eitaa logo
ازدواج طلاب و متدینین
28.3هزار دنبال‌کننده
334 عکس
324 ویدیو
7 فایل
👥 خادمین ثبت نام و معرفی https://eitaa.com/ezdevage_tollab/29805 💍کانال عقد و ازدواج های انجام شده 👈 @Aghdo_Ezdevag 💥و کانال ایستگاه ازدواج (قوانین ثبت نام و معرفی) http://eitaa.com/joinchat/711327758Ccf48019a74 ازدواج طلاب و متدینین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔳 (ص) ♨️پیامبر اکرم(ص) به شهادت رسیدند یا رحلت کردند؟ 🎤پاسخ حجت الاسلام را بشنوید. 👌 بسیار شنیدنی 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید. 🔴بهترین های روز ♨️ @Maddahionlin 👈
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 (ص) ♨️نگرانی پیامبر از بی قراری امت 👌 بسیار شنیدنی 🎤حجت الاسلام 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید. 🔴بهترین های روز ♨️ @Maddahionlin 👈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔳 (ع) 🌴نام تو را گفتم و باران گرفت 🌴خیس شد از گریه‌ی ما صحن‌ها 🎤 👌بسیار دلنشین 🔴مرجع رسمی های روز ♨️ @Maddahionlin 👈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💰⁉️💰⁉️💰 💰⁉️💰 💰 ❣️ا﷽ا❣️ 💵 گرفتن هزینه و مسئله مالی (بخش 1): ⁉️🤔 معرفی و واسطه گری، ی کار خیره پس چرا بابتش از اعضا هزینه میگیرید؟!!! 👌 و به نظرم درآمد کانالتون به جهت ثبت نام و سوال و پرسش، خیییلی زیاده 🤯 پس دیگه چرا برای تبلیغات کانال، از اعضا درخواست کمک مالی دارین⁉️ 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 ✳️ تداوم و موفقیت در انجام هر فعالیتی، نیاز به برطرف کردن موانع مالی داره (حتی امور خیریه و... ) 🔻حالا روش‌های رفع موانع مالی توسط مجموعه های مختلف (حقیقی و یا مجازی): 1️⃣ برخی مجموعه ها برای رفع نیازهای مالی مجموعه، تحت حمایت دولت یا ارگان و مراکز خاصی هستن و از لحاظ نیرو و مسائل اقتصادی تامین میشن... 2️⃣ عده ای هم صرفا از طریق مردم و خیرین حمایت شده و تحت حمایت مراکز نیستن... 3️⃣ بعضی مجموعه ها هم بصورت ثابت و مداوم، نه تحت حمایت مردم و خیرین هستن و نه مراکز و ارگانها 👈 و فقط از طریق فروش محصولات و خدمات خودشون مسائل اقتصادی مجموعه شون رو تامین میکنن 💥 مجموعه ازدواج طلاب و متدینین هم به ناچار جزء دسته سومه و تحت حمایت ارگان ها و خیرین نیست. 😔👈 به همین علت از طریق دریافت هزینه ثبت نام و ویرایش فرم ها و هزینه عقد و ازدواج ها و.... مسائل اقتصادی مجموعه رو تامین میکنه 👈 تا ان شاء الله فعالیتش تداوم داشته باشه. 🤔 و آیا اطلاع دارید ⁉️👇 1️⃣ برخی از فرم های ثبت نامی، توانایی مالی برای پرداخت هزینه ثبت نام و... رو ندارن و به صورت رایگان و یا قسطی، خدمات بهشون ارائه میشه؟؟؟ 2️⃣ شما با ی بار پرداخت هزینه ثبت نام، میتونین از 3 تا 12 ماه از خدمات کانال (معرفیهای ازدواج) بهره مند بشین 😳. آیا باتوجه به هزینه های بسیار بالا و کلان و جاری در زندگی، این مبلغ زیادی ⁉️‼️‼️ 3️⃣ آیا با هزینه های جاری در مجموعه ازدواج طلاب و متدینین آشنایی دارین ⁉️‼️ 😊 ادامه در پست بعدی ... 👇 .
