمان نقش بسزایی داشت. ( نهضت امام خمینی، ج 3، ص 595)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماجرای ۴۵۰ درصد کاهش زاد و ولد در ایران در دهه هفتاد 🔹سه میلیون و هشتصد و بیست هزار خانم بالای سی و دو سال در کشور بدون همسر‼️ 🔹نقش دولت و برخی روحانیون در روستاها چه بود⁉️ 🔹ماجرای عقیم کردن مردم بدون اجازه آنها‼️ 🔹در سال ۱۴۲۰ ایران سومین کشور پیر جهان خواهد بود‼️ 📍ویدیو کامل سخنرانی در کانال آپارات قرار داده خواهد شد برشی از سخنرانی استاد با موضوع کاهش عللها و راهکارها ┄┅══••✾❀✾••══┅┄ 🏢موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام ▫️▫️▫️پردازش مدل علم دینی و طراحی سیستم های دینی ▫️▫️▫️ 🔰https://eitaa.com/joinchat/63176758C5be3dc50e0
📸 بلاهایی که بعد از شهادت صیاد خدایی بر سر اسرائیل نازل شد!
🚨 مطالعه‌ی چند کتاب در 🔘 رهبر انقلاب: 💠 من مى‌خواهم خواهشى از مردم بکنم و آن این است کسانى که وقت‌هاى ضایع‌ شونده‌اى دارند؛ مثلاً به یا تاکسى سوار مى‌شوند، یا سوار وسیله‌ى نقلیه‌ى خودشان هستند و دیگرى ماشین را مى‌راند، یا در جاهایى مثل مطب پزشک در حال انتظار به سر مى‌برند و به‌ هرحال اوقاتى را در حال انتظار به بى‌کارى مى‌گذرانند، در تمام این ساعات، بخوانند. کتاب در کیف یا جیب خود داشته باشند و در اتوبوس که نشستند، کتاب را باز کنند و بخوانند. وقتى هم به مقصد رسیدند، نشانه‌اى لاى کتاب بگذارند و باز در فرصت یا فرصتهاى بعدى آن را باز کنند و از همان جا بخوانند. بنده خودم چند جلد از یک عنوان کتاب را در اتوبوس خواندم! البته قضیه مربوط به قبل از انقلاب است که چند روزى براى انجام کارى از مشهد به تهران آمده بودم. بنا به دلایلى نمى‌خواهم اسم کتاب را بگویم. وضعیت و فضاى اتوبوس‌هاى آن روزگار براى ما خیلى آزار دهنده بود و نمى‌توانستیم تحمّل کنیم. دلم مى‌خواست سرم پایین باشد و خواندن کتاب در چنین وضعیتى بهترین کار بود. ساعتى را که به این حالت مى‌گذراندم احساس نمى‌کردم ضایع مى‌شود. آن وقتها تقریباً یک ساعت طول مى‌کشید تا آدم با اتوبوس از جایى به جاى دیگر مى‌رفت. بعضى وقتها این جابجایى کمتر یا بیشتر هم طول مى‌کشید. به‌هرحال چنین یک ساعتهایى را احساس نمى‌کردم که ضایع مى‌شود؛ چون کتاب مى‌خواندم. 🌐 مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما پس از بازدید از نمایشگاه کتاب ۱۳۷۵/۰۲/۲۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 انتشار نخستین‌بار | رهبرانقلاب: من نمیخواهم این را در تلویزیون بگویم... شما خیال میکنید وقتی که آقای خاتمی با بیست میلیون رأی پیروز شد، یک عدّه‌ای عصبانی نبودند؟ ⛔️ ابطال یعنی زدن تو دهن مردم! چهل میلیون آدم آمدند پای صندوق رأی دادند، من بگویم شما غلط کردید رأی دادید؟ 📆 به مناسبت ایام سالگرد نماز جمعه تاریخی ۲۹ خرداد و سالگرد موافقت رهبر انقلاب با رسیدگی به شکایت نامزدهای انتخاباتی ۸۸ 📹 مدافع حق مردم؛ بررسی دلیل ایستادگی رهبر انقلاب در دفاع از رأی مردم 📥 نسخه با کیفیت👇 https://khl.ink/f/50512