هدایت شده از ⋆𝐍𝖆𝖑𝖌𝖔𝖙𝖎𝖈𝖆⋆
ولی پشت یک شخصیت آروم و گوشه گیر و خجالتی پنهون شده...
آگاتای عزیز خودت باش
هیجانتو کنترل کن ولی سرکوبش نکن ، جوری باش که حس میکنی خوشحالی
" ESO 422-41"
وای چقدر حرف زدم🗿🗿🗿🗿
نه خودتو سرزنش نکن اگه حرفی زدی یعنی نیاز داشتی بگی تازه حرفاتم آموزنده بوده ✅
هدایت شده از ⋆𝐍𝖆𝖑𝖌𝖔𝖙𝖎𝖈𝖆⋆
مگه ما چندتا ماه سفید داریم؟
چندتا لگولاس داریم؟
چندتا آیومو داریم؟
چندتا کورای و دازای داریم؟
چندتا سالی داریم؟
چندتا نهانگاه محو شده داریم؟
چندتا مریخ سرخ داریم؟
چندتا eso 442-41 داریم؟
چندتا سالیتود داریم؟
و....
بعد میخواین دیل بزنین دیوونه ها؟
به فکر من باشین
نبودین من تا الان ده بار اینجارو دیل زده بودم
" ESO 422-41"
مگه ما چندتا ماه سفید داریم؟ چندتا لگولاس داریم؟ چندتا آیومو داریم؟ چندتا کورای و دازای داریم؟ چندتا
عاوو 🦋
ما ام فقط یه آگاتا داریم 🔮
نمیدونم چجوری بگم ولی وقتی به دستای مامان بزرگا و بابابزرگا دقت میکنم اینکه چطور نوازش میکنن و اروم کارهاشون رو انجام میدن یه کندیه عجیبی درش هست انگاز زمان دیر میگذره و یه جورایی حس خوبی داره