eitaa logo
اخلاق پژوهان ایران
412 دنبال‌کننده
861 عکس
21 ویدیو
57 فایل
🔖این کانال جهت اطلاع رسانی همایش ها، نشست ها و معرفی کتب و نشریات مرتبط با #اخلاق راه اندازی شده است و می کوشد تازه ترین آوردهای علمی را معرفی کند. 🇮🇷اخلاق پژوهان ایران 🆔 @Talabeakhlagh :ارتباط با بنده 📧 m_valizadeh@sbu.ac.ir پست الکترونیکی
مشاهده در ایتا
دانلود
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 چرا باید اخلاقی زیست؟ 🎙 گفتگو با دکتر ابراهیم آزادگان،‌ مدیر گروه فلسفه علم دانشگاه شریف 🔸چرا انسان‌ها باید اخلاقی باشند؟ چرا آدم‌ها باید خوب باشند؟ چرا باید کمک کنند؟ چرا باید به دیگران احترام بگذاریم و حق و حقوق آنها را رعایت کنیم؟ چرا باید نقش اجتماعی درست باید داشته باشند؟ 📍 سایت آپارات | سایت یوتیوب ┏━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┓ https://eitaa.com/ethical ┗━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┛ اخلاق پژوهان ایران
📣 دوازدهمین نشست گفتمان معرفت با محوریت «اخلاق زیست محیطی (1)» 🔹با ارائه: حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید علی طالقانی، مدیر گروه آموزشی فلسفه و کلام اسلامی مرکز تخصصی آخوندخراسانی 🕘 14 فروردین 1402، ساعت ۲۱ 📽 لینک پخش زنده ┏━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┓ https://eitaa.com/ethical ┗━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┛ اخلاق پژوهان ایران
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 اخلاق زیست محیطی (1)؛ 🔹استاد سید حسن اسلامی و استاد سید علی طالقانی ┏━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┓ https://eitaa.com/ethical ┗━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┛ اخلاق پژوهان ایران
💠 اخلاق زیست محیطی (2)؛ 🔹استاد سید حسن اسلامی و استاد سید علی طالقانی 🕘 شروع برنامه ساعت ۲۱ 📱همزمان با پخش زنده از پیام‌رسان ایتا 📽 لینک پخش زنده ┏━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┓ https://eitaa.com/ethical ┗━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┛ اخلاق پژوهان ایران
مقدمه فارسی کتاب سر الاسراء.docx
26.4K
📋ترجمه مقدمۀ کتاب سرالاسراء 📌با موضوع حقیقت اخلاق ✍️به قلم آیت الله سعادت پرور(ره) ┏━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┓ https://eitaa.com/ethical ┗━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┛ اخلاق پژوهان ایران
◽️ضرورت تدریس اخلاق مصرف در کنار تئوری‌های مصرف با هدف تحقق شعار سال 🔸 در گفتگو با حجت‌الاسلام دکتر عضو هیأت علمی گروه فلسفه پژوهشگاه عنوان شد: 💢 به نظر من، آموزش و پرورش نقش اصلی و اساسی را در تحقق شعار سال دارد. اگر مدارس و مهدکودک‌ها در آموزش نونهالان و نوجوانان در حوزه مصرف صحیح و اخلاق مصرف اهتمام ویژه از خود نشان دهند قطعاً بعد از اینکه تشکیل خانواده دادند این فرهنگ و اخلاق مصرف را در خانواده ترویج خواهند داد. 🔍 ادامه را بخوانید👇 🌐 iict.ac.ir/masraaf ┏━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┓ https://eitaa.com/ethical ┗━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┛ اخلاق پژوهان ایران
