پایان نامه اخلاق.xls
283.1K
❇️لیست پایان نامه های دفاع شده با موضوع اخلاق
📌مشخصات 1200 پایان نامه حوزوی و دانشگاهی
┏━🔸🔵🔸━┓
@ethical
┗━🔸🔵🔸━┛
اخلاق پژوهان ایران
✅ اخلاقشناسی نوین: نظریههای اخلاقی، منتشر شد
> نویسنده: راس شیفرلندو
> مترجمان: ابوالقاسم فنی، ایمان عباسنژاد
> انتشارات سروش مولانا
> جلد: گالینگور
> قطع: وزیری
> تعداد صفحات: 368 صفحه
> قیمت: 245 هزار تومان
┏━🔸🔵🔸━┓
@ethical
┗━🔸🔵🔸━┛
اخلاق پژوهان ایران
✅ دومین مدرسه بینالمللی خداباوری شریف
📌زمان: یکم تا شانزدهم شهریورماه- سه هفته سخنرانی و درسگفتار
با حضور:
#لیندا_زاگزبسکی، کارا ریچاردسون، جانیس چیک، ویلیام کریگ، تیموتی اکانر، رایان مولینز، الیور لیمن، آلفرد میلی، جان سندرز، پاول وینگارتنر، اندرو بیلی، برندن ریکاباو، سید حسن حسینی، ابراهیم آزادگان، سید نصیر موسویان، #محمد_لگنهاوزن، مهدی همازاده، محمدصالح زارعپور و نعیمه پورمحمدی
📋 مهلت ثبت نام: ۲۵ مرداد
🔖 برای ثبتنام و کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمایید:
🌐 http://theismschool.philsci.sharif.ir/fa/خانه/
┏━🔸🔵🔸━┓
@ethical
┗━🔸🔵🔸━┛
اخلاق پژوهان ایران
"چارچوبهای بنیادین شناختی در اخلاق فضای مجازی"
✍️ حجتالاسلام والمسلمین علیرضا قائمی نیا
📌 (مدیر قطب علمی فلسفه دین اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه )
┄┅═══••✾••═══┅┄
#گزارش_تحلیلی
#قسمت_اول
🔺یکی از موضوعات مهم در بحث اخلاق فضای مجازی ارتباط اخلاق سکولار با فضای مجازی است. یکی از مشکلات دنیای امروز این است که اطلاعات بهجای معرفت نشسته است. معرفت یعنی باور صادق موجه؛ در حالی که اطلاعات هیچیک از این خصوصیات را ندارد. در عصر فضای مجازی تبین مذکور در آیه نبأ دیگر هویت خود را از دست داده است. با گسترش فضای مجازی و تغییر معنای معرفت، چارچوبهایی میرود و چارچوبهای جدیدی میآید. برای ارائه دستورالعمل باید این چارچوبهای جدید را در نظر گرفت. حتی در بحث شرع نیز تنها با فقه و آوردن احکام شرعی مشکل فضای مجازی حل نمیشود. باید چارچوبهای فقهی کشف شود. در اخلاق نیز به طریق اولی همین اتفاق باید بیفتد و بحثهای بنیادیتری شکل بگیرد.
