هدایت شده از Paranoia
شده حس کنین قلبتون از شدت احساسات تلنبار شده ی گوناگون سنگینه و نمیتونین نفس بکشین؟
در وضعی مشابه به سر میبرم
انگار اکسیژن اطرافم کمه،انگار هوایی نیست .
من اینجا رو زدم که حرفامو باهاتون به اشتراک بذارم پس چرا انقد وسواس به خرج میدم که چی بگم ؟
" ESO 422-41"
من اینجا رو زدم که حرفامو باهاتون به اشتراک بذارم پس چرا انقد وسواس به خرج میدم که چی بگم ؟
شاید چون از توضیح دادن حالم خسته شدم دیگه نمیدونم چجوری بیان کنم
انگار دیگه چیزی ادمو به وجد نمیاره ، نه اهنگا ، نه فیلما ، کتابا و کلی چیز دیگه