علامه جوادی آملی: 🔸 برخی از عبارات نهج البلاغه به مراتب از "لا تنقض الیقین بالشک" سنگین تر است. لاتنقض الیقین بالشک را یک طلبه بعد ۸ سال با استاد استصحاب برایش روشن می شود. ولی "کل قایم فی سواه معلول" را یک طلبه درس خارج خوان نمی تواند ترجمه کند تا چه رسد به شرح. 🔸 ما درس خوان زیاد داریم ولی عالم ربانی نه. چون درس هایی که می خوانیم مال چه کنیم و چه نکنیم است ولی علومی که در مورد جهان شناسی و انسان شناسی و رابطه انسان با جهان است نمی خوانیم. این ها در و نیست این ها در قرآن و نهج البلاغه است. 🔸 موعظه با اخلاق فرق دارد. سخنرانی و موعظه، علم نیست. ، علم است علم فلسفی است. اخلاق یعنی عقل نظری را بدانی و مراتب آن و زیرمجموعه آن را بدانی. تجرد روح و نفس و مراتب آن (عقل و وهم و خیال) را اثبات کنی. عقل عملی و زیرمجموعه آن را بدانی. تفاوت عقل نظری (بخش اندیشه و جزم) و عملی عملی (بخش انگیزه و عزم و اراده) را بدانی. فرازهایی از جلسه اخلاق ۱۹ بهمن ۹۶ ┏━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┓ https://eitaa.com/ethical ┗━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┛ اخلاق پژوهان ایران
🔹آیت‌الله حائری شیرازی 🔸اصالت با تقواست نه اخلاق | اخلاق بدون تقوا، سطحی است اینکه در نماز جمعه دعوت به تقوا می‌شود، به این علت است که تقوا یک چشمه‌ای است در وجود انسان که انسان را آباد می کند. هر اخلاق خوبی از تقوا سر می زند. اگر یک کسی تقوا ندارد، اما اخلاق خوبی دارد، این اخلاق، است و . و اگر کسی تقوا دارد اما یک بداخلاقی‌هایی دارد، باز این بداخلاقی، ، سطحی است. شما در کشاورزی روی آب سطحی زیاد حساب نمی‌کنید و می‌گویید این مایه ندارد و نمی‌شود روی آن حساب کرد. ┏━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┓ https://eitaa.com/ethical ┗━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┛ اخلاق پژوهان ایران
🔺سلسله نشست‌های علمی درآمدی به اخلاق قرآنی (انجمن علمی معارف دانشگاه شهید بهشتی) ✅عنوان: پیشینه اخلاق قرآنی در جهان اسلام و خلأهای اخلاق‌پژوهی قرآنی ✔️دکتر مهدی علیزاده؛ استادیار اخلاق پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و رئیس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی 📅زمان: شنبه ۱۹ فروردین؛ ساعت ۱۶:۳۰ 👈لینک ورود: https://webinaronline.ir/Link/S2314196092
📣📣 5️⃣ پنجمین جلسه از سلسله جلسات علمی ماه مبارک رمضان 🎙 استاد مهراب صادق نیا 🖇 موضوع: مبانی اخلاق جامعه در قرآن 🕰 زمان: 18 فروردین 🕘 ساعت: 21:00 🎥 پخش زنده از طريق پیج اینستاگرام اینستاگرام ┏━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┓ https://eitaa.com/ethical ┗━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┛ اخلاق پژوهان ایران