🔺اخلاق اسلامی در طول تاریخ خود سه مرحله داشته است: اخلاق فضیلت (مانند ابن مسکویه در تهذیب الاعراق، خواجه نصیر در اخلاق ناصری، …)، اخلاق مأثور (ابوطالب مکی در قوت القلوب، غزالی در احیاء العلوم که البته ساختار عرفانی نیز دارد) و مرحله سوم دوره جدیدی است که استارت آن را ایزوتسو در کتاب مفاهیم اخلاقی دینی در قرآن کریم زده است. این مرحله است که به درد دنیای امروز و فضای مجازی میخورد. او با ابزار معناشناختی به سراغ آیات اخلاقی رفته است، مانند این که فضائل ناشی از ایمان است و رذائل ناشی از کفر. در حوزه فضای مجازی نیز باید چارچوبهای اصلی کشف و در این فضا استفاده شود. نقص کار ایزوتسو این بوده که اولا از معناشناختی قدیم استفاده کرده است و ثانیا این کار را تنها در مورد آیات قرآن انجام داده است؛ در حالی که در مورد روایات نیز میتوان آن را انجام داد، مانند انجام کار معناشناختی بر روی محجة البیضاء فیض کاشانی. مباحث بنیادی کاربردی در اخلاق چنین مواردی است. مباحث بنیادی اولی مانند اصالت وجود و وحدت وجود به طور مستقیم به کار فضای مجازی نمیآید؛ بلکه باید از این مبانی بنیادین، چارچوبها را استخراج کرد، چارچوبهایی مطابق با خصوصیات فضای مجازی بیزمانی و بیمکانی.
┏━🔸🔵🔸━┓
@ethical
┗━🔸🔵🔸━┛
اخلاق پژوهان ایران
🔹 دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران از طلاب #غیرایرانی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، در شش رشته از جمله #مدرسی_اخلاق_اسلامی، دانشجو میپذیرد.
┏━🔸🔵🔸━┓
@ethical
┗━🔸🔵🔸━┛
اخلاق پژوهان ایران
مرکز تخصصی تفسیر تطبیقی رکن الهدی( سطح۴) کرمان برگزار می کند:
کارگاه تدوین رساله علمی
(از مسأله یابی تا تبدیل رساله به مقاله علمی پژوهشی)
♦️با حضور استاد: دکتر علیرضا آل بویه
عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گروه #اخلاق و تربيت دانشگاه باقرالعلوم
⏱زمان برگزاری: یک شنبه و دوشنبه 9 و 10 مردادماه 1401 ساعت 10 تا 19
♦️لینک مجازی: https://b2n.ir/b55680
┏━🔸🔵🔸━┓
@ethical
┗━🔸🔵🔸━┛
اخلاق پژوهان ایران
🔰نکات تحلیلی از مشاهدات علمی و تجربیات پژوهشی در آمریکا
🔶#اخلاق_حرفهای در عرصه دانش
مهمترین عامل در توسعه علمی غرب، وجدان و اخلاق علمی و البته قانونی موجود در دانشگاه و بلکه در فضای جامعه است. به بیان دیگر زندگی علمی با روشهای اخلاقی (به عنوان امری قانونی و یا امری عادت یافته) رخ می دهد. تحصیلی که در دانشگاه رخ می دهد و پژوهشی که در مراکز عملی انجام میگیرد، جدای از حرفهٔ اخلاقی نیست. پاسداشت علم و عالم نه صرفا به دلیل ارزش ذاتی دانش، بلکه به موجب فواید حیاتی و ضروری آن است. گفتنی است علم و نسبی بودن آن نیز هرگز سبب کمارزشی علم و عالم نشده است. دانشمندان به نحو غیرقابل تصوری دارای قدرت اجتماعی و مصونیت سیاسی (البته در صورتی که با اسرائیل کاری نداشته باشند) هستند. البته عالمان و دانشمندان نیز در مقام و موقعیت علمیشان، از اخلاق علمی برخوردار بوده و ناچار به مراعات آن هستند.
جالب آنکه خیلی از کسانی که ممکن است در خارج از چارچوب دانش و دانشگاه، افرادی بد خلق و یا فاقد اخلاق باشند، در عرصه دانشگاه خود را ملزم به رعایت اخلاق میدانند. مسایلی مانند روابط جنسی میان مرد و زن که در عرف جامعه، خلاف اخلاق تلقی نمیشود، در فضای دانشگاه ممنوع و مشمول جریمههای سنگینی است. استادی که روابط علمی خود با دانشجو را به روابط جنسی آلوده نماید، بیتعارف از کار برکنار میشوند. این جریمه برای دانشجویانی که در نوشتن مقاله ترم تقلب کنند نیز اعمال میشود و این درحالی است که هر دانشجو برای یکسال تحصیلی قریب به 30.000 دلار هزینه میکند.