. 💵 گرفتن هزینه ومسئله مالی (بخش 2): 🔻که چندنمونه روخلاصه میگم بهتون... 💠 هزینه تبلیغات مجموعه: جهت موثر واقع شدن و جذب اعضا 👈 "حداقل حداقل " باید ماهی یکی دوبار تبلیغات گسترده و بزرگ داشته باشیم و برای هربار تبلیغ، هزینه ای حدود تومن 😳 پرداخت بشه. فقط در این صورته که میشه تنوع فرم‌های ثبت نامی و در نهایت تعداد ازدواجهای مجموعه رو افزایش بدیم ان شاء الله. 💠 و اندک دستمزدی به برخی از خادمین مجموعه تعلق میگیره = که حقیقتا کل درآمد مجموعه اینقدددر کم و ناچیزه که حتی گاهی به 8 - 7 تومن هم نمیرسه، که با این پول، هزینه یه تبلیغ گسترده هم نمیشه انجام بدیم و حتی به اندازه خرج یه خونواده 2 نفره هم نمیشه (باتوجه به هزینه های وحشتناک بالای تبلیغات و خرج و مخارج زندگی و...) 🤔 و آیا با سختی‌های ثبت نام و معرفی آشنایی دارید⁉️ 1️⃣ حداقل حداقل 5 تا 8 ساعت فعالیت (و حتی گاهی ببشتر) در یک شبانه روز، برای انجام امور مجموعه و حداقل 4 - 5 روز در هفته 2️⃣ تعامل با فرهنگها و اخلاق ها و نگرش‌های مختلف اعضا در حین معرفیها و صبوری و پاسخ گویی و پیگیری های مختلف و مناسب شون (باتوجه به اینکه برخی مراجعین، خیلی خیلی کم صبرن و حتی گاهی شده که فحش دادن و توهین کردن و ...) 3️⃣ جهت تسریع و افزایش کیفیت و دقت در معرفیها، نیاز به دههااااا خادم و معرف و ادمین در بخش های ثبت نام و معرفی و پیشنهادات و انتقادات و نظرات و سوال و پرسش داریم تا بتونن ساعت مختلف شبانه روز رو جهت مراجعه اعضا پوشش بدن و پاسخگوشون باشن (اما با توجه به شرایطی که پیش اومده اصلا امکانش نیست) 🤔🤔🤔 ⁉️ ب راستی کدامیک از ما با چنین حقوقی حاضر ب انجام چنین مسئولیت هایی میشیم⁉️ 🌺🌸🌺 جز این است که خادمین و معرفین مجموعه، تحت فشار بسیاااار زیادی هستن ودرعین حال خییییلی خیلی دوست دارن که بتونن اینجا رو گسترش بدن و بزرگش کنن اما... ⁉️ 😊 ادامه در پست بعدی ... 👇 .
🌀💎🌀💎 🌀💎 💎 💵 گرفتن هزینه و مسئله مالی (بخش 3): 💯👌حالا 🔔🔻 میزان بازدید پیامهای کانال، چیزی حدود نفره حالا اگر هر کدوم از شما عزیزان، فقط و فقط هزار بصورت ثابت و ماهانه جهت کمک به هزینه های مجموعه پرداخت کنین 👈 ب یاری خدای رزاق و بخشنده مبلغ خوبی جمع آوری میشه... ♦️ که به یاری خدا با این هزینه میشه... ☀️👌 بصورت ثابت، چندین بار در ماه، در صدها کانال و گروه و سایت و پیام رسان های دیگه، تبلیغات عالی و گسترده ای رو انجام بدیم و حداقل حداقل روزی در مجموعه ثبت‌ میشه و به همون نسبت ب تعداد معرفی ها اضافه میشه و آمار ازدواج شما متقاضیان هم بالا و بالاتر میره ان شاء الله... ☀️👌 و میشه خادمین و معرفین و بیشتر و با حقوق بهتر و عالی تری رو کرد تا شبانه روز رو بتونن پوشش بدن و کیفیت و کمیت معرفی ها بیشتر بشه و شما اعضای خوب در هرزمان که خواستین، بتونین بهشون مراجعه کنین و اونا هم باسرعتی خوب و عالی پاسخگوی شما باشن ان شاء الله. 🌸🌺🌸 با کمک یکدیگر در این امور زیبا و خیر شرکت کنیم تا شاهد ازدواج خودمون و افزایش ازدواج جوان‌های گل و باخدا کشور خوب و اسلامی مون باشیم و در ثواب این کارعظیم سهیم بشیم 🤲🤲🤲 💳 جهت شرکت در این امر بسیار زیبا و خیر (بزنین رو شماره، کپی میشود)👇
