eitaa logo
"اعتراف خونه"
28 دنبال‌کننده
2 عکس
1 ویدیو
0 فایل
شیطونی ها و اتفاقاتی که واسه هیشکی روت نمیشه تعریف کنی بیار اینجا واس ما👀💘 نه ما تو رو میشناسیم نه تو ما رو، راحت باش"" ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/2454844
مشاهده در ایتا
دانلود
اگه همش از استیکری که عادت دارم استفاده کنم،متوجه میشی کی ام😂😪 . از این ایموجیا خیلی از بچه های گپ استفاده میکنن 🗿💔😂 بعدم بفهمم کی ای باز نمیدونم کدوم پیام مال توعه ک وا
خواهش میکنم قشنگم❤️✨ . داداشمی👀
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اعتراف میکنم منم دارم همچین موقعیتی رو زندگی میکنم😂🚶‍♀ . حس خفن و پیچیده ایه بدیش اینجاست چون اعلام کردین فقط دوستین،‌یه سری خط قرمزا رو نمیشه رد کرد
من به یکی علاقه مندم نزدیک ۱سال میشه چند ماه میشه از یکی شنیدم اونم به من تقریبا یه حسی داره ولی نمی دونم از کجا مطمئن شم . چنسالته . ۱۵ . اگه پسری فعلا بهش فک نکن کلا
خب؛یه بار سر کلاس مجازی زبان بودم،بعد پسر خالم بلند گو رو باز کرد گفت آی لاو یو تیچر،بعد من در افق ها محو شدم،(معلمه مرد بودش)بعد کلاس توی یه سکوت وحشتناکی فرو رفت،حالا بماند که اونموقع روی معلمه کراش بودم💔🗿 . واقن شت🗿
اعتراف میکنم تا حالا صحبت های شیخ رو با دقت نخوندم و این مدت فقط۳بار زیارت عاشورا رو خوندم🦦 . همونم خوبه😂💔
پسر نیستم دخترم فقط میخوام مطمئن بشم بدونم اونم به من حسی داره یا نه؟ . خب طرف کیه چند سالشه بعد اگه تو بفهمی اونم بهت حسی داره یا نه چی بت میرسه
https://eitaa.com/eteraf_mardom/121 آره به خودتم . اگه حواسم باشه که پس در واقع یادم نرفته، ولی الان ذهنیتی ندارم.
https://eitaa.com/eteraf_mardom/142 همین دیگه حواست نیست.. حواست بود که.. . ولی من معمولا کسیو از یاد نمیبرم!
حالم بده . منم همینطور چیشده