اخلاق علمی در روند نشر نیز لحاظ میشود. تمام کتابها یا مقالههای ارسال شده، توسط ناظرین دقیق مورد مطالعه قرار میگیرد و همه نقل قولهایی که در کتاب آمده با نشانیهایی که در آن کتاب آورده شده، تطبیق داده میشود و اشتباهات نویسندگان به آنها گوشزد میشود. نوشته آمریکایی به تعبیر پیتر اوکس (استاد فلسفه یهودی در دانشگاه ویرجینیا) نوشتهای "غیرمودب" است؛ یعنی نویسنده آمریکایی مخاطب خود را به مسایل جانبی و مقدماتی مشغول نمیکند و سریع و صریح، اصل مطلب را در کوتاهترین و سادهترین کلمهها ارائه میکند. هرچند این نوع نوشتن، هم توجیه اقتصادی دارد (ناشران آمریکایی در وضعیت اقتصادی فعلی از نوشتههای طولانی و غیر لازم استقبال نمیکنند)، هم توجیه روانشناختی (مردم آمریکا حوصله تطویل در کلام را ندارند) و هم توجیه روششناختی، ولی خود متضمن نگاه اخلاقی در مقام تألیف نیز است؛ زیرا نویسنده وقت مخاطب را هدر نمیدهد و در واقع حقوق انسانی و علمی او را مراعات مینماید (اخلاق مؤلف در مواجهه با مخاطب).
تربیت اخلاقی و وجدان علمی، با استفاده از سیستم آموزشی و پرورشی در همه دانشجویان نیز پرورش مییابد و سلیقه علمی آنها به نحوآکادمیک شکل مییابد. مثلا اساتید پیش از شروع کلاسهای دکترا (PHD) برنامه و تقویم دقیق درسیِ (syllabus) ترم را به دانشجویانِ آن کلاس ارسال میکنند. دانشجویان باید منابع هر روز درسی را مطالعه کنند. هریک از دانشجویان باید بر اساس منابع تعیین شده، به صورت هفتگی، ایدهها و سئوالات خود را بنویسد. این نوشته باید قبل از شروع جلسه هفتگی، به استاد ارسال گردد. استاد نیز با مطالعه همه آنها، پیش از جلسه، با آمادگی کامل در کلاس حضور مییابد و آنگاه به جای سخنرانیِ یک طرفه، به بحثی عملیاتی و ناظر به سئوالات و ایدههای دانشجویان میپردازد. علاوه بر یادداشتهای هفتگی هر دانشجویی باید در هر کلاس، پورپوزال ترم را ارائه و از آن دفاع نموده و سپس آن را با نظارت استاد به مقاله تبدیل کند.
📌حجت الاسلام دکتر حبیب الله بابایی
┏━🔸🔵🔸━┓
@ethical
┗━🔸🔵🔸━┛
اخلاق پژوهان ایران
مطالعات حکمت عملی.pdf.pdf
155.6K
✅فراخوان مجله مطالعات حکمت عملی
📌این نشریه به تازگی توسط موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران راه اندازی شده است
┏━🔸🔵🔸━┓
@ethical
┗━🔸🔵🔸━┛
اخلاق پژوهان ایران
🔰سلسله درس گفتارهای اخلاق فضای مجازی برمبنای اخلاق اسلامی
🔶با حضور آقای محمدمهدی نصرهرندی؛ مدیر گروه مطالعات اخلاقی پژوهشگاه فضای مجازی
✅ ۱۳ تیر الی ۲۸شهریور ۱۴۰۱
👈 روزهای دوشنبه ساعت ۱۰
وارد لینک شده، روی گزینه «ورود به عنوان مهمان» کلیک کنید و سپس وارد کلاس شوید.
https://daneh.ir/demo2/mod/lmskaranskyroomtwo/view.php?id=8599
✔️جهت ثبتنام به آیدی @oisc_rooydad در ایتا پیام دهید.
