eitaa logo
اصرار
725 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
4 فایل
به چه زنده ایم؟ آدم ها، جا و زمان ها دگرگون می شوند. خبر آنکه چیزی شروع و چیزی تمام شد. چه باید کرد؟ تن دهیم یا اصرار کنیم؟ چاره چیست؟ مگر آنکه اصرار 📍اصرار در ایتا و تلگرام ESRAR3@ 📍اصرار در اینستاگرام ESRAR3.INSTA@ ✅ برای ارتباط با ما @Esrar_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
۱۴۰۲ بود که زیتون کاشتی در هر فرصتی چیزی خلق می‌کردی خلّاقیت اجحاف است تو هر لحظه بودی پارسال هم سه اصله نهال نمی‌دانم دقیقا چه بود اما چیستی‌اش مثل آن زیتون صدا نکرد بعدش گفتی درخت عامل سلامت هواست حواست به هوایمان بود امسال چند روز زودتر گل کاشتی نادر و کمیاب لاله واژگون روز درختکاری‌ روز تو مبارک @ESRAR3
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در ایران اسمش را گذاشتند لانه جاسوسی، بعد از شهادت رهبری در عراق اسمش شده «سفارت شر». این روزها در عراق این اصطلاح را زیاد می‌شنوید «سفارت شر»، اینکه سفارت شر باید بسته شود. @ESRAR3
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حال و هوای اهالی بصره بعد از خبر اسقاط f15 آمریکایی... اهالی بصره شبانه دسته دسته به دنبال خلبان راه افتادند، آن هم با بوق و شیپور و چراغ قوه و فریادهای بیا بیرون. @ESRAR3
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عراق حال و هوای عجیبی پیدا کرده است. کسی از شهر دیگر خودش را به بصره رسانده تا دنبال خلبان آمریکایی بگردد.‌ می گوید ۶ ساعت است دنبال خلبانم. ضمن آنکه تاکید دارد اگر پیدایش کند به هیچ وجه او را تحویل دولت نمی‌دهد. @ESRAR3
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یا این یکی؛ شهروندی که سه چرخه اش را قفس کرده و می‌گوید تا خبر را شنیدم سه چرخه ام را زندان کردم تا خلبان را اینجا زندانی کنم. @ESRAR3
849.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای ما شاید عادی باشد اما باید یک عراقی باشی که بدانی یعنی چه پرچم کشور دیگری را لمس کردن، تبرک جستن، و گفتنِ این جمله که: «این پرچم مراد می‌دهد». خلاصه که دوستان این شب‌ها شما پرچم باب الحوائج را دست گرفته‌اید. این پرچم مراد می‌دهد، نه که ما چون ایرانی هستیم بگوییم، مراد گرفته‌هایش می‌گویند، عراقی‌ها. @ESRAR3
هوا پر از مدرک شده بود. گفتند هدف اداره اطلاعات بوده. جنگنده ها را هم در آسمان دیده بودند. اتفاقا قاتی خاکستر و دود، کم اطلاعات و کاغذ ورق ندیدم. کاغذها همینطور در هوا بُر می‌خوردند. همه بین خاکستر و کاغذ می‌دویدند. چشم‌هایم می‌سوخت. دیدم موج انفجار، قاتی مدارک، پول های تکه تکه شده، قرآن و دعا هم درب خانه‌ آورده. یادم آمد پارسال همین روزها چقدر از غزه نوشتیم که گاهی یک ورق قرآن مبشر بود و بشارت رهایی‌شان می‌داد. حالا امسال خودمان هم دچار شده بودیم. خدا همنشینِ جنگ‌مان شده بود؛ پیغام پسغام می‌داد، امروز هم صاف دم در آمد، یک ورق نامه گذاشت و با ندبه‌اش سخن گفت و گفت: إِذْ كانَتِ الْأَرْضُ لِلّٰهِ يُورِثُها مَنْ يَشاءُ مِنْ عِبادِهِ وَالْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِينَ وَ سُبْحانَ رَبِّنا إِنْ كانَ وَعْدُ رَبِّنا لَمَفْعُولاً وَلَنْ يُخْلِفَ اللّٰهُ وَعْدَه زمین از آنِ خداست، آن را به هرکه از بندگانش بخواهد به ارث می‌دهد و سرانجام از آنِ پرهیزگاران است. و منزه است پروردگار ما که به یقین وعده پروردگارمان انجام‌شدنی‌ست و خدا هرگز از وعده خویش تخلف نمی‌کند. اگر جنگ این باشد، تا اینجای جنگ را چقدر دوست دارم، با همه‌ی نگرانی‌ها، فقدان‌ها، ترس ها اما می‌ارزد، می‌ارزد که خدا در جنگ زنگ خانه‌ات را بزند، نامه‌ای ندبه بگذارد و بگوید قول و قرارمان را یادمان هست... @ESRAR3
