اعتراف میکنم با دوستام اصلا راحت نیستم و در واقع چیزی راجبم نمیدونن
.
زندگیو بردی
"اعتراف خونه"
اعتراف میکنم خودارض.ایی میکنم🙏🏻 .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
اعتراف میکنم با ادما دوست میشم تا با احساساتشون بازی کنم
.
عی عی کارما آدرس همه رو داره اینجا کاربرد پیدا میکنه
اعتراف میکنم یه بار تا لب خودکشی رفتم
یعنی قرصو که خوردم ری.دم به خودم سریع به بابام گفتم رفتیم دکتر🤝
.
اینکه ب بابات بگی از خود خودکشی بد تر نبود؟
"اعتراف خونه"
یسری با یه پسر بچه ۳ ساله ک.یس رفتم .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
اممممم خب یسری چیز بابامو دیدم
.
فقط منم ک حس میکنم اینا رو همه رو یه نفر گفته؟