┏━🔸🔵🔸━┓
@ethical
┗━🔸🔵🔸━┛
اخلاق پژوهان ایران
✅مرامنامه اخلاقی مجالس حسینی
🔸توجه به ارزش های اخلاقی زیر در هیات ها و دسته جات عزاداری امام حسین ع در راستای بهره بیشتر و آسیب کمتر، تاکید و پیشنهاد می شود.
1⃣ بین مجالس مختلف فرق نگذارد؛ چه بسا مجلسی که فکر نمی کند؛ ارزش بالاتری داشته باشد. مجالس و هیئت ها لازم نیست به نام مداح یا سخنران شناخته شوند.
2⃣ اگرچه شروع جلسه با تلاوت قرآن، لازم است؛ اما توجه داشته باشیم که تلاوت قرآن، نباید به روشی برای آماده سازی مجلس برای سخنران و مداح تبدیل گردد.
3⃣ در مجلس به ویژه در ایام دهه محرم با لباس رنگ غیر شاد و ترجیحا مشکی شرکت کند.
4⃣ زمان و نوع پذیرایی از عزاداران، نباید مانع استفاده از مجلس باشد.
5⃣ مداح و سخنران باید به وقت پیشنهادی ملتزم باشند و دقیقا در زمان مقرر، شروع و خاتمه دهند.
6⃣ در صورتی که عزاداران به صورت نامرتب نشسته باشند الزام نیست که حتما با گفتن جمله "به نام نامی قائم آل محمد" جلسه را منظم کرد.
7⃣ مداح نباید اواخر سخنرانی خودش را برساند که به هیچ وجه پای سخنرانی ننشیند؛ همان گونه که سخنران هم نبایدجلسه مداحی را که می تواند زمینه ارتباط بیشتری با جوانان باشد را سریعا ترک کند.
8⃣ نباید جوانان هیئتی وقت خود را در آبدارخانه هیئت یا جلوی حسینیه بگذرانند تا زمانی که سینه زنی و مداحی شروع شود آنگاه حضور بیابند.
9⃣ بچه ها و کودکان، بخشی از اعضای مجالس حسینی هستند. باید نسبت به برنامه ریزی برای حضور ایشان توجه کافی داشت.
🔟 عزاداران هنگام تلاوت قرآن، سخنرانی، خواندن روضه و ذکر مصیبت ضمن توجه، حالت حزن داشته باشد.
1⃣1⃣ مستند مداح و سخنران، مقاتل و منابع معتبر باشد و از غلو و خرافه گرایی پرهیز کنند.
2⃣1⃣ هم به شور و حرمت ظاهری مجلس توجه شود و هم شعور و معرفت آفرینی آن.
3⃣1⃣هیات ها حرمت همسايگان و رعایت قانون مانند ترافیک و مسائل راهنمایی و رانندگی را جدی بگیرند. وسیله نقلیه خود را در مکان مناسب و به شیوه صحیح پارک کنند و توجه کنند که حضور در مجلس، به هیچ وجه نمی تواند مبتنی بر رفتارهای غیر اخلاقی و مزاحمت دیگران باشد.
4⃣1⃣ برخی مستمعین نباید اصرار داشته باشند در نقطه خاصی از مجلس بنشینند که احیانا موجب اذیت برخی دیگر از اهل مجلس شود. حتی اگر به علت شلوغی مجلس، جایی نیست؛ نباید به بهانه ثواب شرکت در مجلس، به زور خود را به جمع اضافه کند و جای دیگران را تنگ کند.
5⃣1⃣ نذری دادن در مجلس باید همراه با کیفیت و سلامت و رعایت شان عزاداران حسینی باشد.
6️⃣1️⃣نسبت به بهداشت محیط و حفظ محیط زیست و پیشگیری از اسراف غذا و ظروف یکبار مصرف و رها کردن آنها در کوچه و خیابان، اهتمام داشته باشند.