5041721075265752

« م جواد اصغری ن - رسالت » 😊💥 👈 افرادی که تمایل دارن در این امر خیر به صورت ثابت و ماهانه شرکت کنن (حتی 5 هزار) بیان و بهم بگن 👈 « @fastabeghol_khayrat » 💎 🌀💎 🌀💎🌀💎
. 😍 و لطفا این کارخیر و زیبا را به همه دوستان و فامیل و آشنایان تاجایی که در توان تان هست منتشر کنید و خبرش را برسانید تا آنها نیز در این کار خیر همانند شما و نیز سهیم بشوند. ان شاء الله روزهایی پررررررر از خیر و برکت و شور و نشاط و آرامش داشته باشید. تشکر 👇 1- اول 👈 https://eitaa.com/ezdevage_tollab/24628 2- بخش دوم 👈 https://eitaa.com/ezdevage_tollab/24629 3- بخش سوم 👈 https://eitaa.com/ezdevage_tollab/24630 😍 و لینک کانال ازدواج ↓↓↓ (ب جهت معرفی به دوستان) http://eitaa.com/joinchat/2774532107Cf9fca4f8c5 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨﷽ا✨ 💌 💌 مهارتهای انتخاب همسر 💎 مقدمه شروع دوره: ⏰ فقط 5 دقیقه است 💚 ازدواج طلاب و متدینین @ezdevage_tollab .
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✨﷽ا✨ 💌 💌 مهارتهای انتخاب همسر 💎 جلسه اول، ادامه داره... ⏰ فقط 8 دقیقه زمان بذار... 💚 ازدواج طلاب و متدینین @ezdevage_tollab .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. ا🇮🇷😍💛 💞💛🇮🇷ا ا🎖🏆 خبر عقد 254 🏆🎖ا 👥 آقا 5134 و خانم 8257 💜 برخی از مشخصات آقا - ساکن تهران، اصالتا زنجانی - تحصیلات دیپلم، شغل پاسدار و .... 💖 برخی از مشخصات خانم - ساکن گلستان، اصالتا سیستانی، تحصیلات حوزوی، شغل سپاهی و... ا🤲 الحمدلله، این 2 گل عزیز و باصفا، 28 شهریور 401 = 22 صفر 444 💍 💍 ان شاء الله زیرسایه حضرت مهدی (عج) و 14 معصوم (س) سعادتمند بشن 🙏 📅 تاریخ شروع فعالیت کانال: ازشهریور 97 = 4 سال و 20 روز 💍 تعداد عقد تاالان:‌ 🔰 لینک کانال ازدواج طلاب و متدینین (جهت معرفی به دوستان) 👇👇👇 http://eitaa.com/joinchat/2774532107Cf9fca4f8c5 .
. 💞 لینک کانال عقد و ازدواج 🔻 https://eitaa.com/joinchat/2708865080Cb26ce9a217 😱😍 جهت مشاهده تمامی عقد و ازدواج های انجام شده 🔺🔺🔺 .
. 🙂 🌸💐 سلام، اعضای تازه ورود به کانال « ازدواج طلاب و متدینین » خیلی خوش آمدید. ماه ربیع مبارک. قبول حق. به جهت ثبت نام تون لازمه حتما حتما تشریف بیارین و کانال « نکات مهم » رو به دقت بخونین. از اول اول اول ، تا اون ، آخر آخر آخر 🔻🔻🔻 💥 کانال نکات و قوانین مهم « ازدواج طلاب و متدینین » http://eitaa.com/joinchat/711327758Ccf48019a74 .
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✨﷽ا✨ 💌 💌 مهارتهای انتخاب همسر 💎 جلسه دوم، ادامه داره... ⏰ فقط 8 دقیقه زمان بذار... 💚 ازدواج طلاب و متدینین @ezdevage_tollab .
. 🏞 عکسی از زوج عقد 254 😊« آقا 5134 و خانم 8257 » https://eitaa.com/ezdevage_tollab/24641 .