eitaa logo
اصرار
726 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
4 فایل
به چه زنده ایم؟ آدم ها، جا و زمان ها دگرگون می شوند. خبر آنکه چیزی شروع و چیزی تمام شد. چه باید کرد؟ تن دهیم یا اصرار کنیم؟ چاره چیست؟ مگر آنکه اصرار 📍اصرار در ایتا و تلگرام ESRAR3@ 📍اصرار در اینستاگرام ESRAR3.INSTA@ ✅ برای ارتباط با ما @Esrar_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
924.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهروندان عراقی در راه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در عراق در توضیح این کلیپ نوشته‌اند: فرصتی که در سال ۲۰۱۴ پیش نیامد در سال ۲۰۲۶ فراهم شد. منظور خروج کامل نیروهای آمریکایی اعم از دیپلمات و یا نظامی از عراق است. @ESRAR3
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهروند عراقی در حالی که گذرنامه‌اش را در دست گرفته می‌گوید حاضر است به امر رهبری و مرجعیت همسرش را طلاق داده و به سمت ایران برای شرکت در جهاد حرکت کند. @ESRAR3
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در این شرایط بگیر ببند و به شدت امنیتی بحرین، شهروند بحرینی از مقابل سفارت آمریکا خطاب به آمریکایی‌ها می‌گوید اینجا سفارت شر است و ما می‌خواهیم از اینجا بروید. این همان چیزی بود که رهبر شهیدمان انتظارش را می‌کشید؛ غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه پوچ استکبار، این سیلی سخت‌تر از هر موشکی‌ست. آیت الله شهید سید علی خامنه‌ای: آنچه در شهادت شهید سلیمانی اتّفاق افتاد، اوّلین سیلی سختی بود که به آمریکا زده شد و تا آن زمان، مهم‌ترین سیلی به آمریکا همین حرکت مردمی عظیمی بود که انجام گرفت؛ بعد هم که خب برادرها یک سیلی‌ای زدند؛ لکن سیلی سخت‌تر عبارت است از غلبه‌ی نرم‌افزاری بر هیمنه‌ی پوچ استکبار؛ این سیلی سخت به آمریکا است که باید زده بشود. بایستی جوانان انقلابی ما و نخبگان مؤمن ما [با] همّت، این هیمنه‌ی استکباری را بشکنند و این سیلی سخت را به آمریکا بزنند، این یک؛ یکی هم اخراج آمریکا از منطقه است که این همّت ملّتها و سیاستهای مقاومت را میطلبد که بایستی این کار را انجام بدهند؛ این، سیلی سخت است. @ESRAR3
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تصاویری که مشاهده می‌کنید مربوط به برگزاری جشن عروسی در یک پناهگاه طبقه منفی چهارم در سرزمین‌های اشغالی است. می‌خواهند بگویند زندگی همچنان در جریان است. مهم است که ما مراقب باشیم ادبیاتمان به هیچ عنوان نباید به ادبیات دشمنان شبیه گردد. ما باید طوری صحبت کنیم که بر این ادبیات چیره شویم. باید بگوییم برای ما زندگی متوقف شده است تا زمانی که این جرثومه شر و غده سرطانی در منطقه حضور دارند، ما سیاه پوش ایستاده‌ایم و به جشن و شادی و پایکوبی نمی‌نشینیم مگر تا نابودی کامل اسرائیل. @ESRAR3
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
1⃣قسمت اول این‌ها صحبت‌های یک شهروند کویتی است که با نگاهی زنانه از لزوم خروج نیروهای آمریکایی سخن می‌گوید. او در حالی این‌ها را می‌گوید که همسرش را در اثر بمباران پایگاه‌های آمریکایی در کویت از دست داده است. ✅فیلم زیرنویس شده. لطفاً به تک تک واژه‌های او دقت کنید. @ESRAR3
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
2⃣قسمت دوم او می‌گوید با آمریکا دیگر صلحی در کار نیست و کسی نمی‌تواند درب خانه‌اش را ببندد و به خیال امنیت زندگی کند. نکته قابل توجه این است که او شهادت همسرش را نه در اثر بمباران ایران که بر اثر خباثت آمریکا می‌داند. این نگاه زنانه و ریزبینی‌های جزئی و دقیق چقدر زیبا و شنیدنی است. هر آنچه او می‌گوید نشان از غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه پوچ استکبار است. @ESRAR3
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
يَا مَنْ إِذَا تَضَايَقَتِ اَلْأُمُورُ فَتَحَ لَها بَاباً لَمْ تَذْهَبْ إِلَيْهِ اَلْأَوْهَامُ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اِفْتَحْ لِأُمُورِيَ اَلْمُتَضَايَقَةِ بَاباً لَمْ يَذْهَبْ إِلَيْهِ وَهْمٌ يَا أَرْحَمَ اَلرَّاحِمِينَ ای کسی که هنگامی که امور [ما را] به تنگنا می‌اندازد دری را برای ما می‌گشایی که فکرها به آن راه نیافته پس بر محمد و آل محمد صلوات فرست و برای امورم که [مرا] در فشار افکنده، دری بگشا که فکری به آن نرسیده ای رحم‌کننده‌ترین رحم‌کنندگان @ESRAR3
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یادتان هست چقدر از قرآن در غزه نوشتیم؟ که پناه بود و تکیه گاه؟ حالا ما مفتخر شده ایم که جان و تن‌مان رحل این قرآن باشد. زنی از زیر آوار بیرون آمده در حالیکه قرآن را همراه خودش به آغوش کشیده است. @ESRAR3
۱۴۰۲ بود که زیتون کاشتی در هر فرصتی چیزی خلق می‌کردی خلّاقیت اجحاف است تو هر لحظه بودی پارسال هم سه اصله نهال نمی‌دانم دقیقا چه بود اما چیستی‌اش مثل آن زیتون صدا نکرد بعدش گفتی درخت عامل سلامت هواست حواست به هوایمان بود امسال چند روز زودتر گل کاشتی نادر و کمیاب لاله واژگون روز درختکاری‌ روز تو مبارک @ESRAR3
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در ایران اسمش را گذاشتند لانه جاسوسی، بعد از شهادت رهبری در عراق اسمش شده «سفارت شر». این روزها در عراق این اصطلاح را زیاد می‌شنوید «سفارت شر»، اینکه سفارت شر باید بسته شود. @ESRAR3
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حال و هوای اهالی بصره بعد از خبر اسقاط f15 آمریکایی... اهالی بصره شبانه دسته دسته به دنبال خلبان راه افتادند، آن هم با بوق و شیپور و چراغ قوه و فریادهای بیا بیرون. @ESRAR3
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عراق حال و هوای عجیبی پیدا کرده است. کسی از شهر دیگر خودش را به بصره رسانده تا دنبال خلبان آمریکایی بگردد.‌ می گوید ۶ ساعت است دنبال خلبانم. ضمن آنکه تاکید دارد اگر پیدایش کند به هیچ وجه او را تحویل دولت نمی‌دهد. @ESRAR3