📌حجت الاسلام دکتر مسلم محمدی
┏━🔸🔵🔸━┓
@ethical
┗━🔸🔵🔸━┛
اخلاق پژوهان ایران
❇️پذیرش دانشجو در دانشگاه ادیان و مذاهب
⭐️با اعطای بورسیه تحصیلی (تحصیل رایگان) و برگزاری دوره در مشهد مقدس
📚ویژه طلاب دارای مدرک سطح دو حوزه های علمیه
در مقطع کارشناسی ارشد در رشتههای زیر به صورت حضوری:
۱.شیعه شناسی
۲.فرق تشیع
۳.ادیان ابراهیمی
۴.#فلسفه_اخلاق
۵.ادیان و عرفان
۶.مطالعات زنان گرایش حقوق زن در اسلام
۷.فقه مقارن و حقوق جزای اسلامی
۸.فلسفه و کلام اسلامی
۹. مذاهب اسلامی
🕘مهلت ثبت نام : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
🖥لینک ثبت نام و دانلود دفترچه:
azmoon.urd.ac.ir
پاسخ به سوالات
@adyan_mashhad
و یا تماس به شماره:
09136803477
┏━🔸🔵🔸━┓
@ethical
┗━🔸🔵🔸━┛
اخلاق پژوهان ایران
🔘حسينيه مجازي معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه شهید رجایی
❇️با عنوان زیست اخلاقی در پرتو حماسه حسینی
📆چهارشنبه 19 مرداد ساعت 19
📌باسخنراني دكتر عبداله صلواتي
👉https://vc.sru.ac.ir/virtual-hosseinieh
┏━🔸🔵🔸━┓
@ethical
┗━🔸🔵🔸━┛
اخلاق پژوهان ایران
#نشست_علمی
✅ کرسی علمی ترویجی: ابتنای ضرورت وحدت اسلامی بر قاعده زرین اخلاقی
🔴برگزارکننده: دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران
✔️با ارائه: دکتر بهروز محمدی منفرد؛ عضو هیئت علمی دانشگاه تهران
✔️ناقدین:
دکتر حسین هاشم نژاد؛ عضو هیئت علمی دانشگاه تهران
دکتر وحید واحدجوان؛ عضو هیئت علمی دانشگاه تهران
📅زمان: دوشنبه ۲۴ مردادماه ساعت ۱۴
👈لینک حضور مجازی:
https://vroom.ut.ac.ir/mae1
┏━🔸🔵🔸━┓
@ethical
┗━🔸🔵🔸━┛
اخلاق پژوهان ایران
🚨پیشنهاد می شود اساتید و پژوهشگران اخلاق پژوه و طلاب و دانشجویان اخلاق آموز در این کانال عضو شوند: http://Eitaa.com/ethical
🔶🔸سلسله نشست های تهذیبی-تربیتی رهیافت
🔸نشست چهارم:
مکتب تربیتی نجف و امتدادهای اجتماعی آن
🎤 با ارائه استاد وزیری
⏰ به همراه بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز
زمان: پنج شنبه ۲۷ مرداد، ساعت ۹ تا ۱۲
مکان: مسجد مقدس جمکران، درب ۶، نمایشگاه مسجد جامعه پرداز
🔴علاقه مندان می توانند برای شرکت حضوری و یا مجازی در نشست از طریق ارتباط با نام کاربری @rahyaft_ad در پیام رسان ایتا در نشست ثبت نام فرمایند.
┏━🔸🔵🔸━┓
@ethical
┗━🔸🔵🔸━┛
اخلاق پژوهان ایران
✅ صد و شانزدهمین نشست از سلسلهنشستهای علمی دین و فضای مجازی
🔺با موضوع
نسبتسنجی اخلاق با ارزهای رمزپایه
🔸 باحضور
جناب آقای سبحان نقدی پور
پژوهشگر اخلاق فضای مجازی
📆 تاریخ: یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
🕙 زمان: ۱۰ صبح
📡 پخش زنده(با ترافیک رایگان):
heyatonline.ir/graaph
┏━🔸🔵🔸━┓
@ethical
┗━🔸🔵🔸━┛
اخلاق پژوهان ایران
اخلاق در اربعین.pdf
4.73M
اخلاق در اربعین
لطفا در ثواب رساندن این مقاله به زائران اربعین شریک باشید.