✨صوت این نشست را اینجا بشنوید: 👇 http://radio.isca.ac.ir/music/%da%a9%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%aa%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%ac%db%8c-%d8%b1%d9%88%db%8c%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%86%d9%88%db%8c%d9%86-%d8%aa%d8%b1%d8%a8%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d8%ae%d9%84%d8%a7/ 🔺 کرسی ترویجی «رویکردهای نوین در تربیت اخلاقی» ┏━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┓ https://eitaa.com/ethical ┗━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┛ اخلاق پژوهان ایران
💠 موضوع: بحران اخلاق در دنیای مدرن با تاکید بر فضای مجازی 👤 با ارائه: حجت الاسلام دکتر طاهر امینی گلستانی (مدیر موسسه بین المللی صلح و ادیان) 📆 تاریخ برگزاری: سه شنبه 22 فروردین 1401 (11 آوریل 2023) ⏰ ساعت: 10 صبح ⭕️ این نشست به صورت مجازی و برخط برگزار خواهد شد. 📌 این نشست به زبان انگلیسی ارائه خواهد شد و به حاضرین در جلسه که خلاصه ای از نشست به زبان فارسی، یا انگلیسی یا عربی ارائه نمایند، گواهینامه به زبان انگلیسی از طرف «دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی مرکز ملی فضای مجازی» اعطاء خواهد شد. با ترافیک رایگان: https://heyatonline.ir/graaph/ ┏━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┓ https://eitaa.com/ethical ┗━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┛ اخلاق پژوهان ایران
داشتم فکر می کردم، شیخ عباس قمی صاحب مفاتیح، می توانست در آخر هر کدام از اعمال، بابی باز کند با عبارت «و اما مادران...» اجر هر عمل را که می‌گوید، دستور هرکدام را که توضیح می‌دهد، زیرش بنویسد: اما برای ، این چنین است که .... 👌مثلاً همین شب قدر! سخنی هست دربارهٔ زنی که سجاده‌اش را پهن می‌کند و قرآن و مفاتیحش را می‌گذارد گوشه‌اش و بعد شروع می‌کند مدام می‌رود به آشپزخانه؛ چای می‌گذارد، میوه تکه می‌کند، سقا می‌شود،... و اشک‌هایش، با زمزمه‌ی جوشن، می‌چکد پای گاز، وقت چشیدن نمکِ سحری و نهار فردای بچه‌ها؟ گفتیم اشک و گریه اصلاً چه می‌گویید دربارهٔ زنی که تا شانه‌اش تکان می‌خورد و می‌خواهد کمی اشک بریزد، کودکش سرش را خم می‌کند زیر چادرش و ملتمسانه می‌گوید «گریه نکن 😯😢»؟ بگویید اجر این خنده‌های اجباری تلخ و شیرین چند؟ زنی که عادت ندارد تنها، جامهٔ نور بپوشد و بچه‌هایش را یکی یکی می‌برد غسل شب قدر بدهد، تا طهارتِ مضاعف شود برایشان تا سال بعد، و از خستگی این غسل‌ها، خوابش بگیرد و کمی چرت بزند، بهره‌ای از این لحظات ناب از دست رفتهٔ لیلة القدر، دارد؟ نمی‌دانم........ فقط.... اگر این دقت هاواعمال سادهٔ این مادرهانبود و شب های قدر، به جای خواباندن کودکان‌شان و نشستنِ فارغ بال تا خود سحر بر سر سجاده آنان را با پاشیدن آب به صورتشان و هزار وعده و سرگرمی بیدار نگاه نمی‌داشتند، به گمانم نه شیخ مفیدی در این دنیا یافت می‌شد، نه شیخ صدوقی، نه سیدرضی، نه طباطبائی، نه امینی نه...! راستش… فکر می‌کنم سهم قابل توجهی از ثواب تمام اعمالی که ما عاملین به مفاتیح‌الجنان، تا خودِ صبحِ قیامت، انجام می‌دهیم، ثواب تمام جوشن‌ها، کمیل‌ها، نمازها، توسل‌ها، زیارت‌ها،صاف می‌رسد به مادرانمان! پ.ن: این متن خانم دکتر موحد رو دیدم، به یاد اخلاق مراقبت مادرانه افتادم. التماس دعای خیر در این شب های مبارک ┏━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┓ https://eitaa.com/ethical ┗━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┛ اخلاق پژوهان ایران
