اگه همش از استیکری که عادت دارم استفاده کنم،متوجه میشی کی ام😂😪
.
از این ایموجیا خیلی از بچه های گپ استفاده میکنن 🗿💔😂
بعدم بفهمم کی ای باز نمیدونم کدوم پیام مال توعه ک وا
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اعتراف میکنم منم دارم همچین موقعیتی رو زندگی میکنم😂🚶♀
.
حس خفن و پیچیده ایه
بدیش اینجاست چون اعلام کردین فقط دوستین،یه سری خط قرمزا رو نمیشه رد کرد
من به یکی علاقه مندم نزدیک ۱سال میشه چند ماه میشه از یکی شنیدم اونم به من تقریبا یه حسی داره ولی نمی دونم از کجا مطمئن شم . چنسالته . ۱۵
.
اگه پسری فعلا بهش فک نکن کلا
خب؛یه بار سر کلاس مجازی زبان بودم،بعد پسر خالم بلند گو رو باز کرد گفت آی لاو یو تیچر،بعد من در افق ها محو شدم،(معلمه مرد بودش)بعد کلاس توی یه سکوت وحشتناکی فرو رفت،حالا بماند که اونموقع روی معلمه کراش بودم💔🗿
.
واقن شت🗿
"اعتراف خونه"
خب؛یه بار سر کلاس مجازی زبان بودم،بعد پسر خالم بلند گو رو باز کرد گفت آی لاو یو تیچر،بعد من در افق ه
خوبه دیگه کارتو راحت کرده پسر خالت🦦
اعتراف میکنم تا حالا صحبت های شیخ رو با دقت نخوندم و این مدت فقط۳بار زیارت عاشورا رو خوندم🦦
.
همونم خوبه😂💔