eitaa logo
ازدواج طلاب و متدینین
28.2هزار دنبال‌کننده
338 عکس
335 ویدیو
7 فایل
👥 خادمین ثبت نام و معرفی https://eitaa.com/ezdevage_tollab/29805 💍کانال عقد و ازدواج های انجام شده 👈 @Aghdo_Ezdevag 💥و کانال ایستگاه ازدواج (قوانین ثبت نام و معرفی) http://eitaa.com/joinchat/711327758Ccf48019a74 ازدواج طلاب و متدینین
مشاهده در ایتا
دانلود
🙃 ارسالی از یکی از اعضا 🔻 ✴️ پاداش عظیم وساطت در أمر خیر ازدواج 🔺برای رسیدن به سعادت در زندگی، یکی از راه ها؛ گرفتن دستور العمل از دین اسلام می باشد چرا که تنها خداوند است که به تمام زوایای وجودی ما آگاه است و اوست که می تواند ما را به بهترین راه هدایت کند. 🔶 یکی از مراحل زندگی که بسیار حائز اهمیت است، ازدواج و انتخاب همسر است که مهمترین وحساس ترین فرایندهای زندگی محسوب می شود. ❤️ رسول خدا صلی الله علیه و اله فرمودند: هر کس در تزویج زن و مرد مؤمن بکوشد، خدا آنها را با یکدیگر جمع کند, به هر گامی که بر می دارد یا کلمه ای که در این راه می گوید خداوند ثواب یک سال عبادت را به او می بخشد.(وسایل الشیعه، ج 4، ص،270) .
. شبـ عاشورا تسلیتـ ارسالیـ از یکیـ از اعضا حرمـ علیـ بنـ موسیـ الرضـا .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔳 🌴نیزه می‌رفت و بر می‌گشت 🌴چشماش باز و بسته میشد 🎤 👌بسیار دلنشین 🔴مرجع رسمی های روز ♨️ @Maddahionlin 👈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔳 مداحی_شام_غریبان 😭حسین جان ای آبروی دو عالم 😭نگین سلیمان به حلقه ی خاتم 🎤 محمدحسین پویانفر .
امام سجاد (علیه‌السلام): «دنیا، بازار آخرت است؛ و نفس، بازرگان است؛ و شب و روز، سرمایه؛ و سود، بهشت؛ و زیان، دوزخ.» (أعلام‌الدین: ص ۹۶) 🥀 چشمه ی خون دل بود اشک روانت داغ چهل ساله ی غم همدم جانت عالم فدای ناله هایت آن روضه ها و گریه هایت یا سیّدی امام سجّاد 🥀 🖤 شهادت سید الساجدین تسلیت باد 🖤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆🏻👆🏻 ◉━━━━━──── ↻ ◁ㅤ❚❚ㅤ▷ㅤ⇆ 🎧 امام سجاد علیه السلام قهرمان اهل بیت علیهم السلام 🎙امام خامنه ای مد ظله العالی 🏴فرا رسیدن شهادت سید‌الساجدین، امام زین‌العابدین علیه‌السلام را تسلیت می‌گوییم. ┈••✾🏴✾••┈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ا🇮🇷😍💛 💞💛🇮🇷ا ا🎖🏆 خبر عقد 252 🏆🎖ا 👥 آقا 7734 و خانم 7570 💜 برخی از مشخصات آقا - ساکن تهران، نسیم شهر، اصالتا آذری، تحصیلات لیسانس، شغل مدرس (معلم) و .... 💖 برخی از مشخصات خانم - ساکن گلستان، کلاله، اصالتا سیستانی، تحصیلات حوزوی و .... ا🤲 الحمدلله، این 2 گل عزیز و باصفا، 27 مرداد 401 = 20 محرم 443 💍 💍 ان شاء الله زیرسایه حضرت مهدی (عج) و 14 معصوم (س) سعادتمند بشن 🙏 📅 شروع فعالیت کانال: ازشهریور سال 1397 = 3 سال و 11ماه و 10روز 💍 تعداد عقد تاالان:‌ 🔰 لینک کانال ازدواج طلاب و متدینین (جهت معرفی به دوستان) 👇👇👇 http://eitaa.com/joinchat/2774532107Cf9fca4f8c5 .
. 💞 هم اکنون ثبت فرم های عقد بالایی - عقد 252 اینجا... 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2708865080Cb26ce9a217 .
. 🏞 عکسی از زوج عقد 252 😊« آقا 7734 و خانم 7570 » https://eitaa.com/ezdevage_tollab/24424 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🎞 فیلمی کوتاه از مراسم عقد 👆252 = آقا 7734 خانم 7570👆 💍 ازدواج طلاب و متدینین http://eitaa.com/joinchat/2774532107Cf9fca4f8c5 .
