explosion
کلا ما زود شروع میکنیم و زود تموم میکنیم
والا از آذر امتحانا رو شروع کردن ولی همش خورد به تعطیلی
شنبدم که الکلاسیکو رو باختین(خودم هیچی از فوتبال حالیم نمیشه فقط چون دوست صمیمیم رئالیه و دوست دارم حرصش بدم میگم بارساییم)