📣 دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با همکاری کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای (دام‌ظله) برگزار می کند: ✅ موضوع: استنادات قرآنی ارزش‌های اخلاقی در بیانیه گام دوم ارایه دهنده: حجت الاسلام دکتر سید معصوم حسینی 🗓 زمان برگزاری: شنبه مورخ 1402/01/26 ساعت 10 🏢لینک مجازی: http://meet.quran.ac.ir/amol ┏━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┓ https://eitaa.com/ethical ┗━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┛ اخلاق پژوهان ایران
🔺سلسله نشست‌های علمی درآمدی به اخلاق قرآنی (انجمن علمی معارف دانشگاه شهید بهشتی) ✅عنوان: مفهوم خسران نفس به مثابه کلید فهم نظریه اخلاقی قرآن کریم ✔️دکتر محسن جوادی؛ استادتمام فلسفه اخلاق دانشگاه قم 📅زمان: دوشنبه ۲۸ فروردین؛ ساعت ۲۲:۳۰ 👈لینک ورود: https://webinaronline.ir/Link/S2314196092 ┏━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┓ https://eitaa.com/ethical ┗━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┛ اخلاق پژوهان ایران
🔸 کتاب "تزاحم اخلاقی در شبکه های اجتماعی؛ از چالش تا تصمیم" تألیف حجت الاسلام دکتر حسینعلی رحمتی، از آثار پژوهشگاه قرآن و حدیث منتشر شد. 📖معرفی کتاب: ✍️ امروزه فضای مجازی، محل شكل گيري نسل جدیدی از روابط اجتماعی است، چرا که فناوری اطلاعات و ارتباطات جایگاه منحصر به فردی در زندگی بشر پیدا کرده و نقش شبکه‌ اینترنت و فضای مجازی، در جابه‌جایی حجم زیادی از اطلاعات و نیز ارتباطات انسانی، به‌خوبی آشکار شده و گستره وسیعی از زندگی مردم را در بر گرفته است. ✍️امروزه ما با دو حوزه متفاوت زندگی مواجه هستیم؛ یکی تعاملات و ارتباطات عینی در فضاي فيزيكي و و دیگری تعاملات و ارتباطاتي كه در فضاي مجازی، و به طور خاص در شبكه هاي اجتماعي شكل گرفته است. از نظر منشاء اثر بودن اين هر دو عرصه زندگي، "حقيقي" به شمار مي آيند. ✍️ يكي از اين مسائل، قرار گرفتن كاربران و ديگر مرتبطان با شبكه هاي اجتماعي بر سر "دو راهه تصميم گيري" اخلاقي است. به اين معنا كه فرد در موقعيتي قرار مي گيرد كه دو وظيفه اخلاقي بر عهده اوست ولي نمي تواند همزمان آنها را انجام دهد. از اينجاست كه "تزاحم وظايف اخلاقي" در مورد شبكه ها شكل مي گيرد و اتخاذ تصميم درست تر را به چالش مي كشد. ✍️ هدف كتاب حاضر، كه در اين راستا به نگارش درآمده، بررسي انواع تزاحم يا تعارض هاي اخلاقي مربوط به شبكه هاي اجتماعي، و ارايه راهكارهايي براي تصميم گيري هنگام مواجه شدن با آنهاست. ┏━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┓ https://eitaa.com/ethical ┗━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┛ اخلاق پژوهان ایران
