اعتراف میکنم با ادما دوست میشم تا با احساساتشون بازی کنم
.
عی عی کارما آدرس همه رو داره اینجا کاربرد پیدا میکنه
اعتراف میکنم یه بار تا لب خودکشی رفتم
یعنی قرصو که خوردم ری.دم به خودم سریع به بابام گفتم رفتیم دکتر🤝
.
اینکه ب بابات بگی از خود خودکشی بد تر نبود؟
"اعتراف خونه"
یسری با یه پسر بچه ۳ ساله ک.یس رفتم .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
اممممم خب یسری چیز بابامو دیدم
.
فقط منم ک حس میکنم اینا رو همه رو یه نفر گفته؟
دایگو مرده پس مجبوریم دس به دامان این سایت بشیم
https://abzarek.ir/service-p/msg/2454844
بگین اعترافاتونو میشنوم💘
پاشدم که درس بخونم ولی دو ساعته تو گوشیم و کتاب از اونطرف بهم نگاه میکنه و تاسف میخوره
.
چقد من
یه نفر دیگه هم امسال زن گرفتتتتت. خب یکی هم بیاد منو بگیرههههههههههه
.
چتونه دوستان سینگلی چشه مگه؟