┏━🔸🔵🔸━┓
@ethical
┗━🔸🔵🔸━┛
اخلاق پژوهان ایران
📌 #پاورپوینت(#پرده_نگار)
📝همه فصول درس#اخلاق اسلامی
🔺استادان محترم درس اخلاق اسلامی, از این پاورپوینت می توانید برای #تدریس جذابتر و باسیر محتوایی منظمتر درکلاس درس استفاده نمایید.
🚀 قابل دریافت:
http://s5.picofile.com/d/8375011784/f56b925b-2421-4f44-a729-afeb1c667cae/Akhlaq_Eslami.rar
┏━🔸🔵🔸━┓
@ethical
┗━🔸🔵🔸━┛
اخلاق پژوهان ایران
♨️ مجموعه کتاب «راهبردهای تحولی تهذیب و تربیت» منتشر شد
مجموعه کتاب «راهبردهای تحولی تهذیب و تربیت» در سه جلد به قلم حجت الاسلام و المسلمین محمد عالم زاده نوری توسط معاونت تهذیب حوزههای علمیه با حمایت دبیرخانه حمایت از طرحهای پژوهشی به چاپ رسید.
🔸 گزارشی از این کتاب را در اینجا بخوانید.
┏━🔸🔵🔸━┓
@ethical
┗━🔸🔵🔸━┛
اخلاق پژوهان ایران
🔰به گزارش روابط عمومی مرکز علمی فرهنگی و نیکوکاری بشری، کارگاه دو روزه «آشنایی با مددکاری اجتماعی» برگزار می شود.
♻️ زمان کارگاه: 3و4 شهریور 1401
💵 هزینه ثبت نام: 300 هزار تومان
30% تخفیف برای افرادی که یکی از شرایط زیر را داشته باشند:
1️⃣ داشتن سابقه فعالیت در مراکز نیکوکاری و خیریه
2️⃣داشتن سابقه مشاوره یا مددکاری اجتماعی
3️⃣داشتن مدرک مرتبط با مددکاری اجتماعی
🔹 تاریخ ثبت نام :2 شهریورماه
♨️ علاقمندان پس از مطالعه دقیق شرایط دوره، برای ثبت نام از طریق لینک زیر اقدام فرمایند:👇
https://formafzar.com/form/ms11h
در صورت نیاز به ادمین آموزش مرکز پیام دهید؛ @elmiboshra_admain
┏━🔸🔵🔸━┓
@ethical
┗━🔸🔵🔸━┛
اخلاق پژوهان ایران
🔴 نشریه پژوهش های فلسفی کلامی، با صاحب امتیازی دانشگاه قم، موفق به نمایه شدن در پایگاه استنادی بین المللی #اسکوپوس (Scopus) شد.
🔹 مجله پژوهشهای فلسفی کلامی، اولین مجله فلسفی به زبان فارسی است که در اسکوپوس نمایه شده است و همچنین پیش از این در نمایه های معتبر بین المللی از جمله: EBSCO, Philosopher's Index, DOAJ, ISC, ATLA, ULRICH- Worldcat, Philpapers , MIAR و... نمایه شده بود.
🔹 علاوه بر این مجله پژوهشهای فلسفی کلامی در ۴ سال اخیر نیز در ارزیابی کمیسیون نشریات علمی ایران، حائز رتبه (الف) شده و در سال ۱۳۹۹ از طرف وزارت علوم به عنوان مجله برتر انتخاب شده است.
