پاشدم که درس بخونم ولی دو ساعته تو گوشیم و کتاب از اونطرف بهم نگاه میکنه و تاسف میخوره
.
چقد من
یه نفر دیگه هم امسال زن گرفتتتتت. خب یکی هم بیاد منو بگیرههههههههههه
.
چتونه دوستان سینگلی چشه مگه؟
اعتراف میکنم وقتی بخاطر اینکه یه نفر بهم بی احترامی کرده کلا ازش فاصله میگیرم به این معنی نیست که دوستش ندارم
.
دوست داشتن حسی نیست که به راحتی از بین بره
اعتراف میکنم هنوزم دوست دارم برم پیشش نازش کنم بغلش کنم براش اهنگ بخونم براش نقاشی بکشم ولی مثل اینکه اون دلش نمیخواد و کلی ادم واشه جایگزین کردن من داره
.
اعتراف میکنم خیلی منی
با یکی دوست شدم و باهاش صمیمی شدم 6 یا 7 ماه بود بعد مادرم متوجه شد و کلا دسترسی داشتن به اون فرد و ازم گرفته و الان یک ماه دیگه میره سربازی و یک ماه دیگه تولدشه و من....!!! :/
.
تفف این بده
یه مدت با یکی بودم داداشم منو بیرون باهاش دید حالا دیگه کلا نمیذارن از خونه برم بیرون. شبیه افسرده هام دقیقا
.
خدا هیچ کسو ب این بلا دچار نکنه
https://eitaa.com/eteraf_mardom/49
منم همینطور اصلا کیه که نکنه؟تو دوره و نسل ما طبیعیه😄💔 ولی ترکش کن هربار که کردی واسه خودت مجازات در نظر بگیر چون هم گناهه هم اسیب به جسم. منم معتادش بودم ولی ترک کردم الان ۳ ساله نرفتم سمتش. بگو اگه اینکارو کنم باید یه تاوانی بدم مثلا اولش بگو ۱۰۰۰ تا صلوات میفرستی یا ۱۰۰ تومن صدقه میدی یا یه روز روزه میگیری حالا هر سری هی مجازات سنگین تر کن یه جایی دیگه انجامش نمیدی منم از مرجع تقلید پرسیدم این راهکار رو بهم داد و حل شد
.
راه خوبیه
ولی اون "کیه ک نکنه" چی بود اخه؟
اعتراف میکنم کمبود محبت دارم!
.
فقط اینو یادت باشه که کمبود محبت تقصیر تو نیست تقصیر اطرافیانته
مدت هاست دارم به این در اوندر میزنم که قوی بنظر بیام. خفن بنظر بیام. ولی نمیتونم. همه چیز داره از دستم در میره و من باید فقط نگاه کنم. هیچ کاری از دست من بر نمیاد. با شرایطی که دارم، نمیتونم به هدفی که میخوام برسم تا چیزی که باید به نظر بیام💔
.
کاش تلاشتو بکنی تا به یه هدف خاص و مقدس برسی، نه اینکه به این فک کنی تو نظر بقیه چطوری ای