🔺سلسله نشست‌های علمی درآمدی به اخلاق قرآنی (انجمن علمی معارف دانشگاه شهید بهشتی) ✅عنوان: بازخوانی معیار ارزش اخلاقی بر مبنای قرآن ناظر به نقد نظریه ظرفیت تقابل اخلاق و دین ✔️دکتر بهروز محمدی‌منفرد؛ استادیار و مدیرگروه اخلاق دانشگاه تهران 📅زمان: پنج‌شنبه ۳۱ فروردین؛ ساعت ۲۱ 👈لینک ورود: https://webinaronline.ir/Link/S2314189309 ┏━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┓ https://eitaa.com/ethical ┗━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┛ اخلاق پژوهان ایران
🔴جای خالی «ادب»! 🖊احمدحسین شریفی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ به گواهی ایران‌شناسان و مورخان و حتی مستشرقان، ايرانيان جزء‌ باادب‌ترين ملت‌‌ها بوده‌اند. شاردن (1643-1713م)، مستشرق فرانسوي که در زمان صفويه به ايران آمده بود، در سفرنامه خود دربارة ادب ايرانيان چنين مي‌نويسد: من هيچ ملت را مؤدب‌تر و ملايم‌تر از ملت ايران نديده‌ام و ادب و نزاکت در ايراني‌ها فطري است و اگر سال‌ها با يک ايراني دوستي يا معامله بکنيد، محال است از زبان او چيزي بشنويد که شما را برنجاند و محال است که او حاضر باشد يک خبر بد به شما بدهد و اگر مجبور شود راجع به مرگ يک نفر صحبت کند مي‌گويد «عمرش را به شما داد» يا «عمرش را به شما بخشيد». يعني او نمي‌خواست بميرد تا اينکه باعث تأثر شما بشود؛ بلکه چون شما را دوست مي‌داشت براي ابراز دوستي عمرش را به شما واگذار کرد و رفت. 🔻اما متأسفانه در دوران معاصر در میان جمع کثیری از ایرانیان، نه تنها اثری از این فضیلت اجتماعی نمی‌بینیم! بلکه در حوزه‌های مختلفی از زیست اجتماعی شاهد بی‌ادبی‌ها و بی‌نزاکتی‌ها و گستاخی‌های آشکار نیز هستیم. و این خود یکی از ام‌المفاسد اجتماعی است؛ یعنی آثار و پیامدهای بسیار مخربی برای فرد و جامعه دارد. به تعبیر امیرمؤمنان علی علیه السلام: «مَنْ قَلَّ أَدَبُهُ كَثُرَتْ مَسَاوِيهِ؛ کسی که ادب او کم باشد، بدی‌ها او زیاد می‌شود». جامعه ما به شدت نیازمند آموزش «ادب» در حوزه‌های مختلف و در سطوح گوناگون است: «ادب لباس پوشیدن»، «ادب آرایش کردن»، «ادب راه رفتن»، «ادب سخن گفتن»، «ادب گوش دادن»، «ادب نقد کردن»، «ادب مخالفت کردن»، «ادب مواجهه با بزرگان»، «ادب مواجهه با معلم و استاد»، «ادب برخورد با پدر و مادر»، «ادب برخورد با همسایه» و .... امیدوارم نظام‌های رسمی و غیررسمی آموزشی و پرورشی در کشور ما به وظیفه سترگ خود در آموزش و نهادینه‌سازی ادب فردی و اجتماعی عمل کنند. ┏━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┓ https://eitaa.com/ethical ┗━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┛ اخلاق پژوهان ایران
💢💢 منتشر شد: اثری جدید در موضوعی نوپدید ✅ کتاب «تزاحم اخلاقی در شبکه های اجتماعی؛ از چالش تا تصمیم» نویسنده: حسینعلی رحمتی، انتشارات پژوهشگاه قرآن و حدیث، چاپ اول، 1401، 263 صفحه. 🔻اثری درباره عصر شبکه ها، مجال نُوینِ کنشگری اخلاقی؛ شبکه ها و دشواری تصمیم گیری اخلاقی؛ تبیین تزاحم های مربوط به استفاده، دسترسی، اعتماد، و انتشار محتوا در فضای مجازی؛ فرایند ده مرحله ای شکل گیری دوراهه های اخلاقی در شبکه ها؛ معیارها و سنجه های ده گانه ترجیح و تصمیم گیری در مواجهه با این تزاحم ها. 