اعتراف میکنم یه بار تا لب خودکشی رفتم
یعنی قرصو که خوردم ری.دم به خودم سریع به بابام گفتم رفتیم دکتر🤝
.
اینکه ب بابات بگی از خود خودکشی بد تر نبود؟
"اعتراف خونه"
یسری با یه پسر بچه ۳ ساله ک.یس رفتم .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
اممممم خب یسری چیز بابامو دیدم
.
فقط منم ک حس میکنم اینا رو همه رو یه نفر گفته؟
دایگو مرده پس مجبوریم دس به دامان این سایت بشیم
https://abzarek.ir/service-p/msg/2454844
بگین اعترافاتونو میشنوم💘
پاشدم که درس بخونم ولی دو ساعته تو گوشیم و کتاب از اونطرف بهم نگاه میکنه و تاسف میخوره
.
چقد من
یه نفر دیگه هم امسال زن گرفتتتتت. خب یکی هم بیاد منو بگیرههههههههههه
.
چتونه دوستان سینگلی چشه مگه؟
اعتراف میکنم وقتی بخاطر اینکه یه نفر بهم بی احترامی کرده کلا ازش فاصله میگیرم به این معنی نیست که دوستش ندارم
.
دوست داشتن حسی نیست که به راحتی از بین بره
اعتراف میکنم هنوزم دوست دارم برم پیشش نازش کنم بغلش کنم براش اهنگ بخونم براش نقاشی بکشم ولی مثل اینکه اون دلش نمیخواد و کلی ادم واشه جایگزین کردن من داره
.
اعتراف میکنم خیلی منی