📪 پیام جدید
سلام !
برای نقاشیت؛
یکم به پوستت بعد بده
برای لباس و عمامه هم؛
از حاشور گرد و فشار دست متوسط با رنگای: سبز کمرنگ - کرم- قهوه ای- مشکی- طوری که به نقاشیت بعد بده استفاده کن
برای بعد دادن به پوست از رنگای: سبز؛ قهوه ای؛ کرم؛ نارنجی و زرد استفاده کن طوری که خط حاشورت معلوم نباشه و فشار دستت هم متوسط رو به پایین و متوسط رو به بالا باشه
برای چشم هم از قرمز؛ کرم و برای عنبیه از قهوه ای و سبز و زرد و نارنجی استفاده کن
پ.ن : تاحالا چند بار دست و پاشکسته چشم و پوست با مداد رنگی کار کردم✌️
#دایگو
«خادمالزهرا/༄daily
📪 پیام جدید سلام ! برای نقاشیت؛ یکم به پوستت بعد بده برای لباس و عمامه هم؛ از حاشور گرد و فشار دست
البته دیگه الان نمیشه چون کاغذم اشباع شده ولی واسه عمامه و لباس وقت هست اما صورت اشباعه
هدایت شده از ناشناس
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/etesal59/185
آفرینننن♥️
من میدونم که امسال قبول میشی و بعد دوره نقاشی شرکت میکنی و کلی نقاشیهای قشنگ قشنگ میکشی 🥲:)))
#دایگو
هدایت شده از ناشناس
📪 پیام جدید
سلام زیبا وقت به خیر
چنلتون واقعن آرامش بخشه
امکانش هست از چنل بنده هم
تبلیغ شه؟
https://eitaa.com/bxbdjdjlaka
سپاس گذارم بانو .
#دایگو
«خادمالزهرا/༄daily
📪 پیام جدید https://eitaa.com/etesal59/185 آفرینننن♥️ من میدونم که امسال قبول میشی و بعد دوره نقاش
خدا میدونه توکل به خدا ممنون با آرزوی قشنگت🪐
هدایت شده از ناشناس
📪 پیام جدید
میگما چی صدات کنیم؟
خادم الزهرا، عبدالزهرا، یا لا اعلم؟:)))
#دایگو
«خادمالزهرا/༄daily
📪 پیام جدید میگما چی صدات کنیم؟ خادم الزهرا، عبدالزهرا، یا لا اعلم؟:))) #دایگو
در کل ریحانه هستم اما اسم اکانتم هر چی بود شما عبدالزهراء صدا بزنید