تعجب اتحادیه اروپا از بی میلی ایرانیان برای درخواست پناهندگی روزنامه «ای‌یو آبزرور» (euobserver) در گزارشی، به نقل از منابع اطلاعاتی خود در «کمیسیون اروپا» نوشت که جنگ در ایران تاکنون، باعث شکل‌گیری هیچ جریان قابل توجهی از پناهجویان احتمالی نشده است. یک سخنگوی کمیسیون سه‌شنبه ۱۳اسفند۱۴۰۴ در بروکسل پایتخت بلژیک به خبرنگاران گفت: «دلیلی نداریم که معتقد باشیم جریان‌های مهاجرتی تغییر کرده‌اند.» طبق گزارش‌‌های کمیسیون اروپا، تا پیش از آغاز جنگ کنونی در خاورمیانه، ایرانیان میان ملیت‌های متقاضی پناهندگی در اروپا در رتبه سی‌ویکم بودند و در سال گذشته، فقط ۸هزار درخواست پناهندگی در از ایرانیان در سراسر اروپا ثبت شده بود. بخش بزرگی از نگرانی اتحادیه اروپا از آغاز جنگ میان اسراییل و آمریکا با جمهوری اسلامی، موج جدید پناهندگان بود. پیش از این «آژانس پناهندگی اتحادیه اروپا» هشدار داده بود که جابجایی «تنها ۱۰ درصد از جمعیت ایران» می‌تواند با بزرگ‌ترین جریان‌های پناهجویان چند دهه اخیر رقابت کند. @ESRAR3
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این هم جالب است. باور کنید ما کلی فضای مجازی را زیرورو می‌کنیم تا امثال این حرف ها را برای شما و خودمان پیدا کنیم. قدیمی‌ها می‌گفتند قرار، امروزی ها می‌گویند دیت. این کلیپ شرح قرار یک جوان عربی با دختر مورد علاقه اش است. جزئیاتش را توضیح می‌دهد و می‌گوید همه چیز خوب بود تا اینکه به مهم‌ترین سوال رسیده: تو با ایرانی یا اسرائیل؟ و جوابش همه چیز را بر هم زد. یک لحظه تصور کنید. این سوال تا توی این به اصطلاح دیت‌های جوانان هم رفته و تعیین کننده‌ی مسیر روابط شخصی شده. او می‌گوید سیاست مسأله‌ای فرعی نیست و این را اساس روابطش گذاشته؛ «تو با ایرانی یا اسرائیل؟». به نظر شما ما دیگر تا کجا رفتیم و بی‌خبریم؟ @ESRAR3
اصرار
تعجب اتحادیه اروپا از بی میلی ایرانیان برای درخواست پناهندگی روزنامه «ای‌یو آبزرور» (euobserver) د
پناهندگی ۵ بازیکن تیم ملی زنان فارس نوشت: 🔹 ۵ بازیکن تیم ملی فوتبال زنان که برای جام ملت‌ها در استرالیا هستند مخفیانه به همراه پلیس این کشور هتل محل اقامت تیم را ترک کردند. 🔹فریده شجاعی، نایب‌رئیس زنان فدراسیون در این باره به خبرنگار فارس گفت: همه ما در لابی بودیم و فکر می‌کنم این افراد از در پشتی هتل با پلیس خارج شده‌اند. ما با سفارت، فدراسیون فوتبال، وزارت امور خارجه و هر جایی که ممکن باشد ارتباط گرفته‌ایم تا ببینیم چه می‌شود. حتی با خانواده‌های این ۵ بازیکن هم صحبت کرده‌ایم‌. 🔹حالا خبر رسیده، ساعتی‌ پس‌ از این اتفاق، زهرا سربالی، مونا حمودی، زهرا قنبری، فاطمه پسندیده و عاطفه رمضانی‌زاده تحت‌تاثیر این فشارها تصمیم به خروج از اردو و بازنگشتن به ایران را گرفته‌اند. 🔹سایر اعضای تیم هنوز در استرالیا هستند. شجاعی عنوان کرده قرار بوده تیم از دبی به ایران برگردد که اماراتی‌ها به آن‌ها اجازه ندادند. حالا قرار است تلاش شود تا از مسیر مالزی و ترکیه به ایران بیایند. 📷این هم تصویر ملاقات پنج بازیکن مذکور با وزیر مهاجرت استرالیا 🔸پیش از این ترامپ در توییتی از نخست وزیر استرالیا خواسته بود به بازیکنان دختر ایرانی پناهندگی بدهد و نوشت اگر این کار را نکند، ایالات متحده آنها را خواهد پذیرفت. ⁉️چرا این را نقل کردیم؟ که بگوییم اینجا این خبرها چقدر شنیده می‌شود اما خبر تعجب اتحادیه اروپا از بی‌میلی ایرانیان به پناهندگی نه. @ESRAR3
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اول که بی‌صدا ببینید به فکرتان هم خطور نمی‌کند اینجا نزدیک سفارت شر در بغداد است و حامل پرچم ایران یک جوان عراقی. چیدمان و ترکیب تصویر آنقدر زیباست که من محض زیبایی‌اش آن را به اشتراک می‌گذارم. شب آتش سیگار تکیه‌گاه جوان عرب و پرچم ایران و پرچم ایران و پرچم ایران @ESRAR3
فعال رسانه‌ای یمنی: باورم نمیشه آمریکا نیروی زمینی به یمن نفرستاد ولی انگار میخواد به ایران بفرسته. این تبعیض نژادی‌ست. ما هم نفت داریم، ما هم خیلی کوه داریم، به شما اطمینان می‌دهم، شما در خیلی از آن‌ها طلا پیدا می‌کنید، بیایید بیایید روبرو شویم. @ESRAR3 @didgahfaramarzi