🔻مخاطبان: همه کسانی که به نوعی با فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در ارتباط اند: از کاربران عادی گرفته تا نهادهای حاکمیتی و غیرحاکمیتی، اساتید، طلاب و دانشجویان رشته های کامپیوتر، فناوری اطلاعات، اخلاق، و دیگر علاقه مندان به تحقیق وتدریس در زمینه اخلاق کاربردی و اخلاق فناوری اطلاعات. 🌀راهنمای خرید: مبلغ «یکصد و چهل هزار تومان» (کتاب+هزینه پست) را به شماره کارت 5041-7210-7803-4692 (بانک رسالت، به نام عزت ملَمّعی خوزانی) واریز کرده و فیش پرداختی را همراه با آدرس دقیق پستی به آدرس: @rahmati_admin در یکی از پیام رسان های ایتا و تلگرام ارسال فرمایید. 🔻 کد پستی را حتما درج کنید. 🔻 در صورت تمایل به دریافت کتاب با امضای نویسنده، لطفا یادآوری فرمایید. ┏━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┓ https://eitaa.com/ethical ┗━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┛ اخلاق پژوهان ایران
منتشر شد: 📚 کتاب اندرزنامه مدیران، حکمرانی اخلاقی ▫️ کتاب اندرزنامه مدیران که جلد اول از مجموعه دوجلدی است، از میان اندرزنامه های برجای مانده از ایران باستان، ابتدا عهود و وصایای نوشته شده اخلاقی برای جانشنیان، شاهان و شاهزادگان مدنظر قرار گرفته است. در جلد دوم این کتاب که در آینده منتشر می شود، آثار نگاشته شده پس از اسلام معرفی خواهد شد. ✍️🏻 دکتر علوی این کتاب را در قالب ۴ فصل و ۳۷۸ صفحه تألیف کرده و انتشارات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام این کتاب را منتشر کرده است 🌐 مطالعه ۳۵ صفحه و ارسال رایگان این کتاب از طریق پیوند زیر: https://isu.ac.ir/content/11808/ ┏━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┓ https://eitaa.com/ethical ┗━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┛ اخلاق پژوهان ایران
🔻عربده‌ی نفسانیت در خیابان ✍مهدی جمشیدی ۱. در تهران، روزانه‌ صحنه‌های شرم‌آوری از «کشف حجاب» و «کشف بدن» و مناسبات دیگر را می‌بینیم که گزندگی و تلخی‌شان، وصف‌شدنی نیست. هرچه گذشته و باز هم بگذرد، هرگز «تجاهر به معصیت» - و نه‌فقط معصیت - در کام ما، عادی نخواهد شد. ما با فسق اجتماعی، خو نمی‌گیریم. ما رنج می‌بریم و می‌‌گدازیم. ۲. «فریاد»، جرم است و «تذکر»، محکوم. فقط آهی سرد از عمق سینه‌مان برمی‌آوریم و درد را نجوا می‌کنیم.‌ جرعه‌جرعه، جام زهر می‌نوشیم و دم بر نمی‌آوریم. حتی از «سخن»، فاجعه می‌سازند و آتش فتنه می‌افروزند. ۳. در حیرت هستیم از این همه «بی‌حیایی زنان» که از مردم مسلمان پروا ندارند و «بی‌غیرتی مردان‌»شان که ناموس‌شان را به نمایش چشم‌های بیگانه نهاده‌اند. خیابان، بازار حراج عفت شده است و تساهل، سکه‌‌ی رایج. حرام و‌ حریم و حرمت و حیا را یک‌جا بلعیده‌اند و مستانه، ابلیس را در آغوش خویش فشرده‌اند. به چشم‌ها، بدن می‌فروشند و لذت می‌خرند. ۴. عربده‌ی نفسانیت در خیابان، فرشتگان را رانده و شیاطین را فراخوانده. جنود جهل، جسارت خودنمایی یافته‌ و شریعت را به بازی گرفته‌اند. اقلیت نفسانی و اکثریت نظاره‌گر، ابر سیاه ظلمت را بر آسمان شهر گسترده‌اند. دمل‌های چرکین ترکیده‌اند و به جان جامعه، عفونت پاشیده‌اند. ۵. این اندازه اصرار بر بدن‌نمایی و عریانی به چه سبب است؟! چه لذتی از ابتلای چشم‌ها و وسوسه‌‌ی دل‌ها