📌 فصلنامه پژوهشهای فلسفی کلامی دانشگاه قم نشریه ای علمی پژوهشی است که مقالات و دستاوردهای نو پژوهشی اساتید و پژوهشگران علاقمند به رشته فلسفه را در کلیه رشته های مرتبط با فلسفه، اعم از فلسفه دین، فلسفه ذهن، #فلسفه_اخلاق، فلسفه زبان، فلسفه علم، فلسفه عمل، معرفت شناسی، متافیزیک و کلام عقلی بررسی و پذیرش می کند.
🔹 سردبیر مجله فلسفی کلامی دانشگاه قم، دکتر زهرا خزاعی استاد تمام فلسفه و کلام دانشگاه قم است، دکتر محمد ذبیحی، مدیر مسئول این مجله و اعضای تحریریه داخل کشور آن را افرادی همچون احمد بهشتی، محسن جوادی، محمد ذبیحی، جعفر شانظری، حمیدرضا آیت اللهی، عین الله خادمی، سعید محقق داماد و زهرا خزاعی تشکیل میدهند.
┏━━━🔸🔵🔸━━━┓
https://eitaa.com/ethical
┗━━━🔸🔵🔸━━━┛
اخلاق پژوهان ایران
❇️ اخلاق پژوهان ایران
📌این کانال جهت اطلاع رسانی همایش ها، نشست ها و معرفی کتب و نشریات مرتبط با #اخلاق راه اندازی شده است و می کوشد تازه ترین آوردهای علمی را در حوزه فلسفه اخلاق، اخلاق کاربردی و تربیت اخلاقی معرفی کند.
📌از تمامی اخلاق پژوهان و اخلاق آموزان حوزوی و دانشگاهی دعوت می شود به این جمع بپیوندند و ما را از پیشنهادات و انتقادات خود بهره مند سازند.
👉https://eitaa.com/ethical
در صورت تمایل به همکاری در انتشار، لطفا پوستر و پست اطلاعیه های مرتبط را به آیدی بنده ارسال بفرمائید: @Talabeakhlagh
با احترام و سپاس
┏━🔸🔵🔸━┓
@ethical
┗━🔸🔵🔸━┛
✅دسترسی به مقالات فصلنامه پژوهش های اخلاقی دانشگاه قم
📌لیست بیش از 400 مقاله با موضوع اخلاق و تربیت اسلامی
👉http://akhlagh.saminatech.ir/Subject/2506
┏━━━🔸🔵🔸━━━┓
https://eitaa.com/ethical
┗━━━🔸🔵🔸━━━┛
اخلاق پژوهان ایران
بسمه تعالی
رحلت عالم پرهیزکار و استاد اخلاق؛ آیت الله ناصری را تسلیت عرض نموده و برای روح ملکوتی ایشان علو درجه و حشر با اهل بیت علیهم السلام خواستاریم. عاش سعیدا و مات سعیدا
┏━━━🔸🔵🔸━━━┓
https://eitaa.com/ethical
┗━━━🔸🔵🔸━━━┛
اخلاق پژوهان ایران
✅مدرسه تابستانه اخلاق در پژوهش
🔴برگزار کننده: معاونت پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی
✔️ارائه دهندگان: دکتر مهدی اخوان، دکتر فاطمه بهمنی، دکتر علی خورسندی، دکتر محمدهادی میرشمسی و دکتر علی دلاور
📆زمان: 19 تا 23 شهریور ماه - ساعت 9 تا 13
👈سامانه برگزاری: https://meeting.atu.ac.ir/ch/akhlagh
┏━━━🔸🔵🔸━━━┓
https://eitaa.com/ethical
┗━━━🔸🔵🔸━━━┛
اخلاق پژوهان ایران
✅کتاب مدل های اخلاق کاربردی پژوهشی روش شناختی منتشر شد
نویسنده: دکتر محمدتقی اسلامی
ناشر: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
430 صفحه
┏━━━🔸🔵🔸━━━┓
https://eitaa.com/ethical
┗━━━🔸🔵🔸━━━┛
اخلاق پژوهان ایران