۲۴۵ 🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸 🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸 ✨ مُنتَهَی الحِلم ✨ 📌خداوند به انسان حلیم حکمت می دهد... ✍در مورد حلم پیامبر رحمت صلی الله علیه وآله می فرمایند: «تَشَعَب مِنَ العَقل الحِلم وَ مِنَ الحِلم العِلم/از فرد، بردباری سرچشمه می گیرد و از بردباری، دانش.» 🔑 هرکس علم حقیقی می خواهد یعنی علم به معنای "روشنایی ونور" باید آدم حلیمی باشد. ❌ آدم غیرحلیم اگر به دانشگاه و حوزه هم برود علمش به درد نمی خورد. ⚠️ما چقدر افراد حوزوی داریم که نمی توانند از علم شان استفاده کنند. ⚠️چقدر افرادی داریم که حافظ قرآن هستند ، کلاسهای تفسیر رفتند ،کلاسهای اخلاق رفتند ، کلاسهای عرفان رفتند اما اصلا نتوانستند ازعلمشان استفاده کنند. ✅ پس علم بدون حلم به تعبیر حضرت به درد نمی خورد. 🔥 علم بدون حلم ، جهنم و ظلمت است. 🔻دقت دقت 🔻 منظور از عالم فقط روحانی نیست. بلکه هر کسی به هر کلاسی می رود مثل تفسیر، عرفان، فلسفه و...چه دانشگاه و چه حوزه اگر حلیم نباشد، علمش فقط مایه گناه و انحراف و غفلتش می شود. 🚫خود علمش برایش جهنم ساز 🔥می شود . ✨آنچه که به علم زینت می دهد و آن را نگه می دارد، حلم است. ✨و نیز آنچه باعث می شود علم بیشتری گیر انسان بیاید ، حلم است. 🌱خداوند به آدم بدون استاد هم حکمت و دانش می دهد . ⚡️مثلا ممکن است یک آدمی اصلا وقت زیادی برای کارعلمی نداشته باشد، ولی می بینیم که دانش زیادی دارد. 😳همه تعجب می کنند که او از کجا این همه علم دارد؟ 🤔چه موقع این کارها را کرده؟ خدا به واسطه ی حلمی که او دارد ، در سینه اش همینطور ریخته است. 👌بنابراین هر چقدر عقل یک نفر بیشتر باشد ، حلمش هم بیشتر می شود و هر چه حلمش بیشتر باشد علم این شخص بیشتر می شود. هیچ فرقی نمی کند در چه رشته ای باشد. 🔰وقتی شما می گویید:"منتهی الحلم" منظور این است که امام در نهایت وعالی ترین درجه عقلانیت است. 🗝 عقل یعنی جام اندوه را جرعه جرعه نوشیدن تا به دست آمدن فرصت مناسب. ادامه دارد... 🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸 @jalasate_ostad
🌺 ا﷽ا 🌺 👆8 سنت غلط و اشتباه 👆از نگاه رهبر عزیز انقلاب 👆حضرت آیت الله خامنه ای 🔰 لینک کانال ازدواج طلاب و متدینین (جهت معرفی به دوستان) 👇👇👇 http://eitaa.com/joinchat/2774532107Cf9fca4f8c5 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💎 ا﷽ا 💎 ⁉️ زندگی امام زمانی میخواییم وحتما بایخچال ساید بای ساید؟ ⚠️ زندگی امام زمانی میخوای و لیست جهیزیه میزاری جلوش؟ 🎤 مجری: استاد رائفی پور 😍 لینک کانال ازدواج طلاب و متدینین (جهت معرفی به دوستان) 👇👇👇 http://eitaa.com/joinchat/2774532107Cf9fca4f8c5 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💎 ا﷽ا 💎 🖥 توصیه‌های مهم برای زائران اربعین حسینی، خصوصا خانم‌ها 🎤 مجری: استاد رائفی پور 🗓 تاریخ: 9 شهریور 1401 😍 لینک کانال ازدواج طلاب و متدینین (جهت معرفی به دوستان) 👇👇👇 http://eitaa.com/joinchat/2774532107Cf9fca4f8c5 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 💥 💥 ⚠️ سلام، قبول حق. لطفا همه خانم ها و آقایونی که عضو کانال هستن، به دقت همه این سلسله مباحث رو دانلود کنین و دراولین فرصت گوش بدین. 🔻 👀 چه کسانی که مجردن، چه افرادی که متاهلن و یا معرف بقیه، چه اگه موافق ارسال عکس در فضای مجازی هستین و یا نه، حتما حتما به این چند جلسه فایل صوتی به دقت گوش بدین و برای هرکسی که می بینین به دردش میخوره ارسالش کنین. 🔻 💥 چرا که خ ضروری و بارها به خاطرش، از طرف خودتون مسائلی مطرح شده، انتقادها و پیشنهادهایی کردین. که درآخر تصمیم گرفتیم، توضیحاتی رو به صورت دقیق خدمت شما در این خصوص مطرح کنیم. باقی جلسات هم در روزهای بعدی... 🔻 👇اجرتون باخدا و امام زمان عج الله .