برگزاری مسابقات دو و میدانی شهرستان های استان تهران به میزبانی ملارد
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد ؛مسابقات دو و میدانی دانش آموزی دختران بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر به همت معصومه سالاری نایب رییس هیات دو و میدانی و همکاری آموزش و پرورش شهرستان ملارد با حضور ۱۰ تیم و ۶۰ شرکت کننده از شهرستان های تابعه استان تهران در سالن دو و میدانی سرپوشیده برادران شهید مظفر برگزار شد که در پایان تیم دختران ملارد با کسب ۷۲ امتیاز مقام اول و تیم های اسلامشهر و پاکدشت با کسب ۳۲ و ۲۸ امتیاز در جایگاه دوم و سوم ایستادند .
اسامی مدال آوران ؛
🥇نازنین روشن مقام اول ۶۰ متر
🥇آرنیکا قیاسی مقام اول ۱۵۰۰ متر
🥇سارینا نعمت نژاد مقام اول ۲۰۰ متر
🥇مهدیس پساوند مقام اول ۳۰۰ متر با مانع
🥇ستایش رنجبر مقام اول پرتاب وزنه
🥇مهدیس پساوند مقام اول سه گام
🥈نازنین روشن مقام دوم ۶۰ متر با مانع
🥈سمانه مرادی مقام دوم ۳۰۰ متر با مانع
🥉 سارینا نعمت نژاد مقام سوم سه گام
🥉سمانه مرادی مقام سوم ۱۵۰۰ متر
🥉آرنیکا قیاسی مقام سوم ۴۰۰ متر
🥉ستایش رنجبر مقام سوم پرش ارتفاع
عسل بیجوند مقام چهارم پرش طول
🆔کانال رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد در ایتا👇👇👇
https://eitaa.com/evj_malard
پیج اینستاگرام اداره ورزش و جوانان
@evj_malard
╰━⊰🌸⊱━━⊱🌸⊱━╯
🔹برگزاری مسابقات فوتسال توان یابان بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر
🔸به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد ؛ همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر یکدوره مسابقه فوتسال چهارجانبه به همت قربانی رییس هیات جانبازان و توان یابان شهرستان ملارد با همکاری موسسه خیریه شهید ناصر قربانی در سالن ورزشی فجر برگزار و در پایان به رسم یادبود به تمامی شرکت کنندگان لوح و جوایزی اهدا گردید.
🆔کانال رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد در ایتا👇👇👇
https://eitaa.com/evj_malard
پیج اینستاگرام اداره ورزش و جوانان
@evj_malard
╰━⊰🌸⊱━━⊱🌸⊱━╯