می‌برند؟! علاج کدام عقده‌ی نهفته را در برهنگی یافته‌اند؟! رسم در برابر خدا ایستادن و چنگ به صورت شریعت افکندن را از که آموخته‌اند؟! چرا در خیابان، نیم‌جامه‌ی شهرت می‌پوشند و بذر شهوت می‌پاشند؟! اسیر کدام جهل هستند که با تجلی هیچ حقیقتی، برطرف نمی‌شود؟! کدام موعظه می‌تواند اینان را از زنجیر میل‌شان رها سازد؟! چرا «زندگی‌»شان در بدن خلاصه شده و‌ «آزادی‌»شان در بدن‌نمایی؟! چرا از «زن»، عروسک خیابانی ساخته‌اند؟! ┏━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┓ https://eitaa.com/ethical ┗━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┛ اخلاق پژوهان ایران
🚨 آغاز پذیرش مرکز تخصصی طوبی دوره مجازی رشته تخصصی اخلاق و تربیت اسلامی در مقطع سطح سه 🍀امتیازات دوره: 📌1. اعطاء دانشنامه سطح سه حوزه 📌2. امکان ادامه تحصیل در حوزه ودانشگاه 📌3. استفاده از اساتید برتر حوزه و دانشگاه 📌4. بهره مندی از مشاوره آموزشی و پژوهشی جهت شرکت در مقاطع بالاتر 📌5. بهره مندی از امکانات آموزشی و پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه خراسان 📅مهلت ثبت نام : ۲۶ فروردین لغایت ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ از طریق سایت Paziresh.dte.ir 👈تلفن تماس: 05132236336 ┏━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┓ https://eitaa.com/ethical ┗━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┛ اخلاق پژوهان ایران
🎙ارائه دهنده: حجت الاسلام دکترحسن بوسلیکی؛ عضو هیات علمی پژوهشکده اخلاق و معنویت 📅زمان: رمضان المبارک 1402 1️⃣پادکست صوتی | انتقال مفاهیم قرانی به کودکان 🎧از رادیو پژوهش بشنوید 🌐http://dte.bz/JEI4P 2️⃣پادکست صوتی | وفای به عهد در قرآن کریم 🎧از رادیو پژوهش بشنوید 🌐http://dte.bz/ts0Yr 3️⃣پادکست صوتی | وفای به عهد، قاعده اخلاقی مطلق 🎧از رادیو پژوهش بشنوید 🌐http://dte.bz/dDte3 4️⃣پادکست صوتی | خوش قولی والدین 🎧از رادیو پژوهش بشنوید 🌐http://dte.bz/baFBo 5️⃣پادکست صوتی | عوامل بدقولی کودکان 🎧از رادیو پژوهش بشنوید 🌐http://dte.bz/xxtGz 6️⃣پادکست صوتی | راه‌های تقویت خوش‌قولی کودکان 🎧از رادیو پژوهش بشنوید 🌐http://dte.bz/AVEJD ┏━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┓ https://eitaa.com/ethical ┗━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┛ اخلاق پژوهان ایران
✅نشست علمی: واقع گروی و امکان گروی در اخلاق ▪️ارائه دهنده : محمدامین خدامرادی ( پژوهشگر دین و فلسفه ) ▪️زمان برگزاری : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰ ▪️محل برگزاری : نرم افزار گوگل میت (لینک جلسه در گروه تلگرامی قرار داده خواهد شد) ┏━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┓ https://eitaa.com/ethical ┗━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┛ اخلاق پژوهان ایران
📚 فصلنامه علمی با محوریت جامعه شناسی اخلاق 📗 شماره ۶۹ پیاپی پاییز ۱۴۰۱ 📙 ۲۰۹ صفحه | ۲ مگابایت 📥 دریافت: dte.bz/akhlagh69 ┏━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┓ https://eitaa.com/ethical ┗━━━━━🔸🔵🔸━━━━━┛ اخلاق پژوهان ایران