eitaa logo
اصرار
726 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
4 فایل
به چه زنده ایم؟ آدم ها، جا و زمان ها دگرگون می شوند. خبر آنکه چیزی شروع و چیزی تمام شد. چه باید کرد؟ تن دهیم یا اصرار کنیم؟ چاره چیست؟ مگر آنکه اصرار 📍اصرار در ایتا و تلگرام ESRAR3@ 📍اصرار در اینستاگرام ESRAR3.INSTA@ ✅ برای ارتباط با ما @Esrar_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لحظه اعلام خبر شهادت زیباروی ما از بلندگوهای مساجد در بحرین @ESRAR3
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نامش علی بود چون علی پیمود و زیست و چون علی روزه دار به شهادت رسید این است ورد زبان ها از تو @ESRAR3
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بابای شجاعم قربونت برم منو یتیم کردی 📌میدان انقلاب تهران @ESRAR3
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حالا که گاهی از گوشه کنار ایرادهایی می‌گیرند که در حفاطت و مخفی کردن رهبرمان قصور شده، اما در ناصریه عراق با همینش حتی حماسه سرودند: که حسین! پسرت خودش را مخفی نکرد... @ESRAR3
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جالب است.‌.. با هرکسی هر کجای مجلس نشسته باشد به نحوی حرف می‌زند. مثلاً با عراقی‌ها اینگونه حرف زد که من سال‌هاست حسرت زیارت حسین بن علی را به دل داشتم... میزبانان عراقی اینطور برای حسرت زیارت او اشک ریختند و گریه‌ها کردند. @ESRAR3
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با چشم‌هایی کاسه خون در حالیکه به سمت سفارت آمریکا در عراق می‌رود، می‌گوید هر عراقی با شرافتی نباید بر آقای خامنه‌ای اشک بریزد بلکه باید داغ دلش را بر سر سفارت خالی کند. بوی یک تصمیم بزرگ می‌آید فقط باید ردش را پیدا کنیم که قرار است از کدام سو چشم‌‌مان را روشن کند. @ESRAR3
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بر بند کوله پشتیِ رزمنده‌ی هم‌سنگرم بنما سلاحت امتحان آماده باش آماده باش 🎥صف زنان کفن پوش در مشهد همراه با نوای آهنگران @ESRAR3
8.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چی دارید میگید شما؟ رهبر شیعه از دنیا رفته. محکوم کردن یعنی چی؟ باید کفن بپوشیم بیایم جلوی سفارت، یا بریم توی سفارت. ما دیگه نمی‌خوایم یه آمریکایی در عراق بمونه. 🎥این صحبت بخشی از تجمع کنندگان عراقی روبروی سفارت ایالات متحده تروریستی آمریکاست. @ESRAR3
در هر شهادت و رحلتی منتظر پیام شما بودیم. پیام‌هایتان محک‌مان شده بود. شما بگو، شهادت شما را با کدام محک و با کدام ترازو وزن کنیم؟ وقتی ترازویمان از دست رفت...؟ یادم نبود. ترامپ و نتانیاهو که اصلا یادشان نبود. اسلام «وصیت‌نامه» دارد. ما گاهی به یک جمله‌ی وصیت به پا خاستیم‌. مثل آن زیبایی که گفت: «امروز قرارگاه حسین‌بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند». وصیت‌نامه‌تان پیام شما به ما برای رفتن خودتان است. فقط خودتان می‌توانستید خبر از رفتن‌تان به ما بدهید و آخرین کلامی که همه‌ی کلام است را به ما بگویید. من یقین دارم شما رازی را خواهید گفت که بیش از هشتاد سال در دل‌تان وجودتان را گداخته بود. اکسیر خامنه‌ای شدن را در وجودمان جاری می‌کنید و رهایمان نمی‌کنید، مگر اینکه از چیزی بگویید که هیچگاه نمی‌شد گفت. ما بی صبرانه منتظر شنیدن پیام شهادت سید علی خامنه‌ای از زبان شهید سید علی خامنه‌ای هستیم. @ESRAR3
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هفت جد و آبادم اهل سنت هستن اما من؛ با شیعه علیه همه‌ی این جهانم. همانطور که معلوم است این را یک اهل سنت نوشته، این مدت تا دلتان بخواهد تکرار این جمله را و فیلم های مشابهِ این را از زبان اهل سنت شنیدیم. خلاصه که همه فهمیدند درد ما جهان است و جمهوری اسلامی ایران عزمی برای جهان دیگر. @ESRAR3